کاربرد شیرآلات چشمی دار برای کودکان

کاربرد شیرآلات چشمی دار برای کودکان

شیرآلات چشمی دار برای کودکان وسیله ای مکانیکی است که برای راه اندازی، توقف و تنظیم جریان مایعات، گازها، ژل ها، پودرها و سایر بسترها از طریق باز و بسته کردن یا انسداد جزئی یک یا چند گذرگاه در سیستم لوله کشی از طریق دیسک استفاده می شود.

مواد ساخت و ساز برای شیرآلات چشمی دار برای کودکان چدن، فولاد کربن، فولاد ضد زنگ، آلیاژ کروم برنج، برنز، هاستلوی، اینکونل، مونل، تیتانیوم، آلیاژ ۲۰ و پی وی سی از جمله موارد دیگر است. از بین تمام وسایل آشپزخانه، یکی از پرکاربردترین وسایل در هر خانه ای سینک و شیر آشپزخانه است.

همه ما می دانیم که ممکن است همه چیز در آشپزخانه کمی شلوغ یا به هم ریخته شود که با این وجود شیر آشپزخانه چشمی به یک ویژگی مناسب برای هر آشپزخانه ای تبدیل می شود.

استفاده آسان شیرآلات چشمی دار برای کودکان

قیمت شیرآلات چشمی دار برای کودکان از فناوری جدید و نوینی استفاده می کنند که به شما امکان می دهد جریان آب را بدون دست زدن به شیر شروع کنید. در عوض، تنها با قرار دادن دست خود زیر دهانه، جریان آب شروع می شود و زمانی که دست خود را بردارید، آب قطع می شود.

شیرآلات اتوماتیک آشپزخانه یا شیرهای بدون لمس هم راحت هستند و هم باعث افزایش بهداشت می شوند. انواع مختلفی از سینک ‌ها و شیرآلات آشپزخانه وجود دارد که باید هنگام ارتقاء آشپزخانه خود در نظر بگیرید، بنابراین ممکن است گزینه‌های کمتر رایج مانند شیرهای چشمی یا معمولی را نادیده بگیرید.

 شیرآلات لمسی و بدون لمس چیزی فراتر از وسایل آشپزخانه شیک یا جدید هستند. آنها می توانند استفاده از سینک را راحت تر کنند، به شما در صرفه جویی در آب کمک کنند و به شما کمک کنند آشپزخانه خود را تمیز و عاری از میکروب نگه دارید.

قطعات شیرآلات چشمی دار برای کودکان

چهار بخش اصلی وجود دارد که یک شیر آشپزخانه بدون لمس یا اتوماتیک را تشکیل می دهد. این قطعات شامل یک دهانه، یک پنجره حسگر، یک شیر برقی و یک منبع تغذیه است.

قطعات شیرآلات چشمی دار برای کودکان

سنسور

سنسور روی یک شیر آب اتوماتیک معمولاً در لبه یا پایه دهانه شیر قرار می گیرد. هانکر توضیح می دهد که به جای برخورداری از سنسور حرکت، این شیرهای آشپزخانه از حسگرهای حضور استفاده می کنند که برای تشخیص وجود دست در زیر دهانه طراحی شده اند. هنگامی که سنسور دست ها را زیر دهانه تشخیص می دهد، شیر آب را باز می کند.

برداشتن دست‌ها باعث می‌شود حسگر دوباره شیر آب را ببندد. اکثر سنسورهای شیر اتوماتیک دارای یک نور مادون قرمز کوچک هستند که در کنار یک آشکارساز مادون قرمز قرار می گیرد. این سنسور برای سیگنال دادن به دریچه شیر کار می کند که وقتی دستان شما به فاصله چند اینچی از لبه دهانه می رسند، روشن می شود و نور مادون قرمز را از پوست شما و به آشکارساز منعکس می کند.

شیر فلکه شیرآلات چشمی دار برای کودکان

شیر برقی معمولاً توسط یک سنسور شیر کنترل می شود. به گفته هنکر، “سلونوئید یک آهنربای الکتریکی است که بسته به قطبیت الکتریکی می تواند فشار دهد یا بکشد”. جریان آب توسط یک دیسک لاستیکی مانند در دریچه های دیافراگمی کنترل می شود. دریچه بسته می ماند تا زمانی که سیگنالی از سنسور دریافت کند که نشان دهنده وجود دست است.

هنگامی که این اتفاق می افتد، شیر برقی دریچه را باز می کند و اجازه می دهد آب جریان یابد. سپس، هنگامی که سنسور تشخیص می دهد و سیگنال می دهد که دست ها دیگر وجود ندارند، شیر برقی را فشار می دهد.

منبع انرژی

هر شیر آب بدون لمس یا خودکار برای کار کردن به یک منبع تغذیه نیاز دارد، اگرچه منابع برق ممکن است متفاوت باشد. در حالی که برخی مدل‌ها انرژی خود را از باتری‌های سلول خشک می‌گیرند، شیرهای دیگر از جریان ولتاژ پایین ترانسفورماتور AC استفاده می‌کنند.

شیرآلات چشمی برای کودکان چگونه کار می کنند؟

فروش شیرآلات بهداشتی ساختمانی چشمی دار : چگونه می توان شیر آشپزخانه را با یک لمس روشن و خاموش کرد؟ پاسخ به برق برمی گردد. هرگاه در زمستان با دست زدن به شخصی به او شوک وارد کنید، یادآور این است که بدن ما ظرفیت ذخیره انرژی الکتریکی را دارد که به عنوان خازن شناخته می شود. یک شیر آب حساس به لمس همچنین شارژ الکتریکی را حفظ می کند و مجهز به سنسوری است که با لمس آن میزان شارژ را افزایش می دهد.

