انواع ست شیرآلات سهند

انواع ست شیرآلات سهند

شرکت شیرآلات بهداشتی سهند تولیدات متنوعی دارد که در این خصوص اهتمام ویژه ای برای ست کردن انواع مدل شیرآلات خود  از حیث طراحی , رنگ و شکل هندسی داشته است .

 

ست شیرآلات سهند در رنگهای مختلفی از قبیل کروم , طلایی , سفید و سیاه ارائه می شوند که بتواند از بعد زیبایی مورد طبع ذائقه مشتریان خود قرار گیرد .

 

انوع مدل ست شیرآلات سهند به شرح ذیل می باشند :

  • ست شیرآلات پالیز
  • ست شیرآلات تیدا
  • ست شیرآلات موج
  • ست شیرآلات میرال
  • ست شیرآلات لیزا
  • ست شیرآلات دنیز
  • ست شیرآلات ویکتور
  • ست شیرآلات اسکار
  • ست شیرآلات نایس
  • ست شیرآلات هومن
  • ست شیرآلات آراد
  • ست شیرآلات لیون

 

انواع ست شیرآلات

قبل از بررسی انواع ست شیرآلات سهند بر اساس مدل باید این نکته را ذکر کنیم به طور کل شیرآلات و تبع آن ست شیرآلات به دو دسته کلی اهرمی و کلاسیک تقسیم بندی می شوند .

 

انواع ست شیرآلات سهند بر اساس مدل

هر کدام از مدلهای ست شیرآلات سهند دارای ویژگی خاصی می باشند که خریدار از قبل اطلاعاتی درباره آن داشته باشد تا با توجه به نیازها , محدودیتها و بحث دکوراسیون انتخاب مناسبی را انجام دهد .

 

بعضی از مدل های شیرآلات سهند دارای خصوصیات مشترکی می باشند که در ادامه آشنایی با ست شیرآلات سهند به بررسی و تفاوتهای آنها خواهیم پرداخت .

 

بررسی انواع ست شیرآلات سهند

در ادامه انواع ست شیرآلات سهند با ویژگیهای خاص هر کدام بررسی خواهیم کرد , و البته جهت مشاهده تولیدات شرکت سهند می توانید به صفحه محصولات شیرآلات بهداشتی سهند مراجعه نمائید .

 

 ست شیرآلات سهند مدل پالیز , تیدا , موج

این محصولات از لحاظ وزن در خانواده شیرآلات با وزن پایین قرار می گیرند که از لحاظ قیمت دارای قیمت پایینتری نسبت به مابقی محصولات می باشدو هم چنین پوشش این محصولات کروم می باشد که مقاوم در برابر خوردگی و سایش است.

 

 ست شیرآلات سهند مدل میرال

این محصولات از لحاظ وزن در خانواده شیرآلات با وزن پایین قرار می گیرند که از لحاظ قیمت دارای قیمت پایینتری نسبت به مابقی محصولات می باشند و پوشش این محصولات در نوع کروم -سفید کروم و مشکی طلا و طلایی می باشد.

نوع رنگ سفید و مشکی الکترواستاتیک می باشد که مقاومت خوبی در برابر خوردگی و سایش و ضربه دارد و رنگ طلایی نیز از نوع pvd می باشد که در برابر خوردگی مقاوم است . از مزایای پوشش کروم نیز می توان به مقاومت در برابر خوردگی و سایش نام برد.

 

 ست شیرآلات سهند مدل لیزا , دنیز , ویکتور , اسکار , نایس , هومن

این محصولات از لحاظ وزن در خانواده شیرآلات با وزن متوسط قرار می گیرند. پوشش سطحی این محصولات کروم می باشد که از خواص آن می توان به مقاوم بودن در برابر خوردگی نام برد.

هم چنین با بکارگیری از قطعاتی در مسیر خروجی آب موجب گردیده که مصرف آب به شکل قابل توجهی کاهش یابد. ضمناً شیرآشپزخانه از نوع شاوری برای این محصولات موجود است.

 

 ست شیرآلات سهند مدل لیون

این محصولات از لحاظ وزن در خانواده شیرآلات با وزن بالا قرار می گیرند و پوشش سطحی این محصولات در سه نوع کروم , سفید طلایی و طلایی موجود می باشد که نوع کروم از نوع آبکاری نیکل کروم می باشد که مقاوم در برابر سایش و خوردگی است و پوشش سفید طلا از نوع رنگ پودری الکترواستاتیک می باشد که در برابر سایش و خوردگی و ضربه مقاوم است.

پوشش طلایی نیز از نوع آبکاری PVD می باشد که از مزایای آن نیز می توان مقاوم بودن در برابر سایش و خوردگی نام برد. هم چنین با بکار گیری از قطعاتی در مسیر خروجی آب موجب گردیده مصرف آب به شکل قابل ملاحظه ای کاهش یابد.

 

 

 

Rate this post

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

۰۷

اسفند
شیرآلات

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

این روزها افراد بسیار زیادی را می توان دید که دغدغه های فراوانی برای خرید و قیمت شیرآلات لوکس دارند. رنگ طلایی را می توان یکی از رنگ های لوکس و پرکاربرد در تولید شیرآلات دانست که زیبایی آن می تواند چشم هر ببینده ای را به خود خیره سازد. طی سال های اخیر این شیرآلات توانسته […]

3 روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

۳۰

بهمن
شیرآلات, شیرآلات بهداشتی

۳ روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

همانطور که می دانید، درخشش شیرآلات نقش موثری در ظاهر و زیبایی حمام، سرویس بهداشتی و یا حتی آشپزخانه دارد. بنابراین لازم است مراحل کارآمد نظافت آن ها را بشناسیم و این اصول و روش ها را به موقع اعمال کنیم. یکی از مراحل مهم در استفاده از انواع شیرآلات بهداشتی سهند، نصب صحیح آن هاست. اما[…]