شیرآلات چشمی دار مناسب مراکز تفریحی

شیرآلات چشمی دار مناسب مراکز تفریحی

شیرآلات چشمی دار مناسب مراکز تفریحی: همانطور که می‌دانید در دنیای امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی بسیاری از محصولات به صورت پیشرفته تولید و عرضه می‌شوند. امروزه در صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی: منازل، ویلاها و مکان های عمومی مهم و… مهم ترین اقدامی که توسط مهندسین و متقاضیان انجام می‌شود، خرید شیرآلات سرویس بهداشتی مدرن و پیشرفته در ساخت ساختمان ها است.

یکی از انواع شیرالات بهداشتی که بسیار در مزاکر عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد، شیرآلات چشمی دار است که به دلیل عدم استفاده از دست، از بهداشت بیشتری نسبت به دیگر شیرالات برخوردار خواهد بود.

تعداد بسیاری از شیرآلات چشمی دار مناسب مراکز تفریحی است زیرا همانطور که گفته شد بدون نیاز به دخالت دست کار می‌کند و بهداشت بیشتری دارد و علاوه بر آن برای مراکز ضروری مانند: هتل‌های لوکس، رستوران‌های شیک و… بسیار مدرن و پیشرفته است. سهند در این مقاله شما را با شیرآلات چشمی دار آشنا خواهد کرد.

شیرآلات چشمی دار چیست

شیرالات بهداشتی یکی از مهم ترین موارد در ساخت و تعمیر مکان های عمومی لوکس و خانه های مسکونی است که به دلیل تنوع و کیفیت های مختلف خرید و انتخاب آنها بسیار دشوار و سخت شده است. یکی از انواع این شیرالات بهداشتی شیرآلات چشمی دار است که امروزه بسیار مورد توجه و علاقه کاربران قرارگرفته است. شیرآلات چشمی دار به دلیل کاربردی که دارند تاثیر بسیار فراوانی در مصرف آب و هدر رفتن آن دارد. همانطور که می‌دانید بیشتر افراد هنگام استفاده از شیر آب به فکر هدر رفتن و باز ماندن طولانی مدت آب نیستند و همین امر سبب از بین رفتن آب و فیش های آب بالا می‌شود، این امر بیشتر در زمان مسواک زدن مشکل ساز است. شیرآلات چشمی دار این مشکل را حل کرده‌اند، این شیرالات به دلیل اینکه دارای چشمی و حسگر مخصوص هستند نیازی به دخالت دست ندارند و خود به خود باز و بسته می‌شود.

جدید ترین شیرآلات چشمی دار مناسب مراکز تفریحی

خرید شیرآلات سرویس بهداشتی بیشتر در مراکز عمومی و تفریحی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در مراکز عمومی به دلیل رفت و آمد زیاد افراد متفاوت و استفاده مداوم از شیرالات بهداشتی، آلودگی اولین و ضروری ترین موضوعی است که در اینجا مطرح می‌شود.

با توجه به کاربرد و ویژگی این شیرالات، شیرآلات چشمی دار مناسب مراکز تفریحی شناخته شده‌اند که از آلودگی تا حدود زیادی جلوگیری می‌کنند.

شیرالات چشمی دار به علاوه بر کاهش آلودگی و دخالت دست به میزان مصرف آب هم کمک می‌‌کند، در مکان‌های تفریحی و عمومی شیرهای آب بسیار باز مانده و هدر می‌روند که این موضوع با استفاده از شیرآلات چشمی دار برطرف شده است.

قیمت شیرآلات چشمی دار برای مراکز عمومی لوکس و مکان‌های تفریحی بزرگ زیاد به چشم نمی‌آید و بیشتر کیفیت و کارایی آن مدنظر قرار می‌گیرد. در دستشویی‌های تجاری، شیرها باید کارآمد و در عین حال چشم نواز باشند. که شیرالات چشمی دار انتخابی مناسب می‌باشد.

قیمت شیرآلات چشمی دار

این شیرالات از قیمت بالایی برخوردار هستند و استفاده زیاد از آن مقرون به صرفه نیست. اما باید بدانید استفاده از شیرالات چشمی دار به دلیل کاهش مصرف آب روندی مقرون به صرفه برای شما به ارمغان می‌آورد. مقاله شیرآلات لوکس ضد آب + ۵ مدل را مطالعه کنید.

با توجه به نوسانات قیمت در بازار شیرآلات ساختمانی مصرف کنندگان در این زمینه به مشکل برخورد کرده‌اند. در سالهای گذشته صنعت تولید و ساخت شیرالات بهداشتی در ایران پیشرفت قابل توجهی داشته است به طوری که می‌توان گفت ما جزو یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان صنعت لوازم و محصولات بهداشتی در جهان به شمار می‌آییم. پیشنهاد می‌شود: مقایسه شیرالات روشویی کلاسیک با شیرالات روشویی اهرمی

امروزه با توجه به شیوع بیماری کرونا و بحث مدیریت انرژی و بحران آب در سراسر جهان، تولید شیر آب هوشمند چشمی دار جایگاه ویژه‌ای نسبت به گذشته پیدا کرده است. قیمت شیرآلات چشمی دار با اینکه نسبت به دیگر نوع شیرالات بالاتر بوده است اما با توجه به ویژگی هایی که دارد بسیار کاربرد داشته است.

