بهترین شیرآلات بهداشتی چه ویژگی دارند

بهترین شیرالات بهداشتی چه ویژگی دارند

بهترین شیرالات بهداشتی چه ویژگی دارند: اطلاع از ویژگی بهترین شیرآلات بهداشتی با کیفیت بالا و در عین حال مقرون به صرفه فقط فاکتور شکل و ظاهر شیرآلات چیزی نیست که اکثر خریداران به آن توجه کنند.

همانطور که می‌دانید، شیر آب یکی از بهترین و  پرکاربردترین وسایل در استفاده انسان از آب آشامیدنی در منازل و اماکن عمومی رعایت ویژگی‌های استاندارد آن برای زندگی انسان بسیار ضروری است.

کلیه اجزای شیر‌ها از جمله بدنه شیر، مهره اتصال، شیلنگ و سایر اجزا باید به گونه‌ای تولید شود که در تماس با آب در دمای ۹۰ درجه باشد. درجه در ترکیب آب و از طرفی در سرما تأثیری بر طعم و رنگ و بو ندارد آلیاژ‌های سخت بدنه مقاوم بوده و ترک نمی‌خورد.

شرکت شیرآلات بهداشتی سهند

بهترین شیرالات بهداشتی چه ویژگی دارند: شرکت شیرآلات بهداشتی سهند افشان آذر با بیش از بیست سال سابقه تولید با نام تجاری سهند، امروزه یکی از پیشتازان عرصه تولید بهترین شیرآلات بهداشتی  در ایران است. مجموعه سهند با تلاش مجدانه متخصصان و مهندسان نخبه همیشه اولین کسانی هستند که در صنعت خود موفق به کسب افتخار شده‌اند.

خرید بهترین شیرآلات بهداشتی با کیفیت

مهم‌ترین نکته‌ای که در ویژگی بهترین شیرآلات بهداشتی باکیفیت باید به آن توجه کنید نوع شیر آب است. شناسایی انواع و مواد بهتر در شیرآلات موجود در بازار می‌تواند کمک زیادی به خرید شیرآلات بادوام‌تر کند. معمولاً شیر‌های بازار از دو دسته مواد اصلی ساخته می‌شوند.

  • آلیاژ برنج
    سعی کنید قبل از خرید شیرآلات بهداشتی از مواد مرغوب اطمینان حاصل کنید در مورد آن‌ها اطلاعات کسب کنید و سعی کنید شیر‌های آلیاژی از برنج را انتخاب کنید. زیرا این شیرآلات از بهترین نمونه‌های موجود هستند.
  • سرب خشک
    سرب خشک دو مشکل بزرگ دارد. اول اینکه دوام کمتری نسبت به برنج دارد و زودتر خرد می‌شود می‌شکند و مشکل دوم این است که شیر‌هایی که از سرب ساخته شده‌اند، بعد از دست دادن پوشش آن‌ها برای سلامتی مضر است. باید بدانید که حتی مقدار کمی سرب برای بدن مضر است و مشکلات زیادی برای سلامتی ایجاد خواهد کرد.

قیمت شیر‌ آب استاندارد از ارزان تا لوکس متغیر است

بهترین شیرالات بهداشتی چه ویژگی دارند: بسیاری از افراد تنها دقت دارند که بهترین شیرآلات بهداشتی چه ویژگی دارند؟ درصورتی که قیمت  بهترین شیرآلات بهداشتی نیز بسیار مهم است.در دنیای رقابتی امروز، مدل‌ها و قیمت‌های شیر آب بسیار متنوع است.

با بررسی کافی می‌توانید قیمت شیرآلات ارزان را با قیمت شیرآلات لوکس هم در فروشگاه‌های اینترنتی شیرآلات و هم در بازار مقایسه کنید. برای خرید ست شیرآلات ارزان قیمت استاندارد با گارانتی معتبر بهتر است به طور متوسط ​​حداقل ۲۰۰۰۰۰۰ تومان کنار بگذارید.

