شیر تکی آفتابه چیست؟

شیر تکی آفتابه چیست؟

شیر تکی آفتابه چیست؟

آیا تاکنون در مورد شیر تکی آفتابه چیزی شنیده اید؟ ما در این مقاله از وب سایت فروش انواع شیرآلات بهداشتی سهند قصد داریم شما را با این نوع شیرآلات بهداشتی آشنا کنیم. یکی از اجزای ضروری در دکوراسیون سرویس بهداشتی، شیر آفتابه است. شیر آفتابه یا شیر توالت مدل های مختلفی دارد. زمان هایی وجود دارد که در ساختمان تنها یک خروجی برای شیر توالت وجود دارد. در اینجور مواقع شیر ‌تکی آفتابه بسیار به کار می‌آید. علاوه بر آن در اماکن عمومی و مکان هایی که فضای محدودی دارند، خرید شیر تکی آفتابه بهترین انتخاب به نظر می‌رسد.

انواع شیر ‌تکی آفتابه

همانطور که از نام آن می‌توان حدس زد، این نوع شیر در سرویس بهداشتی نصب می‌شود و انواع مختلفی دارد. برای اینکه بتوانید مدل مناسبی از شیر ‌تکی آفتابه انتخاب کنید، ضروری است که با انواع آن آشنا باشید. در این مقاله قصد داریم که شما را با انواع شیر تکی‌ آفتابه موجود در بازار آشنا کنیم تا قبل از خرید دچار سردرگمی نشوید.

  • شیر آفتابه تکی اهرمی سهند
  • شیر آفتابه تکی اهرمی
  • شیر آفتابه تکی KWC

شیر اهرمی تکی سهند

شیر اهرمی تکی سهند مورد استفاده در مکانهایی که فقط دارای لوله کشی آب سرد می باشد مناسب است مانند جزایر که اختلاف دما در طی فصول زیاد نمی باشد. شیر تکی سهند نیز شامل گارانتی ۷ ساله تعویض می باشد .

مزایای شیر اهرمی تکی سهند یا شیر تکی آفتابه سهند

  • طراحی زیبا
  • جنس شیر آلیاژ برنج مرغوب
  • گارانتی ۷ ساله سهند

شرکت شیرآلات بهداشتی سهند افشان آذر

شرکت شیرآلات بهداشتی سهند افشان آذر با بیش از بیست سال سابقه در امر تولید، تحت نام تجاری سهند ، امروز از پیشتازان عرصه تولید در کشور ایران است . مجموعه سهند به واسطه تلاش مجدانه متخصصان و مهندسان نخبه همواره در کسب افتخارات، اولین صنعت خود بوده است .

شیرآلات بهداشتی‌سهند دارنده استاندارد اتحادیه اروپا (CE )

با توجه به تاثیر شیرآلات‌بهداشتی در سلامت مردم ، شیرآلات سهند افتخار دارد اولین دارنده استاندارد اتحادیه اروپا (CE ) و بزرگترین صادرکننده بهترین شیرآلات‌بهداشتی ساختمان و شیرآلات بهداشتی لاکچری در چندین سال اخیر باشد و توانسته است در دو سال  پیاپی ، تنها دارنده تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان در صنعت شیرآلات بهداشتی ساختمان باشد که این مهم بیانگر تمرکز و توجه این مجموعه بر کیفیت تولیدات و خدمات مضاعفی است که به مصرف کنندگان عزیزش پیشکش می دارد .

Rate this post

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

۰۷

اسفند
شیرآلات

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

این روزها افراد بسیار زیادی را می توان دید که دغدغه های فراوانی برای خرید و قیمت شیرآلات لوکس دارند. رنگ طلایی را می توان یکی از رنگ های لوکس و پرکاربرد در تولید شیرآلات دانست که زیبایی آن می تواند چشم هر ببینده ای را به خود خیره سازد. طی سال های اخیر این شیرآلات توانسته […]

3 روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

۳۰

بهمن
شیرآلات, شیرآلات بهداشتی

۳ روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

همانطور که می دانید، درخشش شیرآلات نقش موثری در ظاهر و زیبایی حمام، سرویس بهداشتی و یا حتی آشپزخانه دارد. بنابراین لازم است مراحل کارآمد نظافت آن ها را بشناسیم و این اصول و روش ها را به موقع اعمال کنیم. یکی از مراحل مهم در استفاده از انواع شیرآلات بهداشتی سهند، نصب صحیح آن هاست. اما[…]