ترند ترین سینک های ظرفشویی ۲۰۲۳

ترند ترین سینک های ظرفشویی ۲۰۲۳

آشپزخانه قلب خانه است. جایی که بهترین و لذتبخش‌ترین اوقات‌مان را در هنگام غذا خوردن با خانواده می‌گذرانیم و از هر لحاظ زیبایی، مدرن بودن، پاکیزگی و… باید به آن اهمیت دهیم. به خصوص در طراحی دکوراسیون و سبک ساخت خانه‌ها که آشپزخانه کاملا مشرف به قسمت‌های درونی و مهم خانه مثل پذیرایی است، اهمیت زیبایی و شیک بودن اقلام آشپزخانه بیشتر هم می‌شود.

یکی از مهمترین و پررنگ‌ترین ارکان هر آشپزخانه، سینک ظرفشویی است. این سینک که به منظور شستشوی ظروف و میوه‌ها نصب می‌شود و تاثیر به سزایی در شکل و کارکرد آشپزخانه دارد، در انواع بی نظیری از شکل و طرح و امکانات و البته برندهای متنوع در بازار موجود است. به طوری که شاید انتخاب یک سینک ظرفشویی کاربردی و با دوام که جذابیت ظاهری نیز دارد کار دشواری باشد. انواع سینک ظرفشویی از لحاظ تعداد لگن، امکانات جانبی چون آب چکان، سبد میوه، تخته و…، نصب روکار یا زیر کار، جنس (گرانیت، استیل، شیشه سکوریت شده یا کورین) و بسیاری پارامترهای دیگر متفاوت هستند.

اگر قصد خرید سینک ظرفشویی جدیدی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این نوشته، ترند ترین سینک های ظرفشویی ۲۰۲۳ را دنبال کنید. در ادامه بهترین سینک‌های ترند شده و جذاب شیرآلات بهداشتی سهند را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

ترند ترین سینک های ظرفشویی ۲۰۲۳ چه ویژگی‌هایی دارند؟

ترند ترین سینک های ظرفشویی ۲۰۲۳ چه ویژگی‌هایی دارند؟

پیش از بررسی ترند ترین سینک های ظرفشویی ۲۰۲۳ خوب است با ویژگی‌های مهم یک سینک ظرفشویی خوب آشنا شوید و بتوانید چه دلایلی است که یک سینک را نزد مشتریان محبوب می‌کند. این ویژگی‌ها به شما کمک می‌کند در هر زمان بهترین انتخاب را داشته باشید. ترند شدن یک سینک نه فقط به دلیل جذابیت ظاهری ان، بلکه به کاربرد و کیفیت آن نیز بستگی دارد. تنوع سینک‌ها در بازار بی نهایت است.

سینک‌‌های ظرفشویی بازار و برند شیرآلات بهداشتی سهند از لحاظ تعداد لگن به انواع یک، دو یا ۱.۵ لگنه؛ از لحاظ جنس به استیل، گرانیت، شیشه سکوریت شده و کورین؛ از لحاظ عمق و ابعاد به طیف وسیعی از اندازه‌ها؛ از لحاظ نحوه نصب به انواع روکار و توکار؛ از نظر سیفون به معمولی و اتومات تقسیم بندی می‌شوند.

 کدام سینک ارزش استفاده و ترند شدن را دارد؟

  1. سینکی که جنس مقاوم و با کیفیتی داشته باشد. انواع سینک از آلیاژ فلزی استیل، سنگ گرانیت، شیشه سکوریت شده و یا کورین ساخته می‌شوند. هر یک از این جنس‌ها ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. ضد خط و خش، ضد رطوبت، آنتی باکتریال، مقاوم در برابر حرارت، مقاوم در برابر ضربه و فشار و… همه از مهمترین ویژگی‌های یک سینک ظرفشویی خوب هستند.
  2. صرفه اقتصادی و ارزش سینک نسبت به قیمت؛ ترند ترین سینک های ظرفشویی ۲۰۲۳ لزوما گرانترین‌ها نیستند. بلکه سینک‌های با کیفیتی هستند که در عین مزایای بالا قیمت مناسبی دارند.
  3. دوام و ماندگاری؛ یک سینک ظرفشویی خوب، ماندگار و با دوام است. در خرید سینک ظرفشویی بیش از هر چیز باید به دوام آن توجه داشت؛ چراکه سینک محل رطوبت و شستشو است و مادام در معرض آسیب قرار دارد. سینک‌‌های شیرآلات بهداشتی سهند از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار هستند.
  4. زیبایی و جذابیت؛ بی شک ترند ترین سینک های ظرفشویی ۲۰۲۳ از لحاظ ظاهر نیز بی نظیر هستند. این سینک‌ها هماهنگ با دکوراسیون داخلی و مدرن آشپزخانه انتخاب می‌شوند و محیط را دگرگون می‌کنند. امروزه ترند ترین سینک های ظرفشویی در عین شیک بودن بسیار ساده هستند.
  5. امکانات و لوازم جانبی؛ هر چه امکانات بیشتری با هوشمندی و خلاقیت در سینک‌های ظرفشویی به کار بروند، موفقیت بیشتری در جلب رضایت مشتری خواهند داشت‌. سبد میوه، سینی سینک ظرفشویی، تخته برش، آب چکان، محفظه مایع ظرفشویی و غیره از این امکانات هستند.

