مزایای شیرالات چشمی + 5 مزیت مهم

مزایای شیرالات چشمی + ۵ مزیت مهم

آیا تا به حال شیرآلات چشمی خریداری کرده اید؟ آیا می دانید که شیرآلات چشمی در سال ۲۰۲۲ به عنوان بهترین و جدیدترین شیر شناخته شد و مزایای شیرآلات چشمی باعث شد این شیر هوشمندترین و پیشرفته‌ترین شیر آشپزخانه موجود در جهان شناخته شود؟ در ادامه به توضیحاتی درباره مزایای شیرآلات چشمی خواهیم پرداخت.

شیرآلات چشمی چیست

شیرآلات چشمی پیشرفته ترین اختراع و طراحی شیرآلات آشپزخانه است که از برترین تکنولوژی برای ساخت آن استفاده شده است، طراحی این شیر به گونه ای است که شما برای استفاده از آن نیاز به تماس دست با دستگیره شیر یا حتی بدنه شیر ندارید و شیر به صورت خودکار توانایی تشخیص دست شما را داشته و آب را آزاد خواهد کرد. این شیر به دلیل هزینه بالا برای خرید در تمامی فروشگاه ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات فروش شیرآلات به فروش نمیرسد و شما در ایران تنها می توانید از مجموعه شرکت سهند آن را خریداری کنید.

مزایای شیرآلات چشمی نسبت به تمامی شیرآلات

مزایای شیرآلات چشمی نسبت به تمامی شیرآلات موجود برای آشپزخانه مانند شیرآلات اهرمی، شیرآلات هوشمند، شیرآلات فنری و… بیشتر است در این قسمت ترند ترین مزایای شیرآلات چشمی را برای شما بیان می کنیم.

پیشنهاد می‌شود: ۷ مدل شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران

۱ ــ صرفه جویی در میزان مصرف آب

یکی از اصلی ترین و قابل توجه ترین مزایای شیرآلات چشمی را می توانیم صرفه جویی در مصرف آب معرفی کنیم ، برای مثال اگر شما یک فنجان را جلوی شیر چشمی قرار دهید، شیر چشمی با استفاده از حسگر، آب را آزاد خواهد کرد اما تا زمانی آب وصل می ماند که فنجان شما پر از آب شود و پس از آن آب به صورت خودکار قطع خواهد شد.

طبق تحقیقات نشان داده شده است که استفاده از شیرآلات چشمی می تواند تا ۵۰% مصرف آب را کاهش دهد، به همین دلیل هزینه خرید شیر چشمی با گذر زمان و صرفه جویی در آب جبران خواهد شد. برای آگاهی از قیمت شیرالات چشمی دار به این صفحه مراجعه کنید.

۲ ــ جلوگیری از بیماری در اثر تماس با شیر آب

همانطور که میدانید امروزه بیماری های واگیر دار مانند آنفولانزا، سرماخوردگی، کرونا ، امیکرون و… در کشور ایران حتی در فصل های بهار و تابستان نیز موجود می باشد و هر روز نسبت به دیروز افزایش چشمگیری دارد، به همین دلیل یکی از مزایای شیرآلات چشمی را می توانیم جلوگیری از گسترش بیماری های واگیردار در اثر تماس نداشتن دست با شیرآلات معرفی کنیم.

۳ ــ هماهنگی طراحی شیر با دکوراسیون های متفاوت

یکی از مزایای شیرآلات چشمی را می توانیم هماهنگی طراحی شیر با تمامی دکوراسیون های موجود معرفی کنیم، برای مثال در یک دکوراسیون مدرن ، دکوراسیون آنتیک، دکوراسیون سنتی و حتی دکوراسیون های قدیمی به دلیل  طراحی ساده و جامع پسند شیرآلات چشمی می توانیم از آنها استفاده کنید.

مزایای شیرآلات چشمی  بر اساس نحوه کارکرد

مسلما بزرگ ترین مزایای شیرآلات چشمی  را می توانیم نحوه کارکرد اتوماتیک این شیر معرفی کنید، در شیرآلات دیگر شما باید به صورت دستی شیرآب را باز یا بسته کنید اما در شیرآلات چشمی نیاز به دخالت انسان برای باز یا بسته شدن شیر نیست و شما می توانید تنها با نزدیک شدن و دور شدن از شیر باعث باز یا بسته شدن شیر شوید. پیشنهاد می‌شود: شیرآلات لوکس ضد آب + ۵ مدل

شیرآلات چشمی از چهار بخش اصلی شیر کنترل برقی، حسگر الکترونیکی، منبع تغذیه و بدنه شیر تشکیل شده است،تمامی اجزا همراه با یکدیگر کار می کنند و اگر یکی از آنها دچار مشکل باشد شما توانایی استفاده از شیر را نخواهید داشت زیرا هر کدام از آنها کاربرد ویژه ای برای شیرآلات چشمی دارند و مزیت خاصی را در یک شیر ایجاد می کنند که در این قسمت به توصیف آنها می پردازیم.

