پرلاتور شیرآلات چیست؟

پرلاتور شیرآلات چیست؟ ?

پرلاتور شیرآلات چیست؟ ?

از پرلاتور شیرآلات در خروجی آب شیرآلات بهداشتی مانند آبریز شیر دوش، روشویی، ظرفشویی و خروجی شلنگ توالت استفاده می‌گردد. امروزه پرلاتور شیرآلات یکی  اجزای ضروری در شیرآلات بهداشتی مانند شیر دوش، روشویی، ظرفشویی، شلنگ توالت، شیرآلات اهرمی، ساده و غیره است. هدف از به کار بردن این قطعه در شیرآلات بهداشتی کاهش مصرف آب، کنترل جریان آب و جلوگیری از فشار زیاد آب است.

پرلاتور

پرلاتور در زبان انگلیسی به معنای مروارید است. این موضوع به آن معنا می‌باشد که با نصب قطعه آب به جریان همانند مروارید تبدیل می‌شود. نصب پرلاتور در شیرآلات موجب می‌شود تا آب در هنگام خروج با مقداری هوا و در فواصل چند میلی متری اسپری شود. از همین رو یک قطعه کاربردی و مهم در شیرآلات امروزی محسوب می‌شود.

ساختار پرلاتور شیرآلات

پرلاتور شیر آب از چند لایه توری و یا پلاستیکی تشکیل شده است. طراحی خاص آن باعث ترکیب آب و هوا و کاهش حداقل ۵۰ درصدی مصرف آب می گردد. زمانی که پرلاتور شیرآلات در جای خود نصب می شود بجای خروج آب خالص، ترکیبی از آب و هوا با فشار مناسب و به میزان مورد نیاز و کافی از آبریز شیر و یا شلنگ خارج می شود.

نتیجه گیری

استفاده از پرلاتورها به منظور  کاهش مصرف آب، کنترل جریان آب، جلوگیری از فشار زیاد آب استفاده می شود. شما باید ضمن توجه به انتخاب نوع مناسب آن برای مکان های مختلف مانند استفاده از آنها برای منازل یا اماکن بهداشتی، ادارات و دیگر مکان ها به نگهداری نصب و تعمیر پرلاتور و رسوب‌گیری آنها  توجه کنید. اگر در تهیه یک پرلاتور متناسب با نیاز و سلیقه‌تان سردرگم هستید، شرکت سهند می‌تواند در این زمینه مشاور خوبی برای شما باشد.

شرکت شیر آلات بهداشتی سهند

شرکت شیرآلات بهداشتی سهند افشان آذر با بیش از بیست سال سابقه در امر تولید، تحت نام تجاری سهند ، امروز از پیشتازان عرصه تولید در کشور ایران است . مجموعه سهند به واسطه تلاش مجدانه متخصصان و مهندسان نخبه همواره در کسب افتخارات، اولین صنعت خود بوده است .

شیرآلات بهداشتی سهند دارنده استاندارد اتحادیه اروپا (CE )

با توجه به تاثیر شیرآلات‌بهداشتی در سلامت مردم ، شیرآلات سهند افتخار دارد اولین دارنده استاندارد اتحادیه اروپا (CE ) و بزرگترین صادرکننده بهترین شیرآلات‌بهداشتی ساختمان و شیرآلات بهداشتی لاکچری در چندین سال اخیر باشد و توانسته است در دو سال  پیاپی ، تنها دارنده تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان در صنعت شیرآلات بهداشتی ساختمان باشد که این مهم بیانگر تمرکز و توجه این مجموعه بر کیفیت تولیدات و خدمات مضاعفی است که به مصرف کنندگان عزیزش پیشکش می دارد .

Rate this post

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

۰۷

اسفند
شیرآلات

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

این روزها افراد بسیار زیادی را می توان دید که دغدغه های فراوانی برای خرید و قیمت شیرآلات لوکس دارند. رنگ طلایی را می توان یکی از رنگ های لوکس و پرکاربرد در تولید شیرآلات دانست که زیبایی آن می تواند چشم هر ببینده ای را به خود خیره سازد. طی سال های اخیر این شیرآلات توانسته […]

3 روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

۳۰

بهمن
شیرآلات, شیرآلات بهداشتی

۳ روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

همانطور که می دانید، درخشش شیرآلات نقش موثری در ظاهر و زیبایی حمام، سرویس بهداشتی و یا حتی آشپزخانه دارد. بنابراین لازم است مراحل کارآمد نظافت آن ها را بشناسیم و این اصول و روش ها را به موقع اعمال کنیم. یکی از مراحل مهم در استفاده از انواع شیرآلات بهداشتی سهند، نصب صحیح آن هاست. اما[…]