شاید بتوانید با قیمت کمتر شیرآلاتی با ظاهر زیبا پیدا کنید، اما اگر گارانتی نداشته باشید، احتمال بی‌کیفیت بودن این شیر‌ها و مشکلات احتمالی تعویض و تعمیر آن‌ها در آینده بسیار زیاد است.

زیبایی و طراحی خاص شیرآلات با کیفیت دکوراسیون منزل شما بیانگر سبک خاص شماست.

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید از مدل‌های رایج در بازار دور بمانید، بهتر است قبل از خرید در زمینه مدل‌های شیر آب با کیفیت و خاص لوکس با ویژگی بهترین شیرآلات بهداشتی  تحقیق کافی داشته باشید.

مطلب پیشنهادی: علت کار نکردن شیرآلات چشمی دار

به منظور اطمینان از کیفیت آبکاری و ضخامت مناسب لایه نیکل و کروم شیرآلات مرغوب، آزمایشاتی از قبیل نمک پاشی و برش عرضی بر روی شیرآلات انجام می‌شود. تا حد امکان مطمئن شوید که شیر‌های مورد نظرتان این تست‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند.

یکی از عواملی که به راحتی قابل مشاهده است کیفیت بالای شیرآلات است. اگر در نور مناسب به سطح شیر نگاه کنید، نباید «موج» روی آن ببینید. در غیر این صورت پرداخت شیرآلات به اندازه کافی دقیق نبوده است.

بیشتر بخوانید: قیمت شیرآلات به چه عواملی بستگی دارد

مصرف بهینه آب (بدون کاهش فشار آب)

در پاسخ به سوال بهترین شیرآلات بهداشتی چه ویژگی دارند؟ بهترین ویژگی را می‌توانیم مصرف بهینه آب معرفی کنیم. با توجه به شرایط فعلی و بحران کم آبی در ایران، شیرآلات کم مصرف با کیفیت ایرانی می‌توانند نقش مهمی در حفظ منابع داشته باشند.

مهم‌ترین عامل در کاهش مصرف آب در شیرآلات هواکش است که حتی تا ۹۰ درصد نیز می‌تواند صرفه‌جویی کند. دبی این نوع کارتریج حدود ۱۴ لیتر در دقیقه است که در مقایسه با دبی ۲۲ لیتر در دقیقه کارتریج‌های معمولی صرفه‌جویی قابل توجهی را ایجاد می‌کند.

پیشنهاد می‌شود: خرید بهترین شیرآلات بهداشتی در سال ۲۰۲۲

حتماً در خرید شیرآلات اهرمی استاندارد به مصرف کم شیرآلات مورد نظر خود توجه کنید. دوام شیر‌های استاندارد نسل جدید شیر‌های اهرمی استاندارد، با کارتریج‌های سرامیکی، مشکلات آب‌بندی را حتی در دراز مدت تقریباً به صفر رسانده است. اگر می‌خواهید از نشتی شیر‌های آب خود مطمئن شوید.

شیر‌هایی با کارتریج سرامیکی تهیه کنید. بقیه شیر‌ها معمولاً تا چندین سال نشتی ندارند، اما قابلیت اطمینان آن‌ها با دوام کارتریج‌های سرامیکی در ویژگی بهترین شیرآلات بهداشتی  قابل مقایسه نیست.

دوام بهترین شیرآلات بهداشتی

شیر‌های اهرمی استاندارد با کارتریج‌های سرامیکی مشکلات آب‌بندی را حتی در دراز مدت تقریباً به صفر رسانده‌اند. اگر می‌خواهید از نشتی شیر‌های آب خود مطمئن شوید، شیر‌هایی با کارتریج سرامیکی تهیه کنید. بقیه شیر‌ها معمولاً تا چندین سال نشتی ندارند، اما قابلیت اطمینان آن‌ها به عنوان بهترین شیرآلات بهداشتی  با دوام کارتریج‌های سرامیکی قابل مقایسه نیست.

