قیمت شیرآلات توکار در ایران

قیمت شیرآلات توکار در ایران

قیمت شیرآلات توکار در ایران: افزایش جمعیت و تغییرات سبک زندگی شهرنشینی تحولات قابل توجهی در صنعت معماری و ساختمان سازی پدید آورده است. معماری ساختمان‌ها به سمت و سویی رفته که اغلب خانه‌ها کوچک هستند و البته سرویس بهداشتی و حمام کوچکتری به نسبت گذشته دارا هستند.

در چنین شرایط و معماری شیرآلات بهداشتی ساختمانی نیز به منظور کارایی بیشتر و اشغال کمتر فضا تغییر پیدا کرده‌اند و به شکل انواع توکار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این شیرآلات به نحوی طراحی و نصب می‌شوند که تنها قاب روی مغزی و دسته آن‌ها روی کار قرار می‌گیرد و تمام سازوکار اصلی آن مانند لوله‌ها، اتصالات، دایورتر و کارتریج و… در درون دیوار فضا اشغال می‌کنند.

این چیدمان سبب می‌شود نه تنها در اشغال فضای داخلی ساختمان صرفه جویی شود، بلکه با محافظت بیشتر، ماندگاری و زیبایی شیرآلات افزایش یافته و نحوه مراقبت و نگهداری از آن نیز آسان‌تر شود.

از سوی دیگر، انواع جدید شیرآلات بهداشتی سهند زیبایی و جلوه خاصی نیز دارند. طراحی مدرن این شیرآلات با سازوکاری شکیل و جذاب با انواع طراحی‌های دکوراسیون داخلی سازگاری پیدا کرده و جذابیت نمای کار را دو چندان می‌کند.

شیرآلات بهداشتی سهند

مجموع این ویژگی‌ها به علاوه قیمت مناسب این شیرآلات باعث شده امروزه استفاده از شیرآلات توکار نه تنها در ساختمان‌های نوساز بلکه حتی در خانه‌های قدیمی‌تر هم افزایش قابل توجهی پیدا کند.

خرید شیرآلات توکار

کافیست سری به بازار بزنید تا با تعداد زیادی از انواع شیرالات توکار آشنا شوید. در حال حاضر برندهای مختلف فروش شیرآلات بهداشتی ساختمانی ایرانی و خارجی در حال تولید و عرضه حضوری و مجازی انواع شیرآلات توکار هستند.

 اگر شما هم قصد خرید شیرآلات توکار را دارید، می‌خواهید با مزایای این سبک شیرآلات آشنا شوید، می‌خواهید بدانید که آیا خرید این نوع شیرآلات ساختمانی به صرفه است یا نه؟ قیمت شیرآلات با کیفیت توکار چقدر با انواع روکار تفاوت دارد؟ و به طور کلی قیمت شیرآلات توکار در ایران چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟ با ما همراه باشید.

 در این مقاله قصد داریم به طور جامع و کاربردی به بررسی شیرآلات توکار ساختمانی، قیمت و عوامل موثر در قیمت آن و… پرداخته و راهنمای جامعی برای مراجعه به مراکز فروش شیرآلات بهداشتی ساختمانی به شما ارائه دهیم.

شیرآلات توکار چیست (معرفی شیرآلات توکار)

پیش از طراحی شیرآلات توکار، سال‌های زیاد شیرآلات روکار مورد استفاده قرار می‌گرفتند. این شیرآلات با وجود قیمت‌های بالا، معایب قابل توجهی داشتند. شیرآلات روکار اشغال فضای زیادی داشتند (تمام اجزا از لوله و اتصالات گرفته تا مغزی و.. بیرون قرار می‌گرفت).

بیشتر بخوانید: تفاوت قیمت شیرآلات لوکس برنجی و استیل

شیرآلات توکار چیست (معرفی شیرآلات توکار)

به سختی و با صرف زمان زیاد تمیز می‌شدند؛ در زمان کوتاه‌تری دچار زنگ زدگی شده و پوسیده می‌شدند و معمولا طول عمر آنچنانی با حفظ زیبایی روز اول نداشتند. (درست برعکس شیرآلات توکار!)

سال‌ها با استفاده گسترده از بهترین شیرآلات بهداشتی روکار، به همین ترتیب گذشت و محصولی بهتر و کارآمدتر از این سبک شیرآلات به بازار نیامده بود و مردم به همین ویژگی‌ها عادت کرده بودند. تا اینکه شاید مسئله جذاب شهرنشینی و افزایش جمعیت کلان شهرها باعث کمتر شدن فضای خانه‌ها شد. این شد که مهندسان و متخصصان این حوزه دست به ابداعات جدید زدند تا تحولی اساسی به بازار شیرآلات بهداشتی ساختمانی بدهند. نتیجه بهترین ایده‌ها، شیرآلات توکار شد.

شیرآلات توکار از بهترین و پراستقبال‌ترین محصولات شیرآلات ساختمانی در چندین سال اخیر به حساب می‌آیند. این شیرآلات که هزینه مناسب و نحوه نصب نسبتا آسانی هم دارند. آنقدر پر مزیت هستند که حتی صاحبان ساختمان‌های قدیمی ساخت را هم مجاب کرده‌اند که شیرآلات توکار نصب کنند.

