فروش شیرآلات بهداشتی ساختمانی ایرانی

فروش شیرآلات بهداشتی ساختمانی ایرانی

فروش شیرآلات بهداشتی ساختمانی ایرانی: انواع شیر آب ساختمان مورد استفاده در حمام، آشپزخانه و سرویس بهداشتی هستند و کارکرد همه آنها قطع و وصل کردن جریان آب است. دیگر کارکرد شیرآلات که علاوه بر مورد قبلی است مخلوط کردن آب سرد و گرم است. هنگام خرید  شیرآلات توجه داشته باشید که آنها شامل چند دسته هستند، شیرآلات پدالی، شیرآلات اهرمی، شیرآلات الکترونیکی یا چشمی، شیرآلات کلاسیک و غیره. جنس همه شیرهای گفته شده از فلز برنج است. قیمت خرید شیرآلات ساختمانی به نوع مدل آنها مانند شیر روشویی، انواع شیر ظرفشویی آشپزخانه، شیر توالت و شیر دستشویی وابسته است. البته توجه به برند شیرآلات بهداشتی سهند برای ساختمان و رنگ آنها که شامل رنگ‌های سفید، طلایی و مشکی هستند نیز در قیمت آنها موثر است.

انواع شیرهای ساختمانی شامل شیر پدالی، شیر الکترونیکی، شیر اهرمی و شیر کلاسیک هستند و ما در این مطلب هر کدام از آنها را جداگانه خدمت شما معرفی کرده‌ایم.

در قسمت پایانی این مطلب نیز کمی درباره قیمت شیرآلات بهداشتی چشمی و دیگر شیرآلات ساختمان گفته‌ایم. امیدواریم با خواندن این مطلب کوتاه بتواند در انتخاب صحیح شما تأثیرگذار باشد.

انواع  و فروش شیرآلات بهداشتی ساختمانی ایرانی

مهم‌ترین شیرهای مورد استفاده در یک ساختمان شیر روشویی، شیر حمام، شیر ظرفشویی و شیر دستشویی هستند. در این مطلب به معرفی انواع شیرهای ساختمان پرداخته‌ایم و مطالب مفید و کاربردی درباره آنها ارائه داده‌ایم. انواع شیرهای ساختمانی شامل شیر پدالی، شیر الکترونیکی، شیر اهرمی و شیر کلاسیک هستند که در این قسمت برای شما هر کدام از آنها را معرفی کرده ایم:

انواع شیرآلات ساختمانی

شیر پدالی

بهترین انتخاب ممکن برای استفاده در اماکن عمومی شیرهای پدالی هستند. عملکرد این شیرها به کمک انرژی برق یا باتری نیست. این شیرها همانند بقیه آنها دارای مشکلاتی برای مصرف‌کنندگان هستند. اما در مدل‌های جدید آنها سعی بر آن شده است که نقاط ضعف شیرهای پدالی تا حد ممکن برطرف شود.

برا اطلاع از قیمت فروش شیرآلات بهداشتی ساختمانی با شماره های داخل وب سایت تماس بگیرید.

در انواع جدید شیرهای پدالی قابلیت‌های تنظیم فشار آب، تنظیم دمای آب سرد و گرم و پدال جمع‌شونده نیز به دیگر کارکرد آنها اضافه شده است. شیرهای پدالی مورد استفاده در مکان‌هایی مانند بیمارستان‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها، مساجد، کلیه مراکز پزشکی و غیره هستند.

دیگر مزایای استفاده از شیرهای پدالی استفاده برای شیر روشویی است و دلیل آن سرعت قطع سریع آب توسط آنها است و این باعث صرفه‌جویی در مصرف آب می‌شود. مزیت بعدی این شیر پدالی نداشتن تماس دست افراد با سطح آن است و این برای جلوگیری از انتقال بیماری‌های واگیردار و عفونی مانند کرونا و همچنین بیماری‌های پوستی حتی تا صفر درصد بسیار کاربردی است.

شیر الکترونیکی یا چشمی

شیرهای الکترونیکی یا همان شیر چشمی مانند شیرهای پدالی در اماکن عمومی بسیار مورد استفاده هستند. در حال حاضر به روزترین شیرهای ارائه شده به بازار، شیرهای الکترونیکی به شمار می‌آیند. نبود ارتباط دست با شیر الکترونیکی موجب می‌شود که بیماری‌های واگیردار از طریق شیر به افراد دیگر منتقل نشوند. این ویژگی خاص شیر الکترونیکی موجب مفید بودن آن در زمان شیوع بیماری‌های واگیردار مانند کرونا شده است.

شیرهای الکترونیکی دارای طراحی خاصی هستند که درون آنها وبلاتوری قرار دارد که هوا را وارد آب می‌کند و هوا به صورت حباب به همراه آب خارج می‌شود و این عمل باعث صرفه‌جویی قابل توجهی در مصرف آب می‌گردد. این تکنولوژی با نصب سر شیرهای ترکیب کننده هوا و آب قابل نصب برای شیرهای مختلف دیگر نیز هست.

