خدمات پس از فروش سهند

قبل
بعدی

خدمات پس از فروش-گارانتی و خدمات نصب

  •  
  • سالیان سال ، تداوم کیفیت در محصولات سهند ، مبنای اعتماد شما به ماست که اعتماد شما همان اعتبار ماست و شرکت سهند نسبت به وفاداری شما به محصولاتش ارج واحترام فراوانی قائل است.
  •  
  • شرکت سهند به محصولات خود گارانتی ۷ ساله تعویض شرکتی و خدمات پس از فروش مادام العمر را داده و جهت بهترین سرویس دهی به گارانتی، دراغلب شهرهای ایران نمایندگی داشته و به انبوه سازان وتعاونی های مسکن در نصب و راه اندازی محصولات خود خدمات چشمگیری ارائه می نماید.
  •  
  • مشتری حق دارد به ازاء مبلغ پرداختی در قبال خرید محصولات سهند ، انتظار بهترین سرویس با کیفیت قابل قبول را داشته باشد.
  •  
  • نصب هود و گاز بصورت رایگان از طریق نصابان مجاز شرکت در سرتاسر کشور انجام می گیرد.
  • تلفن پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت شیرآلات بهداشتی سهند

خدمات پس از فروش چیست
و چرا اهمیت زیادی دارد

در این مقاله می‌خواهیم به شما بگوییم که همه کسب و کارها از کوچک گرفته تا بزرگ، برای بقا و ادامه کار خود نیازمند رضایت مشتریانشان هستند. برای مشتری بسیار مهم است که محصول و کالا یا خدمات با انتظارات او همخوانی داشته‌ باشد. مهمترین راه کسب رضایت مشتری ارائه خدمات پس از فروش است، حالا خدمات پس از فروش چیست؟ خدماتی است که بعد از فروش کالا از طرف سازنده و تولید کننده به مشتریان ارائه می‌شود.

ارائه این خدمات آن هم درجه یک از مهمترین راههای افزایش فروش از طریق مشتریان، متقاعد کردن خریدار و جلب اعتماد آن برای خرید محصول از تولید کننده‌‌است، اینکار باعث ایجاد مشتریان وفادار و افزایش برند محصولمان و در نهایت درآمد بیشتری را در مدت زمان طولانی برای سازمان به ارمغان می‌آورد.
خدمات به صورت گارانتی یا وارانتی تعمیر و تعویض قطعات محصول به صورت خرابی در طی زمان مشخص، ارئه می‌شود.
گارانتی و وارانتی تفاوت‌هایی دارند، گارانتی را تضمین فروش کالا و وارانتی را تضمین تعمیر قطعات مختلف و فرسوده محصول آن شرکت، می‌گویند.

قبل
بعدی
اخدمات

آموزش صحیح روشن کردن اجاق گازهای رومیزی و مسطح

آموزش صحیح قرار دادن سر شعله های اجاق گازهای رومیزی و مسطح

قرار نگرفتن صحیح اجاق گاز و جانمایی نادرست روی کابینت ها یکی از عوامل مهم روشن نشدن یا پایدار نبودن شعله اجاق گازهاست

انواع خدمات پس از فروش

بخش‌های مختلفی در ارائه خدمات پس از فروش نقش دارند، شامل نمایندگی، پشتیبانی فنی، آموزش فنی، آموزش فنی، تعمیرگاه و در آخر حمل و نقل محصول است.
از وظایف اصلی بخش پشتیبانی فنی، ارائه مشاوره‌های مختلف و مخصوصا فنی به مشتریان خود،  قبل از خرید و از طریق راههای ارتباطی مختلف است.

مرحله بعدی که خیلی مهم است نظرسنجی از مشتری برای داشتن رضایت از کالا و خدمات پس از خرید آن است. این کار هم به تولیدکننده برای شناخت نیاز مشتری و هم به مشتری برای اعتماد به کالا و سازنده آن کمک می‌کند.
گروه صنعتی سهند با ارائه خدمات پس از فروش درجه یک، ائم از گارانتی و وارانتی رضایت مشتریان خود را در الویت نیازها قرار داده است.

تامین رضایت خاطر مشتریان، نخستین ارزش پذیرفته در کلیه سطوح سازمانی گروه صنعتی سهند می‌باشد، تعهد کامل به ارزش یاد شده باعث شده است که این شرکت مسئولیت خود در قبال مشتری را محدود به ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات و تجهیزات صنعتی موجود در بازار ندانسته و همراهی همه جانبه با مشتری، پس از خرید محصول را به عنوان اساسی‌ترین و مهمترین وظیفه خود بداند.
بکار گرفتن زبده و حرفه‌ای‌ترین کارشناسان فنی، نشان دهنده میزان اهمیت خدمات پس از فروش، گارانتی، وارانتی و خدمات نصب با کیفیت و سریع در نظر مدیران است.

