آیا می‌دانستید تنوع رنگ شیرآلات بهداشتی چقدر است؟ ما در این مقاله شما را در خرید بهترین شیرآلات بهداشتی با رنگ متناسب با دکوراسیون منزل‌تان آشنا خواهیم کرد. همان طور که می‌دانید رنگ ها در زندگی روزمره ما نقش بسیار موثری دارند و ما بدون استفاده از آن ها قطعا دچار مشکلاتی در بخش احساسی مغز می شویم.

تاثیر رنگ در روانشناسی شخصیت چیست؟

رنگ‌ها باعث بروز احساسات و تغییرات خلق و خو می شوند و همین موضوع باعث شده تا طراحان و معمارها در طراحی فضاهای داخلی به استفاده صحیح از رنگ ها به طور خلاقانه اهمیت بسیار زیادی دهند. رنگ ها در حقیقت عنصر ترکیبی از نور هستند که هرکدام حسی را در بیننده پدید می آورند. با درک روانشناسی رنگ ،شما می توانید محیطی که با خلق و خوی شما سازگار است را ایجاد کنید. هشت رنگ پرکاربرد زیر می توانند احساس های مختلف را در افراد ایجاد کنند:

  • آبی : آرامبخش و صلح طلب
  • سبز : امیدبخش ، موفقیت
  • قرمز : جسورانه ، گرمابخش و هیجان آور
  • نارنجی : مفرح و پرانرژی
  • زرد : رفاه ، همدردی ، آرامش
  • بنفش : لوکس بودن ، اطمینان
  • مشکی : لوکس بودن ( به خصوص در کنار طلایی) ، اصیل و دارای احترام
  • سفید : پاکی و ثبات ، دارای روحیه جوانی

برای داشتن بهترین دکوراسیون منزل خود از کدام رنگ شیرآلات بهداشتی استفاده کنیم؟

شیرآلات ساختمانی بخش عمده ای از دکوراسیون منازل را تشکیل می دهند ، شیرآلات تعیین‌کننده نمای سرویس بهداشتی ، حمام و آشپزخانه هستند و در انتخاب و خرید آن ها دقت و توجه ویژه ای مورد نیاز است تا بهترین جنس و بهترین طراحی و رنگ تهیه شود تا زیبایی سه بخش مهم منازل تثبیت گردد.

طراحان داخلی از رنگ بعنوان اولین و مهم ترین ابزار برای زیبایی نمای هر سازه‌ای یاد می کنند بنابراین باید در انتخاب رنگ شیرآلات نیز دقت لازم را به جا آورد. کمپانی های بزرگ شیرآلات از روان شناسی رنگ ها برای تولید محصولاتشان بهره می برند و در بازار می توان طیف وسیعی از رنگ ها را مشاهده نمود که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شیرآلات طلایی و رزگلد

معمولا در طراحی های لوکس از شیرآلات با رنگ طلایی یا رزگلد استفاده می شود و بهترین روش تولید شیرالات دارای آبکاری طلایی یا رزگلد تکنولوژی pvd می باشد .شیرالات تولید شده با تکنیک فوق بسیار با کیفیت بوده و به راحتی تمیز می شوند .و معمولا رنگهای پی وی دی قیمت بالاتری نسبت به سایر رنگهای شیرالات در بازار دارند .

شیرآلات سفید و مشکی

روکش این نوع از شیرالات رنگ پودری کوره ای می باشد. رنگ سفید نشان دهنده تمیزی و القای حس آرامش در محیط می شود و می توان آن را با رنگ های دیگر به راحتی ست کرد.

شیرآلات کروم براق و کروم مات محبوب ترین رنگ شیرآلات بهداشتی

به دلیل قابلیت ست شدن با دیگر رنگ ها پرفروش هستند ، همچنین قیمت مناسبی دارند و به راحتی تمیز می شوند.

شیرآلات برنزی

تضاد در سنتی و مدرن بودن را به سرویس بهداشتی ، آشپزخانه و حمام می دهد. رنگ شیرآلات بهداشتی به رنگ برنزی به دلیل نزدیک بودن به قهوه ای معمولا در آشپزخانه ها استفاده زیادی دارد.