این سنسورهای شیرآلات چشمی دار برای کودکان حتی به اندازه کافی پیچیده هستند که می توانند تفاوت را با یک لمس و گرفتن طولانی تر که ممکن است هنگام حرکت دادن شیر آب یا تمیز کردن آن رخ دهد، تشخیص دهند. این سنسور به گونه ای طراحی شده است که تنها با یک لمس روشن و خاموش می شود و به هیچ وجه نباید به گرفتن طولانی تر واکنش نشان دهد.

تفاوت بین شیرآلات چشمی دار برای کودکان و بدون لمس چیست؟

قیمت شیرآلات بهداشتی چشمی دار و بدون لمس ممکن است متضاد به نظر برسند، اما در واقع کاملاً مشابه هستند. هر دو نوع شیر آب، نسخه‌های نوآورانه‌ای از شیرهای آشپزخانه سنتی هستند. برخلاف شیرهای معمولی که نیاز به کشیدن یا فشار دادن یک دسته دارد.

شیرهای چشمی و بدون لمس، عمل مورد نیاز برای باز و بسته کردن شیر را به حداقل می‌رسانند. تفاوت بین این دو در این است که یک شیر آشپزخانه حساس به لمس به لمس فیزیکی پاسخ می دهد، در حالی که یک شیر بدون لمس وجود چیزی را در مقابل خود تشخیص می دهد.

مزایای استفاده از شیرآلات چشمی دار برای کودکان

در ادامه در مورد مزایای شیرالات چشمی آشپزخانه صحبت می کنیم.

صرفه جویی در آب

شیرهای چشمی به گونه ای طراحی شده اند که دبی پایینی داشته باشند و از نشتی جلوگیری کنند. این بدان معناست که شما می توانید مقدار قابل توجهی آب را در مقایسه با شیرهای سینک معمولی ذخیره کنید. همانطور که در مورد شیرهای حساس به لمس اشاره کردیم، صرفه جویی در آب هم از نظر زیست محیطی و هم از نظر مالی برای صاحبان خانه مفید است.

مزایای استفاده از شیرآلات چشمی دار برای کودکان

بیشتر بخوانید: تاثیر آب بر عمر شیرآلات ساختمانی

بهداشت

تمیزی از مزایای شیرهای چشمی و بدون لمس است، اما شیرهای بدون لمس تنها مدل شیرآلاتی هستند که کاملاً بدون لمس هستند. این بدان معنی است که می توانید به طور کامل از آشفتگی و انتشار میکروب ها جلوگیری کنید. یک تکان ساده دست، شیر آب را راه اندازی می کند. این مزیت اصلی شیرهای بدون لمس نسبت به شیرهای لمسی است.

سهولت در استفاده

مانند شیرهای چشمی، شیرهای بدون لمس نیز برای کار کردن راحت هستند. آنها برای افرادی که ممکن است در دسترسی یا دستکاری یک شیر آب سنتی مشکل داشته باشند عالی هستند. مخصوصاً وقتی صحبت از بچه ها می شود، استفاده از شیرآلات بدون لمس ساده ترین است، زیرا حتی نیازی به دسترسی به شیر آب برای لمس آن مانند مدل های حساس به لمس نیست.

انتخاب شیرآلات چشمی دار برای کودکان مناسب برای برنامه شما

هم شیرهای چشمی و هم بدون لمس می ‌توانند در مقایسه با شیرهای سنتی ارتقاء چشمگیری داشته باشند. هر دو گزینه وجود دارد. زیرا افراد ترجیحات متفاوتی دارند که کدام بهترین است. افرادی که متوجه می شوند مرتب سینک آشپزخانه خود را با خمیر، گوشت خام یا سایر مواد غذایی روی دست خود روشن می کنند.

ممکن است یک تجربه کاملاً بدون لمس داشته باشند. همین امر ممکن است برای افرادی که دست خود را با کارهای دیگری مانند باغبانی یا سفالگری کثیف می کنند، صادق باشد. هنگامی که می خواهید آب مورد نیاز و بدون آشفتگی داشته باشید، شیرآلات بدون لمس انتخاب ایده آلی هستند.

به مطالعه خود ادامه دهید: راهنمای خرید شیرآلات بهداشتی ساختمان

Rate this post

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

۰۷

اسفند
شیرآلات

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

این روزها افراد بسیار زیادی را می توان دید که دغدغه های فراوانی برای خرید و قیمت شیرآلات لوکس دارند. رنگ طلایی را می توان یکی از رنگ های لوکس و پرکاربرد در تولید شیرآلات دانست که زیبایی آن می تواند چشم هر ببینده ای را به خود خیره سازد. طی سال های اخیر این شیرآلات توانسته […]

3 روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

۳۰

بهمن
شیرآلات, شیرآلات بهداشتی

۳ روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

همانطور که می دانید، درخشش شیرآلات نقش موثری در ظاهر و زیبایی حمام، سرویس بهداشتی و یا حتی آشپزخانه دارد. بنابراین لازم است مراحل کارآمد نظافت آن ها را بشناسیم و این اصول و روش ها را به موقع اعمال کنیم. یکی از مراحل مهم در استفاده از انواع شیرآلات بهداشتی سهند، نصب صحیح آن هاست. اما[…]