اگر از لحاظ قیمت بخواهیم بررسی بر سازوکار کلی شیرآلات توکار داشته باشیم. باید بگوییم که شیرآلات توکار اجزا اضافه‌تر و آنچنان متمایز از شیرآلات روکار ندارند و بیشتر تفاوت‌هایشان در طرز قرارگیری اجزا و نصب است. همین موضوع سبب می‌شود قیمت شیرآلات بهداشتی توکار تفاوت قابل توجهی با انواع شیرآلات روکار نداشته باشد. در عین مزایای بی نظیری که نسبت به انواع روکار دارد با قیمت مناسب و به‌صرفه‌ای به فروش برسد.

بررسی قیمت شیرآلات توکار موجود در بازار ایران با معرفی عوامل موثر در قیمت

اگر سری به بازار فروش شیرآلات ساختمانی بزنید، با انواع متعددی از شیرآلات توکار روبرو می‌شوید؛ طیف گسترده‌ای از مدل‌ها، طرح و رنگ، قیمت‌های متنوع از ارزان‌ترین‌ها تا گرانترین‌ها.

بررسی قیمت شیرآلات توکار موجود در بازار ایران

مطمئنا در این هنگام فرصت کافی را نخواهید داشت تا همه مدل‌ها را یک به یک بررسی کرده و بتوانید مناسبترین محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. بنابراین خوب است پیش از اقدام به خرید، در مورد قیمت شیرآلات از برندهای با کیفیت و حدالامکان دارای ضمانت تحقیق کنید. از مراکز فروش شیرآلات مختلف پرس و جو کرده و بهترین تولید کننده را برای خرید انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره خرید شیرآلات بهداشتی

اگر بخواهیم کمی دقیق‌تر به بحث قیمت شیرآلات توکار ورود کنیم، خوب است در مورد عوامل موثر در قیمت آن بیشتر بدانیم.

چه عواملی در تعیین قیمت شیرآلات توکار در ایران موثر هستند؟

ساخت ایران یا خارج: همان طور که پیش‌تر اشاره کردیم تفاوت چندانی بین قیمت شیرآلات توکار و روکار وجود ندارد. اما جالب است بدانید که تفاوت قابل توجهی میان قیمت شیرآلات توکار ساخت خارج و داخل ایران قابل ملاحظه است.

برندهای خارجی با به‌کار بردن متریال با کیفیت‌تر در شیرآلات و طرح‌های لوکس هزینه بیشتری نسبت به نمونه‌های ایرانی دارند. بنابراین اگر قصد هزینه زیاد برای این بخش را ندارید، بهتر است سمت برندهای خارجی نروید.

برند: قیمت شیرآلات برندهای داخلی نیز متفاوت است چرا که شیرآلات توکار نیز مثل هر کالای دیگر توسط برندهای متعددی تولید و عرضه می‌شوند. این برندها با توجه به مواد اولیه‌ای که در تولیدات خود به‌کار می‌برند.

سابقه تولید، میزان محبوبیت و.. قیمت گذاری متفاوتی دارند. در هنگام خرید به این نکته نیز توجه داشته باشید و سعی کنید از برندهای قابل اطمینان و ترجیحا معروف‌تر و شناخته‌شده‌تر خرید کنید و نه برندهای ناشناس بی کیفیت!

بیشتر بخوانید: علت کار نکردن شیرآلات چشمی دار

چه عواملی در تعیین قیمت شیرآلات توکار در ایران موثر هستند؟

تجهیزات جانبی، آپشن‌ها: قابلیت‌های شیرآلات مختلف متفاوت است. واضح است که هر چه تجهیزات جانبی یک محصول بیشتر باشد. قیمت آن نیز بالاتر می‌رود. در هنگام خرید به این نکته نیز توجه داشته باشید.

سخن آخر

مواردی که در این مقاله خواندیم، از مهمترین مسائل در رابطه با قیمت شیرآلات توکار در ایران و عوامل موثر در آن بودند. امروزه با پیشرفت فناوری و ارتباطات گسترده می‌توانید به سادگی از قیمت صدها برند با کیفیت ایرانی و خارجی شیرآلات توکار مطلع شوید. به مقایسه قابلیت‌ها و مزایای هریک پرداخته و روشن‌ترین تصمیم را جهت خرید اتخاذ نمایید.

بیشتر بخوانید: ۵ مارک خفن شیرآلات چشمی دار

Rate this post

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

۰۷

اسفند
شیرآلات

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

این روزها افراد بسیار زیادی را می توان دید که دغدغه های فراوانی برای خرید و قیمت شیرآلات لوکس دارند. رنگ طلایی را می توان یکی از رنگ های لوکس و پرکاربرد در تولید شیرآلات دانست که زیبایی آن می تواند چشم هر ببینده ای را به خود خیره سازد. طی سال های اخیر این شیرآلات توانسته […]

3 روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

۳۰

بهمن
شیرآلات, شیرآلات بهداشتی

۳ روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

همانطور که می دانید، درخشش شیرآلات نقش موثری در ظاهر و زیبایی حمام، سرویس بهداشتی و یا حتی آشپزخانه دارد. بنابراین لازم است مراحل کارآمد نظافت آن ها را بشناسیم و این اصول و روش ها را به موقع اعمال کنیم. یکی از مراحل مهم در استفاده از انواع شیرآلات بهداشتی سهند، نصب صحیح آن هاست. اما[…]