تفاوت قیمت شیرآلات لوکس برنجی و استیل

تفاوت قیمت شیرآلات لوکس برنجی و استیل

تفاوت قیمت شیرآلات لوکس برنجی و استیل: به جهت استفاده فراوانی که از شیرآلات آشپزخانه صورت می‌گیرد، یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین انواع شیرآلات در خانه، شیرآلات آشپزخانه محسوب می‌شود و برای اینکه بتوان سال‌های بسیاری از آن استفاده نمود، بهتر است در موقع خرید مولفه های بسیاری از جمله کیفیت آن کاملأ مد نظر قرار گیرد.

همچنین دکوراسیون آشپزخانه شما ارتباط مستقیمی با شیرآلات نصب شده دارد. یک انتخاب مناسب و حساب شده می‌تواند زیبایی دوچندانی به آشپزخانه ی شما ببخشد.

امروزه گستره متنوعی از شیرآلات آشپزخانه با کیفیت و مارک های متنوعی در بازار عرضه می‌گردند و این امکان فراهم شده تا افراد با توجه به سلیقه، فضا و کیفیت مورد نظر، شیرآلات آشپزخانه خود را انتخاب نمایند.

بسیاری از این شیرآلات در کنار طراحی زیبا و تنوع در طرح و رنگ دارای پرلاتور کاهنده مصرف آب نیز هستند، تا میزان آب مصرفی در آشپزخانه را کاهش دهند. همچنین برخی از آنها به جهت طراحی خاص بدنه، رسوب پذیری سطح را تا حدود زیادی کاهش می‌دهند.

شیرآلات آشپزخانه در مدل های شیر ظرفشویی ساده، شیر ظرفشویی دو منظوره، شیر ظرفشویی شاوری و شیر ظرفشویی دیواری در بازار عرضه می‌گردند.

انواع شیرآلات آشپزخانه

شیر ظرفشویی ساده:

رایج ترین نوع شیرآلات آشپزخانه است. این نوع شیرآلات دارای یک اهرم هستند و به وسیله آن فشار و دمای آب تنظیم می‌گردد.

شیر ظرفشویی دومنظوره:

این شیرآلات دارای دو اهرم هستند. یکی از اهرم ها برای استفاده از آب شهری و اهرم دیگر جهت استفاده از آب تصفیه می باشد. این شیرآلات در آشپزخانه‌هایی که در آن از دستگاه تصفیه آب استفاده می‌کنند، کاربرد دارد.

شیر ظرفشویی شاوری:

نام دیگر آن شیر ظرفشویی شلنگ دار می‌باشد. در این نوع شیرآلات می‌توان با کشیدن دهانه شیر آن را از لوله جدا کرد و با شلنگ آن که قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد، کل سینک و یا ظروف بزرگ را به راحتی مورد شستشو قرار داد. علاوه بر آن این شیرآلات برای پر کردن قابلمه و کتری و شستشوی میوه و سبزیجات بسیار پر کاربرد است.

شیر ظرفشویی دیواری:

برای آشپزخانه هایی که محل قرار گرفتن شیر آب روی دیوار تنظیم شده، کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید: فروش شیرآلات بهداشتی ساختمانی ایرانی

انواع شیرآلات آشپزخانه

شیر ظرفشویی فنری:

شیر ظرفشویی فنری یکی از بهترین شیر های ظرفشویی دیواری است. این شیر قابلیت حرکت دارد و همین طور می‌توان نحوه پخش آب را تنظیم نمود.

از نکات مهمی که هنگام خرید شیرآلات آشپزخانه باید به آن توجه نمود، جنس بدنه شیرآلات می‌باشد. معمولاً جنس شیرآلات ترکیبی از آلیاژ برنج و سرب است و به جهت اینکه سرب فلزی سمی و کاملأ واکنش پذیر است.

باید دقت نمود که درصد سرب شیرآلات بهداشتی ارزان، بیشتر از حد استاندارد نباشد، در غیر اینصورت به مرور زمان موجب آسیب های جبران ناپذیری از جمله سرطان در انسان می‌‌شود.

قیمت شیرآلات بهداشتی

عوامل بسیاری در تعیین قیمت شیرآلات بهداشتی سهند نقش دارند. متریالی که در ساخت شیرآلات مصرف می‌شوند فاحش ترین عامل تفاوت قیمت شیرآلات است. مدل شیرآلات، مصرف گوناگون آن و برند محصولی که در اختیار شما قرار می‌گیرد از دیگر عوامل دخیل در تفاوت قیمت شیرآلات بهداشتی است.

برای مثال تفاوت قیمت شیرآلات لوکس برنجی و استیل به سبب جنس و نوع ماده ی مصرفی و کاربرد آن است.