پیشنهاد می‌شود: مقایسه شیرآلات بهداشتی ساختمان در بازار تهران

آبکاری شیرآلات بهداشتی مرغوب

آبکاری شیرآلات یکی از ویژگی بهترین شیرآلات بهداشتی است که در ماندگاری آن‌ها و هنگام خرید تأثیر مهم و تعیین‌کننده‌ای دارد. باید به شیرآلات بهداشتی باکیفیت توجه کنید.

در آبکاری می‌توان از پوشش‌های مختلف مس، برنز و… استفاده کرد می‌توان از شیرآلات استفاده کرد اما بهترین و معروف‌ترین نوع آبکاری شیر‌ها آبکاری PVD است که دارای خواص ضد فرسایش، ضد زنگ و خوردگی، ضد باکتری و سازگاری بالا با محیط‌های مختلف و در دما‌های مختلفی می‌دهد.

پیشنهاد می‌شود: انواع شیرآلات بهداشتی ارزان و لوکس در ایران

شیر

پوشاندن شیرآلات بهداشتی با کیفیت بالا

بهترین شیرالات بهداشتی چه ویژگی دارند: اما به غیر از متریال اصلیدر پاسخ به سوال بهترین شیرآلات بهداشتی چه ویژگی دارند؟  شیرآلات دارای روکش نیز هستند. مواد پوششی دریچه‌ها می‌تواند برنج، برنز، مس باشد و فولاد ضد زنگ در بین مواد مورد استفاده در روکش شیر آب، فولاد ضد زنگ بیشترین میزان را دارد استفاده می‌شود و بقیه مواد بیشتر به صورت سفارشی استفاده می‌شوند.

یعنی شما می‌توانید از میان مجموعه‌های خاص مطابق با سلیقه خود و هماهنگ با دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید شیر‌هایی را انتخاب کنید که در آن‌ها از مواد برنز، مس یا برنج استفاده شده باشد یا در موارد خاص شاید به تولیدکنندگان سفارش دهید که شیرآلاتی با این مواد تولید کنند.

علاوه بر پوشش شیرآلات بهداشتی با کیفیت بالا، اتصالات، هسته شیر و کارتریج (هسته داخل شیر که برای کنترل شدت جریان آب استفاده می‌شود) و پوشش‌های مخصوص به خود را دارند از خوردگی و فرسایش در‌امان باشید. بهترین مواد برای کارتریج و سایر اتصالات شیر، انواع سرامیکی و فولاد و برنج. نوع پلاستیکی این مواد نیز در بازار موجود است که دوام کمتری نسبت به سایرین دارد جنسیت دارد.

به مطالعه ادامه دهید: قیمت شیرآلات سنگی و شیرآلات فلزی

Rate this post

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

۰۷

اسفند
شیرآلات

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

این روزها افراد بسیار زیادی را می توان دید که دغدغه های فراوانی برای خرید و قیمت شیرآلات لوکس دارند. رنگ طلایی را می توان یکی از رنگ های لوکس و پرکاربرد در تولید شیرآلات دانست که زیبایی آن می تواند چشم هر ببینده ای را به خود خیره سازد. طی سال های اخیر این شیرآلات توانسته […]

3 روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

۳۰

بهمن
شیرآلات, شیرآلات بهداشتی

۳ روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

همانطور که می دانید، درخشش شیرآلات نقش موثری در ظاهر و زیبایی حمام، سرویس بهداشتی و یا حتی آشپزخانه دارد. بنابراین لازم است مراحل کارآمد نظافت آن ها را بشناسیم و این اصول و روش ها را به موقع اعمال کنیم. یکی از مراحل مهم در استفاده از انواع شیرآلات بهداشتی سهند، نصب صحیح آن هاست. اما[…]