۱ ــ حسگر الکترونیکی شیرآلات چشمی

دلیل اصلی ایجاد مزایای شیرآلات چشمی را می توانیم وجود حسگر الکترونیکی شیرآلات چشمی معرفی کنیم، حسگر الکترونیکی در شیرآلات چشمی وظیفه تشخیص و نزدیک شدن اجسام را دارد، در واقع می توان گفت حسگر الکترونیکی در شیر دستور قطع یا وصل کردن آب را ارسال می کند.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

۲ ــ شیر کنترل برقی

شیر کنترل برقی دستور قطع کردن و وصل کردن اب را از حسگر الکترونیکی دریافت کرده و آن را انجام می دهد، نکته مورد نظر برای کارکرد این قسمت استفاده از برق در برخی از شیرآلات است و زمانی که برق موجود نباشد ، شیر کارکرد اتوماتیک نخواهد داشت.

۳ ــ بدنه شیر

بدنه هر شیر نگهدارنده اجزای اصلی شیر است که آب را هدایت می کند و شما آن را روی سینک خود نصب می کنید، بدنه شیرآلات چشمی دارای انواع ، رنگ ها و مدل های متفاوت است که شما می توانید با توجه به دکوراسیون خانه و طراحی آشپزخانه خود بین آنها انتخاب کنید.

۴ ــ منبع تغذیه شیرآلات چشمی

منبع تغذیه شیرآلات چشمی بر اساس ساختار آنها تنظیم می شود، در حدود ۹۰% شیرآلات از برق به عنوان منبع تغذیه اصلی استفاده می شود اما در برخی از شیرآلات به دلیل تغییر ساختار اصلی و استفاده از قطعات دنده منبع اصلی یک باتری است و شما باید هر چند وقت یکبار باتری شیر خود را برای کارکرد مجدد تعویض کنید.

معایب شیرآلات چشمی

با توجه به مزایای شیرآلات چشمی می توان گفت این مزایا به قدری زیاد هستند که معایب شیرآلات چشمی دیده نمی شود، اما به صورت کلی هر کدام از شیرآلات دارای مزایا و معایب متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند. از معایب شیرآلات چشمی نیز می توانیم به هزینه خرید بسیار بالای آن اشاره داشته باشیم.

شیرآلات چشمی به دلیل ساختار بسیار پیچیده و همچنین استفاده از حسگر های الکترونیکی و منبع برق برای کارکرد شیر نسبت به شیرآلات دیگر دارای هزینه بسیار بالاتری هستند، به همین دلیل بسیاری از خانوار ها نمی توانند از این شیر در ساختار و دکوراسیون خانه خود استفاده کنند اما شما باید به این نکته دقت داشته باشید که قیمت شیرآلات چشمی نسبت به مزایای شیرآلات چشمی  کاملا طبیعی است.

ما برای کاهش هزینه خرید شیرآلات چشمی ، خرید آنلاین از شرکت سهند را به شما پیشنهاد می کنیم، شرکت سهند یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان شیرآلات چشمی در کشور ایران است که با کمترین هزینه به صورت مستقیم به فروش شیرآلات بهداشتی ساختمانی می پردازد.

Rate this post
حتما مطالعه نمایید
راهنمای جامع خرید شیر ظرفشویی ?

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

۰۷

اسفند
شیرآلات

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

این روزها افراد بسیار زیادی را می توان دید که دغدغه های فراوانی برای خرید و قیمت شیرآلات لوکس دارند. رنگ طلایی را می توان یکی از رنگ های لوکس و پرکاربرد در تولید شیرآلات دانست که زیبایی آن می تواند چشم هر ببینده ای را به خود خیره سازد. طی سال های اخیر این شیرآلات توانسته […]

3 روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

۳۰

بهمن
شیرآلات, شیرآلات بهداشتی

۳ روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

همانطور که می دانید، درخشش شیرآلات نقش موثری در ظاهر و زیبایی حمام، سرویس بهداشتی و یا حتی آشپزخانه دارد. بنابراین لازم است مراحل کارآمد نظافت آن ها را بشناسیم و این اصول و روش ها را به موقع اعمال کنیم. یکی از مراحل مهم در استفاده از انواع شیرآلات بهداشتی سهند، نصب صحیح آن هاست. اما[…]