بیشتر بخوانید: بهترین مارک شیرآلات ایرانی و خارجی

استفاده از مادون قرمز اساس کار شیرهای الکترونیکی است. در زمانی که دست‌ها در میدان دید مادون‌قرمز قرار بگیرند، سنسور مادون‌قرمز کار خود را آغاز می‌کند و نتیجه آن روان شدن آب از شیر است. در زمانی که مثلاً دست شما حدوداً ۲۰ ثانیه جلوی چشمی ثابت قرار گیرد جریان آب قطع می‌گردد. استفاده دیگری از این شیرها به عنوان شیر روشویی در اماکن عمومی است که در این شرایط همزمان با برق و باتری کار خود را انجام می‌دهد.

شیر اهرمی

شیرهای اهرمی شامل دو دسته شیرهای اهرمی ایستاده و شیرهای اهرمی دیواری هستند. شیر اهرمی ایستاده معمولاً در شیر روشویی و شیر ظرفشویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما شیر اهرمی دیواری برای شیر حمام و شیر توالت استفاده بیشتری دارد. البته استفاده از شیر اهرمی دیواری برای شیر روشویی و شیر دستشویی نیز در مواردی قابل استفاده است.

شیرهای اهرمی دارای مغزی نیستند و به جای مغزی از قطعه‌هایی به نام کارتریج استفاده شده است. این قطعه‌های کارتریج استفاده شده در شیرهای اهرمی، به دو صورت پلاستیکی و سرامیکی در بازار وجود دارند. کارتریج‌های سرامیکی کیفیت بهتری نسبت به کارتریج پلاستیکی دارد. شیرهای اهرمی اگر در کشورهای اروپایی مخصوصاً ایتالیا و اسپانیا تولید شده باشند کیفیت بسیار مطلوب‌تری دارند.

کنترل جریان آب در کارتریج‌های پلاستیکی به وسیله رینگ‌های به شکل O که درون یک بخش استوانه‌ای قرار گرفته‌اند انجام می‌شود. یک نکته جالب که درباره شیرهای اهرمی وجود دارد این است که برخی از انواع این نوع شیرها و سر دوش‌ها دارای چراغ LED هستند. این چراغ بیشتر جنبه تزیینی دارد و رنگ آنها با دمای آب تغییر می‌کند. شیرهای LED برای تأمین انرژی مورد نیاز خود از برق و باتری استفاده نمی‌کنند بلکه انرژی مورد نیاز را از انرژی حاصل از فشار آب به دست می‌آورند.

بیشتر بخوانید: خرید شیرآلات سرویس بهداشتی شیک

شیر اهرمی

یک گروه دیگر از شیرهای اهرمی وجود دارند که مجهز به سیستم نمایش دمای آب هستند و به وسیله آنها می‌توانیم از دمای آب خارج شده از شیر مطلع شویم. این شیرها اکثراً به عنوان شیر روشویی و شیر حمام بسیار مناسب هستند.

بیشتر بخوانید: ست کردن شیرآلات لوکس سرویس بهداشتی

شیرهای کلاسیک

یکی از قدیمی‌ترین شیرهای آبی، شیرهای کلاسیک هستند. که اکنون نیز در بسیاری از ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها واشری هستند و به عنوان شیر ظرفشویی، شیر حمام، شیر روشویی و بقیه شیرها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

حدود قیمت فروش شیرآلات بهداشتی ساختمانی ایرانی

به دلیل اینکه قیمت‌ اجناس در بازار هر روز در حال تغییر است. به همین دلیل ما نمی‌توانیم به طور دقیق قیمت شیرآلات چشمی دار و بقیه شیرآلات ساختمان را برای شما ذکر کنیم. اما به شما این اطمینان را می‌دهیم که بهترین شیرآلات را از نظر امکانات، خدمات و کیفیت به شما ارائه می‌دهیم.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت شیرآلات چشمی و دیگر شیرآلات ساختمان با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و از اطلاعات آنها درباره کارکرد و قیمت انواع شیرها استفاده کنید.

به مطالعه ادامه دهید: شیرآلات بهداشتی ارزان استاندارد

Rate this post

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

۰۷

اسفند
شیرآلات

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

این روزها افراد بسیار زیادی را می توان دید که دغدغه های فراوانی برای خرید و قیمت شیرآلات لوکس دارند. رنگ طلایی را می توان یکی از رنگ های لوکس و پرکاربرد در تولید شیرآلات دانست که زیبایی آن می تواند چشم هر ببینده ای را به خود خیره سازد. طی سال های اخیر این شیرآلات توانسته […]

3 روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

۳۰

بهمن
شیرآلات, شیرآلات بهداشتی

۳ روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

همانطور که می دانید، درخشش شیرآلات نقش موثری در ظاهر و زیبایی حمام، سرویس بهداشتی و یا حتی آشپزخانه دارد. بنابراین لازم است مراحل کارآمد نظافت آن ها را بشناسیم و این اصول و روش ها را به موقع اعمال کنیم. یکی از مراحل مهم در استفاده از انواع شیرآلات بهداشتی سهند، نصب صحیح آن هاست. اما[…]