مزایا و ویژگی شیرالات چشمی دار

همانطور که گفته شد شیرالات چشمی دار از ویژگی های بسیاری تولید و ساخته می‌شوند که همین امر سبب کاربرد زیاد آن شده است. شما متقاضیان عزیز می‌توانید در صورت نیاز به خرید شیرآلات سرویس بهداشتی باکیفیت به مجموعه ما مراجعه کنید. پیشنهاد می شود مقاله ۵ نکته مهم در فروش شیرآلات بهداشتی ساختمانی را مطالعه کنید.

در ادامه برخی از ویژگی های آن را برای شما مطرح می‌کنیم:

ویژگی های شیرآلات چشمی دار:

صرفه جویی بالای ۷۰% در مصرف آب

جبران افت فشار

عدم نشتی آب در استفاده از این نوع شیر آب به دلیل استفاده از مکانیزم هوشمند

جلوگیری از شیوع بیماری های عفونی

عدم وجود اتلاف انرژی حرارتی به دلیل عدم نیاز به تنظیم هر بار آب سرد و گرم

عمر باتری بین یک تا سه سال بسته به مصرف

مجهز به سیستم کنترل هوشمند در مواقعی که امکان هدر رفت آب وجود دارد

کارکرد سریع و ایمن و آسان نصب یکی از ویژگی های واضح شیر آب هوشمند و چشمی است

نکات مهم در خرید شیرالات بهداشتی

در خرید شیرآلات سرویس بهداشتی باید به برخی نکات مهم و ضروری توجه کنید تا در آینده به مشکل برخورد نکنید. برخی از این نکات عبارت‌اند از:

کیفیت: هرچه کیفیت بالاتر باشد احتمال خرابی و تعمیر کاهش می‌یابد. پیشنهاد می شود: بهترین مرکز خرید شیرآلات سرویس بهداشتی در تهران

طرح: باید در هنگام خرید دقت کنید متناسب با نیاز و دیزاین سرویس بهداشتی خود شیرالات را خریداری کنید که نمای زیبایی به منزل شما بدهد.

برند: از برندهای مطرح و قابل اعتماد خرید خود را انجام دهید، زیرا هرچه برند معتبرتر باشد با آسودگی بیشتر خرید انجام می‌شود.

ارتفاع شیرآب: در هنگام خریدتان باید به اندازه و ارتفاع شیرآب دقت کنید. زیرا اگر ارتفاع زیاد باشد باعث پاشیدگی آب به اطراف می‌شود و برعکس اگر ارتفاع کم باشد سبب سختی حین انجام کار می‌باشد.

سینک: در انتخاب شیرالات بهداشتی خود باید به سینک هم توجه کنید، زیرا سینک بسیار مدرن با شیر معمولی و یا قدیمی همخوانی ندارد و برعکس سینک قدیمی با شیرالات مدرن و هوشمند همخوانی ندارد.

نتیجه گیری

همانطور خواندید شیرالات چشمی دار یکی از پرکاربردترین شیرالات بهداشتی در حال حاضر به شما می‌رود، به خصوص در مراکز تفریحی و عمومی که جمعیت بیشتری رفت و آمد دارند و مدرن‌تر هستند. خرید شیرآلات سرویس بهداشتی یکی از دشوارترین مسائل در ساخت و تغییر دکوراسیون منازل است که علاوه بر تنوع فراوان دارای کیفیت ها و قیمت‌های مختلف هستند.

همانطور که گفته شد قیمت شیرآلات چشمی دار بالا است اما با این شرایط باز هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. باید بدانید که در خرید شیرآلات سرویس بهداشتی باید ابتدا کیفیت را مدنظر قرار دهید و در مرحله بعد متناسب با کارایی خود یکی از انواع آنها را خریداری کنید و در آخر قیمت را ملاک خرید خود قرار دهید.

زیرا هرچه به دنبال قیمت و تعرفه پایین باشید از آن سوء کیفیت هم به مراتب پایین تر می‌آید. شما می‌توانید از مجموعه ما بهترین و مقرون به صرفه ترین خرید را تجربه کنید.

Rate this post

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

۰۷

اسفند
شیرآلات

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

این روزها افراد بسیار زیادی را می توان دید که دغدغه های فراوانی برای خرید و قیمت شیرآلات لوکس دارند. رنگ طلایی را می توان یکی از رنگ های لوکس و پرکاربرد در تولید شیرآلات دانست که زیبایی آن می تواند چشم هر ببینده ای را به خود خیره سازد. طی سال های اخیر این شیرآلات توانسته […]

3 روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

۳۰

بهمن
شیرآلات, شیرآلات بهداشتی

۳ روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

همانطور که می دانید، درخشش شیرآلات نقش موثری در ظاهر و زیبایی حمام، سرویس بهداشتی و یا حتی آشپزخانه دارد. بنابراین لازم است مراحل کارآمد نظافت آن ها را بشناسیم و این اصول و روش ها را به موقع اعمال کنیم. یکی از مراحل مهم در استفاده از انواع شیرآلات بهداشتی سهند، نصب صحیح آن هاست. اما[…]