خرید بهترین شیرآلات بهداشتی در سال 2022

خرید بهترین شیرآلات بهداشتی در سال ۲۰۲۲

مقدمه ای در مقاله خرید بهترین شیرآلات بهداشتی در سال ۲۰۲۲ : خرید شیرآلات بهداشتی جهت نصب در خانه‌های نوساز یا هنگام بازسازی خانه با هدف تعویض و جایگزین کردن با شیرآلات قدیمی یکی از اقدامات مهمی است که باید با دقت انجام ‌شود. هنگام انتخاب شیرآلات جدید به عنوان مهمترین لوازم پر مصرف خانگی باید ملاک‌هایی همچون کیفیت، کاربردی بودن، برند تجاری و قیمت را در نظر گرفت. همچنین رنگ و ظاهر شیرآلات انتخابی باید با سایر دکوراسیون داخلی همخوانی داشته باشد تا سبب افزایش زیبایی سرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه شود. بنابراین اگر به دنبال خرید شیرآلات بهداشتی به صورت کاربردی و با بهترین کیفیت که با نیازها و بودجه شما هم‌خوانی داشته باشد، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

شیرآلات بهداشتی سهند

دلایل اهمیت خرید شیرآلات بهداشتی

شیرآلات بهداشتی از جمله ابزارهایی هستند که همواره در طول شبانه‌روز برای شستشو از آنها استفاده می‌شود، بنابراین انتخاب بهترین شیرآلاتی که به راحتی امکان ورود و خروج آب را فراهم کنند و در مصرف آب صرفه‌جویی شود، بسیار اهمیت دارد.

شیرآلات بهداشتی یک ساختمان علاوه بر سرویس کردن باید هر چند سال یکبار تعویض شوند تا عملکرد آنها بهبود یابد. از این رو، اغلب انتخاب و خرید ست چهارگانه شیرآلات بهداشتی شامل شیرآلات ظرفشویی، شیرآلات حمام و وان، شیرآلات توالت و روشویی را در اولویت قرار می‌دهند. برخی نیز براساس نوع دکوراسیون داخلی خانه یا محیط اداری خود، طرح و انواع مختلفی از شیرآلات را به صورت مجزا انتخاب می‌کنند.

از دیگر دلایل اهمیت خرید شیرآلات بهداشتی می‌توان به تنظیم و کاهش میزان مصرف آب خروجی از شیر اشاره کرد چرا که بسیاری از شیرآلات قدیمی از الگوی مصرف انرژی و آب تبعیت نمی‌کنند و باعث هدر رفت آب آشامیدنی می‌شوند. امروزه شیرآلات اهرمی و هوشمند به دلیل کارایی و کیفیت بیش از دیگر انواع شیرآلات خریدار دارد. لازم به ذکر است، هنگام خرید شیرآلات بهداشتی ساختمان حتما به نشان استاندارد و سلامت کالا نیز دقت داشته باشید.

نکات مهم هنگام خرید بهترین شیرآلات بهداشتی در سال ۲۰۲۲

شیرآلات ساختمانی به نوعی تکمیل کننده بخش قابل توجهی از دکوراسیون داخلی منازل هستند. بنابراین علاوه بر کیفیت و کارآیی باید هنگام انتخاب شیرآلات باید به جنس، طراحی و رنگ این لوازم توجه کنید. در ادامه به برخی از نکات مهم هنگام خرید شیرآلات بهداشتی اشاره می‌کنیم:

  • جنس شیرآلات ساختمانی

شیرآلات سرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه اغلب از جنس پلاستیکی، سرب خشک، چینی، آلیاژ برنج، مس یا استیل تولید می‌شوند. بنابراین هنگام خرید حتما در مورد جنس شیرآلات اطمینان حاصل کنید که دارای استاندارد لازم باشند. در این میان شیرآلاتی از جنس آلیاژ برنج از با دوام‌ترین جنس شیرآلات هستند اما شیرآلات آبکاری شده از نوع استیل در بین خریداران دارای محبوبیت بیشتری است.

