تاثیر آب بر عمر شیرآلات ساختمانی

تاثیر آب بر عمر شیرآلات ساختمانی

بهترین شیرآلات بهداشتی از عمده‌ای متفاوتی برخوردار هستند، زیرا تنها عوامل خرید شیرآلات آشپرخانه مانند شیرآلات بهداشتی ارزان یا قیمت شیرآلات با کیفیت بر روی طول عمر آنها بستگی ندارد و شما باید به عواملی همچون تاثیر آب بر عمر شیرآلات ساختمانی نیز دقت داشته باشید.

بهترین شیرآلات بهداشتی

عمر شیرهای آشپزخانه به طور کلی چقدر باید باشد و چه زمانی آنها را به طور کامل تعویض کنیم؟ در این مقاله به عمر مفید شیرآلات آشپزخانه و تاثیر آب بر عمر شیرآلات ساختمانی می‌پردازیم.

شیر ماشین ظرفشویی یکی از پرکاربردترین شیرآلات بهداشتی سهند در هر خانه‌ای است. با توجه به مصرف زیاد آن باید بدانیم که یک شیر چقدر می‌تواند عمر کند. در حالت ایده آل، هر شیر ظرفشویی می‌تواند بین ۱۵ تا ۲۰ سال دوام بیاورد و علاوه بر تاثیر آب بر طول عمر شیرآلات آشپرخانه همه چیز به برند و کیفیت ساخت آن بستگی دارد.

همچنین اگر تعمیر و نگهداری آن به درستی انجام شود می‌توانید به این عدد برسید. زیرا معمولاً شیرهای ماشین ظرفشویی با مشکلات زیادی مواجه هستند. مانند نشتی و … و اگر این موضوع درباره استفاده از شیرآلات ارزان به زودی مورد توجه قرار گیرد و برطرف شود، عمر قطعات آن بیشتر می‌شود.

عوامل موثر بر عمر متوسط ​​شیرآلات آشپزخانه

در اینجا عوامل موثر بر میانگین عمر مفید بهترین شیرآلات بهداشتی همچون قیمت شیرآلات با کیفیت را به طور کامل ارائه می‌کنیم.

تعداد دفعات استفاده تاثیر مستقیمی بر طول عمر شیرآلات آشپزخانه دارد :

هر دستگاهی یک عمر دارد. طول عمر شیرآلات آشپزخانه با تعداد دفعات استفاده از آن ارتباط مستقیم دارد. اگر بیش از حد از آن استفاده شود به همان میزان از عمر آن کاسته می‌شود.

عوامل موثر بر عمر متوسط شیرآلات آشپزخانه

زیرا هر بار که شیر باز می‌شود، قطعات درگیر در داخل شیر دچار ساییدگی و پارگی می‌شوند. این به مرور زمان افزایش خواهد یافت. اول از همه، شما باید به طور منظم قطعاتی را که در معرض ساییدگی هستند، مانند واشرها، تعویض کنید.

طول عمر شیرآلات آشپزخانه بستگی به ساخت و مدل آن دارد

اینکه چه برندی بهترین شیرآلات بهداشتی را می‌سازد در زندگی شیرآلات آشپزخانه بسیار تاثیرگذار است.

برخی از برترین برندهای شیرآلات که قبلا به آنها اشاره کردیم دارای قطعات و ساخت بسیار باکیفیت هستند. که باعث افزایش طول عمر شیر آب می‌شود.هر چه شیر کیفیت بالاتری داشته باشد و قیمت شیرآلات باکیفیت بیشتر باشد عمر آن بیشتر می‌شود.

قبل از هر چیز دیگری تحقیق کنید و ببینید کدام مایع ظرفشویی بهترین است. فقط به ظاهر و قیمت توجه نکنید. کیفیت ساخت بسیار مهم است.

تاثیر آب برعمر شیرآلات ساختمانی

مطمئناً کیفیت آب لوله کشی در هیچ جای ایران یکسان نیست. هر چه آب لوله کشی بیشتر و املاح و مواد معدنی کمتری داشته باشد، عمر شیر شما بیشتر می‌شود. مطمئناً در شهرهایی که کیفیت آب لوله کشی پایین است، عمر شیرها در آب بسیار پایین خواهد بود.

درست است که اگر از تصفیه آب استفاده شود بسیار موثر است. اما چه کسی از دستگاه تصفیه آب برای شستشو استفاده می‌کند؟ زیرا خروجی آن فشار کافی برای شستن ظروف با آن را ندارد. از سوی دیگر، شیرهای حمام که آب را تصفیه نمی‌کنند.

داشتن فیلتر آب برای سلامتی ما مهم است. اما تاثیری در سلامت بهترین شیرآلات بهداشتی یا حتی شیرآلات بهداشتی ارزان ندارد.

تعمیر و نگهداری لوله کشی برای طول عمر شیرهای آشپزخانه

اگر لوله کشی آشپزخانه صحیح و اصولی باشد می‌تواند عمر شیرها را بسیار افزایش دهد.