بیشتر بدانید: هرز شدن شیرآلات و تعمیر آن

3 تا از ترند ترین سینک های ظرفشویی سال ۲۰۲۳

۳ تا از ترند ترین سینک های ظرفشویی سال ۲۰۲۳

سینک ظرفشویی سبک Drop-in

این سبک سینک ظرفشویی‌ها از گذشته تاکنون مورد استفاده و محبوبیت مشتریان بوده‌اند. دلیل اصلی وجود این نوع سینک در ترندهای روز دنیا این است که Drop-in مادام در حال کاربردی‌تر و زیباتر شدن است. کاربری ساده، شستشو و استفاده راحت این سینک، طریقه نصب سازگار و آسانی که دارد سبب محبوبیت بیشتر آن شده‌اند. سینک ظرفشویی سبک Drop-in عمدتا از استلنس استیل (فولاد زنگ نزن) ساخته می‌شد؛ اما در ترندهای امسال، جنس‌های چدن میناکاری شده، پرسلن و سنگ گرانیت جلوه بهتری دارند.

سینک ظرفشویی مدل Apron

این مدل سینک ظرفشویی ترند شده، بیشتر توسط علاقه مندان سبک دکوراسیون کلاسیک پسندیده می‌شود. سینک ظرفشویی اپرون که به عنوان سینک روستایی نیز شناخته می‌شود، معمولا از جنس مواد مقاوم استلنس استیل (استیل ضد زنگ)، فلز مس و چوب بامبو با روکش مقاوم ضد رطوبتی ساخته می‌شود.

تفاوت اصلی این سبک سینک با دیگر مدل‌ها این است که سینک ظرفشویی اپرون افزون بر لگن و فضای سینک، یک دیواره عموما چوبی از کنار لگن تا بالای کابینت یا میز زیرین دارد. این سبک سینک خود تحولی در دکوراسیون آشپزخانه به حساب می‌آید و به خصوص اگر از طرفداران دکوراسیون ساده و کلاسیک باشید، نوع آپرون گزینه‌ مناسبی برای شما خواهد بود.

سینک ظرفشویی مدل کوارتز

این سینک ظرفشویی که همنام سنگ به کار رفته در آن است، از سنگ مقاوم و جذاب کوارتز و رزین اکلریک و دیگر مواد ساخته می‌شود. سینک ظرفشویی مدل کوارتز یکی از جدیدترین و شیک‌ترین انتخاب‌های سینک ظرفشویی در سال ۲۰۲۳ است. این مدل سینک ظرفشویی نه تنها کنتراست، درخشش و زیبایی بی نظیری دارد، بلکه ضد خط و خش، مقاوم و محکم است و از هر لحاظ جزو بهترین گزینه‌های خرید خواهد بود.

سینک ظرفشویی quartz  در برابر حرارت نیز مقاوم بالایی دارد. دوام و ماندگاری بالایی این مدل سیب می‌شود بسیاری تولید کنندگان ضمانت عمر ۲۰ ساله سینک را به مشتریان داده و به همین تناسب قیمت بالاتری را برای آن در نظر بگیرند. اگر قصد طراحی دکوراسیون مدرن و شیک را دارید که ماندگار نیز باشد، حتما سینک ظرفشویی مدل کوارتز را مد نظر داشته باشید.

سخن پایانی

در این نوشته سعی کردیم مهمترین پارامترها برای خرید سینک های ظرفشویی ترند و جدید را شرح داده و چندتا از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین سینک های ظرفشویی ترند ۲۰۲۳ را معرفی کنیم. با توجه به سلیقه خود، ویژگی‌های منحصر به فرد هر مدل و آیتم‌های برندهای معتبر و خوش سابقه می‌توانید بهترین سینک‌ها را تهیه نمایید‌.

به مطالعه ادامه دهید: آموزش و راهنمای نصب انواع شیرتوکار

Rate this post

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

۰۷

اسفند
شیرآلات

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

این روزها افراد بسیار زیادی را می توان دید که دغدغه های فراوانی برای خرید و قیمت شیرآلات لوکس دارند. رنگ طلایی را می توان یکی از رنگ های لوکس و پرکاربرد در تولید شیرآلات دانست که زیبایی آن می تواند چشم هر ببینده ای را به خود خیره سازد. طی سال های اخیر این شیرآلات توانسته […]

3 روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

۳۰

بهمن
شیرآلات, شیرآلات بهداشتی

۳ روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

همانطور که می دانید، درخشش شیرآلات نقش موثری در ظاهر و زیبایی حمام، سرویس بهداشتی و یا حتی آشپزخانه دارد. بنابراین لازم است مراحل کارآمد نظافت آن ها را بشناسیم و این اصول و روش ها را به موقع اعمال کنیم. یکی از مراحل مهم در استفاده از انواع شیرآلات بهداشتی سهند، نصب صحیح آن هاست. اما[…]