انواع خدمات پس از فروش
خدمات نصب تجهیزات جانبی

خدمات نصب تجهیزات جانبی

تمامی مراحل ساخت و تولید محصولات عرضه شده در شرکت سهند از به روزترین و مدرن‌ترین تجهیزات پیشرفته کشورهای اروپایی صورت گرفته و در تولید آنها از مواد و قطعاتی با بالاترین کیفیت استفاده شده‌است، طوریکه تمامی محصولات گروه صنعتی سهند همراه با استانداردها و گواهینامه‌های معتبر جهانی عرضه می‌گردد. اضافه کنیم که کیفیت بی‌نظیر دستگاهها و تجهیزات ارائه شده این محصولات، توسط گروه صنعتی سهند ضامن طول عمر بالای آنها می‌باشند.

دلایل نیاز به متخصصان برای نصب لوازم

اگر جز افرادی هستید که وقتی لوازم خانگی را می‌خرند، تصور می‌کنند که می‌توانند کار نصب را خودشان انجام دهند، بدانید کاملا در اشتباهید چون دلایل زیادی وجود دارد که مراجعه به متخصصان نصب را ضروری کرده است. مهمترین دلیل آن اعتبار بخشیدن به ضمانت نامه‌ها است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم، چون ضمانت نامه‌های معتبر حتما باید توسط متخصصان تایید و امضا شود.

بعلاوه نصب اشتباه لوازم خانگی هم باعث می‌شود تا در بلند مدت مشکلات زیادی را بوجود آورد، به همین دلیل در این موارد نیاز به متخصص برای نصب به شدت احساس می‌شود. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که تکنولوژی بکار رفته در بسیاری از لوازم خانگی باعث می‌شود تا نصب آنها در بعضی موارد توسط غیر متخصصان به هیچ عنوان امکانپذیر نباشد.

نصب هود و گاز و دیگر محصولات شرکت بصورت رایگان از طریق متخصصان و نصابان مجاز شرکت، در سراسر کشور در اسرع وقت انجام می‌پذیرد.

افراد متخصص برای نصب انواع محصولات سهند

نصب لوازم خانگی از مهمترین خدمات گروه صنعتی محصولات سهند است. خرید لوازم خانگی برای مشتریان همیشه با دغدغه‌های زیادی همراه بوده است، طوریکه بسیاری از افراد بعد از آن، موارد زیادی را فراموش می‌کنند، که همین باعث می‌شود مشکلات زیادی برایشان به‌وجود آید. نصب لوازم یکی از مواردی مهمی است که باید به آن توجه زیادی داشت. در بسیاری از مواقع نصب کردن لوازم خانگی مختلفی که وجود دارد، ساده بنظر می‌رسد اما متاسفانه بدلیل رعایت نکردن برخی نکات ایمنی آن، عمر وسایل مختلف به شدت کاهش می‌ یابد، حتی گاهی منجر به ابطال گارانتی می‌شود.

گروه صنعتی سهند

سالیان بسیاری است که تدوام کیفیت در محصولات سهند، مبنای اعتماد شما به ماست که همان اعتبار ما را به وجود می‌آورد، برای وفاداری مشتریان به محصولاتمان، ارج و احترام فراوانی قائل هستیم. شرکت سهند به محصولات خود گارانتی ۷ ساله تعویض شرکتی و خدمات پس از فروش مادام‌العمر داده‌است و برای بهترین سرویس‌دهی و گارانتی، در بیشتر شهرهای ایران نمایندگی داشته و به انبوه‌سازان و تعاونی‌های مسکن در نصب و راه‌اندازی محصوالات خود، خدمات بیظیری ارائه می‌دهد. مشتری حق دارد به ازای مبلغ پرداختی در قبال خرید محصولات سهند، انتظار بهترین سرویس و کیفیت را داشته‌باشد و این مهم برای ما بالاترین الویت را دارد.

مصرف‌‌کننده گرامی روی سخن‌مان با شماست، به آگاهی می‌رسانیم بهتر است بازدید شرایط ایمنی و سرویس سالیانه، برای دستگاه شما انجام پذیرد، برای هرگونه تعمیر و جابه‌جایی خواهشمند است با پشتیبانی اختصاصی مشتریان گروه صنعتی سهند به شماره ۴۵۱۷۲-۰۲۱ تماس بگیرید.

به ما دلگرم باشید، سهند اصالتی بی‌مانند