وقتی لوله‌ها فرسوده می‌شوند، به نمک‌ها و رسوبات موجود در آب لوله کشی اضافه می‌کنند. یعنی توده‌های داخل لوله به آرامی برداشته شده و به تکه‌های سنگ تبدیل می‌شوند.

همانطور که می‌دانید برخی از املاح موجود در آب خورنده هستند. این خاصیت خورندگی باعث می‌شود که قسمت‌های فرسوده تیوب پاره شده و وارد کارتریج و هسته شود که باعث ساییدگی زودتر از حد معمول قطعات داخل بهترین شیرآلات بهداشتی می‌شود.

توصیه چیست؟ برای آب لوله کشی که نمی‌نوشیم بهتر است یک نرم‌کننده آب نصب کنیم. این سخت‌کننده می‌تواند نمک‌ها را گرفته و عمر شیر را افزایش دهد. فقط توجه داشته باشید که آن آب دیگر برای نوشیدن مناسب نیست. اگر لوله‌های شما فرسوده شده‌اند، سعی کنید آنها را با لوله‌های نسل جدید جایگزین کنید.

تاثیر نصب صحیح شیرآلات ارزان در طول عمر

زمانی که شیر توسط کارشناس به درستی نصب و بسته شود. حتی اگر از شیرآلات ارزان باشد و قیمت شیرآلات با کیفیت را نداشته باشد. قطعا عمر آن را افزایش می‌دهد. زیرا یک لوله کش و نصاب شیرآلات خبره می‌داند. که چگونه قطعات را ببندد و آب بندی کند تا عمر شیر بسیار بیشتر شود. زیرا این نشت آب باعث کاهش عمر شیرآلات و سرویس‌های آشپزخانه می‌شود.

تاثیر نصب صحیح شیرآلات ارزان در طول عمر

تاثیر آب بر عمر شیرآلات ساختمانی چگونه است؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم، عمر شیر آب کاملاً به نحوه نگهداری، سرویس و رسوب زدایی آن بستگی دارد. ما هم گفتیم مارک، نوع شیر و قیمت شیرآلات با کیفیت هم خیلی مهمه.

بیشتر بخوانید: طرز کار شیر آب چشمی دار

اگر می‌خواهید شیر شما ۱۵ تا ۲۰ سال دوام بیاورد. باید همیشه از آن به خوبی محافظت کنید و به نکات زیر دقت کنید:

  • هرگز اجازه ندهید اثری از سیمان یا چسب روی آن باقی بماند.
  • شیر را باید تمیز کنید تا لعاب آن خراب نشود.
  • اگر زیاد از شیر آب استفاده می‌کنید با آن خوب رفتار کنید. باز شدن یکباره و با ضربه می‌تواند عمر آن را کوتاه کند.
  • اگر شیر آب شما شروع به نشتی کرد، سریع آن را تعمیر کنید. با هزینه‌ای ناچیز می‌توانید شیر را به سلامتی روز اول درست کنید.
  • سعی کنید همیشه شیر را کاملا باز کنید و ماسه پشت آن را بردارید.
  • بهتر است هر چند ماه یکبار دریچه آب را ببندید سپس دریچه ادرار پشتی را باز کنید و آب پشت دریچه را خارج کنید زیرا در آنجا ماسه و نمک جمع می‌شود.

آیا تعویض شیر آب از نشتی آن جلوگیری می‌کند؟

البته در صورت تعویض کامل شیر آب از نشتی جلوگیری می‌کنید. اما قرار است شیر ​​آب را بیشتر دوام بیاوریم نه اینکه شیر آب جدید بخریم. شیر آب جدید برای زمانی است که یا به پایان عمر خود رسیده است. یا زمانی که بخواهیم از شیرآلات شیک و مدرن در دکوراسیون خود استفاده کنیم.

در صورت نشتی شیر، حتماً باید باز شود و در صورت وجود هرگونه مشکل، واشر و قطعات آن تعویض شود. این کار با هزینه بسیار کم امکان‌پذیر است وگاهی اوقات باید کارتریج یا مغز را عوض کنید که قیمت چندانی ندارند.

به مطالعه ادامه دهید: راهنمای خرید شیرآلات بهداشتی ساختمان

Rate this post

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

۰۷

اسفند
شیرآلات

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

این روزها افراد بسیار زیادی را می توان دید که دغدغه های فراوانی برای خرید و قیمت شیرآلات لوکس دارند. رنگ طلایی را می توان یکی از رنگ های لوکس و پرکاربرد در تولید شیرآلات دانست که زیبایی آن می تواند چشم هر ببینده ای را به خود خیره سازد. طی سال های اخیر این شیرآلات توانسته […]

3 روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

۳۰

بهمن
شیرآلات, شیرآلات بهداشتی

۳ روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

همانطور که می دانید، درخشش شیرآلات نقش موثری در ظاهر و زیبایی حمام، سرویس بهداشتی و یا حتی آشپزخانه دارد. بنابراین لازم است مراحل کارآمد نظافت آن ها را بشناسیم و این اصول و روش ها را به موقع اعمال کنیم. یکی از مراحل مهم در استفاده از انواع شیرآلات بهداشتی سهند، نصب صحیح آن هاست. اما[…]