قیمت شیرآلات لوکس به سبب تفاوت طراحی آنها و کاربردی که می‌تواند داشته باشد، متفاوت است. توجه به کاربری محصول خریداری شده نکته ی بسیار مهمی است که باید در نظر گرفته شود زیرا ملاک‌های انتخاب شیرآلاتی که برای مصرف روزمره در آشپزخانه منزل استفاده می‌شود با شیرآلات مصرفی در ادارات و سایر مکان‎‌ها متفاوت است.

شما می‌بایست با در نظر گرفتن تمامی نکاتی که مطلوبیت نهایی شما را حاصل می‌کند، نهایتا به قیمت محصول خریداری شده توجه ویژه ای کنید. بدیهی خرید یک محصول با کیفیت با قیمتی مناسب لذت خرید به صرفه را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

رنگ شیرآلات با توجه به در نظر گرفتن معماری و دکوراسیون آشپزخانه از دیگر فاکتورهای موثر در قیمت است. اخیرا رنگ های فانتزی، مشکی، طلامات و یا کرومات در صدر لیست فروش قرار گرفته اند که به سبب تقاضای بالا در بازار، قیمت های بالاتری را به خود اختصاص داده اند.

بیشتر بخوانید: قیمت شیرآلات بهداشتی برای محیط اداری

شیرآلات برنجی

شیرآلاتی که از جنس برنج ساخته می‌ند به سبب استحکام و دوامی که در برابر سایش دارند دارای طرفداران بسیاری هستند. البته این نوع شیرآلات از انواع محصولات رایج در زمان قدیم است. به ندرت دیده می‌شود محصولات برنجی پاره یا دچار ترک خوردگی شوند. شیرآلات برنجی با توجه به نوع مصرف شما، می‌تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد.

بسیاری از افراد نگران از مد افتادن محصولاتی از جنس برنج هستند اما باید به این نکته اشاره کرد که محصولات برنجی همواره جزو پرطرفدارترین محصولات است که همچنان بعد از گذشت سال ها، زیبایی خود را حفظ کرده است.

بیشتر بخوانید: قیمت شیرآلات چشمی دار لاکچری در ایران

شیرآلات برنجی

بهتر است بدانید ممکن است شیرآلاتی که از جنس برنج هستند بسته به آلیاژی که در ترکیب خود دارند ممکن است به مرور زمان کدر شوند و مستعد زنگ زدگی هستند. البته با ترکیباتی همچون تیتانیوم می‌توان سرعت بروز زنگ زدگی را تا حد زیادی کاهش داد.

شیرآلات استیل

شیرآلات استیل به سبب نگهداری آسان جزو محبوب ترین نوع شیرآلات می‌باشد و اغلب در خانه ها و استفاده های عمومی یافت می‌شود، زیرا در کنار تمامی مزایا، سهولت در تمیز کردن آن باعث ترغیب مردم به استفاده از آن می‌شود.

این نوع محصول به سبب جذب کمتر آهک و جرم درون خود، مدت های طولانی آب با کیفیت را در اختیارتان قرار می‌دهد و از جنبه‌های بهداشتی بسیار معقول تر و مناسب تر است.

به طور کلی در نظر گرفتن استانداردهای روز دنیا و نیازهای حال حاضر مردم و اقتضای مصرفی آنها در کنار قیمت مناسب و تنوع بالای محصولات سبب تولید محصولی با کیفیت و پرطرفدار می‌شود.

در نظر گرفتن برخی مولفه های ضروری از جمله میزان سرب مصرف شده در ساخت شیرآلات که ارتباط تنگاتنگی با سلامتی افراد علی‌الخصوص کودکان دارد. همچنین میزان مصرف آلیاژ استینلس استیل در هنگام تولید مستقیما روی قیمت محصول تاثیر می‌گذارد اما ضامن سلامتی شما است. شناخت، تشخیص و معرفی بهترین محصول با توجه به شرایط و بودجه ی شما تخصص گروه ماست.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره خرید شیرآلات بهداشتی

Rate this post

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

۰۷

اسفند
شیرآلات

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

این روزها افراد بسیار زیادی را می توان دید که دغدغه های فراوانی برای خرید و قیمت شیرآلات لوکس دارند. رنگ طلایی را می توان یکی از رنگ های لوکس و پرکاربرد در تولید شیرآلات دانست که زیبایی آن می تواند چشم هر ببینده ای را به خود خیره سازد. طی سال های اخیر این شیرآلات توانسته […]

3 روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

۳۰

بهمن
شیرآلات, شیرآلات بهداشتی

۳ روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

همانطور که می دانید، درخشش شیرآلات نقش موثری در ظاهر و زیبایی حمام، سرویس بهداشتی و یا حتی آشپزخانه دارد. بنابراین لازم است مراحل کارآمد نظافت آن ها را بشناسیم و این اصول و روش ها را به موقع اعمال کنیم. یکی از مراحل مهم در استفاده از انواع شیرآلات بهداشتی سهند، نصب صحیح آن هاست. اما[…]