مزایای شیرآلات چشمی دار الکترونیکی

  • رنگ شیرآلات بهداشتی

انتخاب رنگ شیرآلات بستگی به سبک دکوراسیون داخلی خانه شما دارد پس هنگام خرید شیرآلات بهداشتی علاوه بر بهترین جنس و طراحی باید رنگ مناسبی را انتخاب کنید تا جلوه بصری زیبایی داشته باشد. کمپانی بزرگ شیرآلات بهداشتی سهند در تولید محصولاتش طیف وسیعی از رنگ‌ها اعم از شیرآلات طلایی و رزگلد، سفید و مشکی، برنزی و شیرآلات کروم براق و کروم مات را به کار برده است. هنگام خرید به نحوه تمیز کردن شیرآلات با رنگ‌های مختلف توجه کنید تا هنگام از بین بردن لکه‌ها به رنگ آنها آسیبی وارد نشود.

مطلب پیشنهادی: مدل‌ مختلف شیرآلات آشپزخانه

  • گارانتی یا خدمات پس از فروش شیرآلات بهداشتی

یکی از ملاک‌های مهم برای خرید شیرآلات بهداشتی خدمات پس از فروش است. اهمیت گارانتی زمانی نمایان می‌شود که بعد از گذشت مدت کوتاهی از خرید و استفاده، شیرآلات دچار مشکل شود. تولیدکننده‌های شیرآلات بهداشتی زمانی که به کیفیت محصولات خود اطمینان کامل داشته باشند به طور قطع همراه فروش محصولات، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش با مدت زمان مناسب را نیز ارائه می‌دهند. گارانتی شامل تمام اشکالات فنی و ظاهری اعم از مواردی همچون رنگ و لعاب شیر، روکش، جنس مغزی و تعویض دیگر قطعات یدکی این لوازم می‌شود.

شیرآلات آشپزخانه و دکوراسیون

  • قیمت شیرآلات بهداشتی

افراد هنگام خرید شیرآلات بهداشتی تنها به برند و قیمت آن توجه می‌کنند در حالی که عوامل گوناگونی همچون جنس، نوع طراحی و آبکاری، وزن شیرآلات، گارانتی و سطح در قیمت شیرآلات بهداشتی اثرگذار است. در نهایت داشتن نشان استاندارد نیز بر قیمت این محصول تأثیر مستقیم دارد و باید به همه این موارد هنگام خرید توجه کرد.

فروش شیرآلات بهداشتی در تهران

خرید اینترنتی شیرآلات بهداشتی

خرید شیرآلات بهداشتی امروزه هم به‌صورت حضوری و هم به‌صورت اینترنتی میسر است.

در هر دو حالت باید از فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده خرید کرد و به نکات گفته شده توجه نمود. نمایندگان ما در سراسر ایران از بزرگ‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌ها بوده که در سبد محصولات خود انواع متنوعی از شیرآلات ارزان تا لوکس دارد. پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به سایت ما بزنید.

یکی از مزیت‌های خرید از محصولات سهند خدمات پس از فروش و گارانتی تعویض و تعمیر است. همان‌طور که مطلع هستید، گارانتی نشان‌دهنده اعتماد تولیدکننده یا فروشنده از محصول خود است. در سایت ما انواع شیر روشویی ، شیر توالت ، شیر حمام و شیر ظرفشویی به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

به مطالعه ادامه دهید: انواع مختلف شیرآلات ساختمانی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

۰۷

اسفند
شیرآلات

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

این روزها افراد بسیار زیادی را می توان دید که دغدغه های فراوانی برای خرید و قیمت شیرآلات لوکس دارند. رنگ طلایی را می توان یکی از رنگ های لوکس و پرکاربرد در تولید شیرآلات دانست که زیبایی آن می تواند چشم هر ببینده ای را به خود خیره سازد. طی سال های اخیر این شیرآلات توانسته […]

3 روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

۳۰

بهمن
شیرآلات, شیرآلات بهداشتی

۳ روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

همانطور که می دانید، درخشش شیرآلات نقش موثری در ظاهر و زیبایی حمام، سرویس بهداشتی و یا حتی آشپزخانه دارد. بنابراین لازم است مراحل کارآمد نظافت آن ها را بشناسیم و این اصول و روش ها را به موقع اعمال کنیم. یکی از مراحل مهم در استفاده از انواع شیرآلات بهداشتی سهند، نصب صحیح آن هاست. اما[…]