۷ مدل شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران

7 مدل شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران: آیا به دنبال خرید ارزان ترین نمونه های شیرآلات ایرانی با کیفیت بالا هستید؟ شرکت سهند به عنوان یکی از معتبر ترین شرکت های ایرانی 7 مدل شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران را برای شما با ضمانت و گارانتی ارائه داده است، در ادامه این متن با آنها آشنا خواهید شد.

شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران

افرادی که در صنعت ساختمان سازی مشغول هستند همیشه به دنبال خرید شیرآلات ارزان اما با کیفیت بالا تعداد میباشد، شیرآلات ارزان از مزایا و معایب بسیار زیادی برخوردار هستند، برخی از آنها دارای کیفیت پایینی هستند و خرید آنها حتی با قیمت کم نیز به صرفه نمی باشد، اما شرکت سهند نمونه های تولیدی جدیدی را مانند شیرآلات سفید به بازار ارائه کرده است که نه تنها دارای کیفیت بسیار بالایی هستند، بلکه شما می توانید با خرید مستقیم یا خرید آنلاین از سایت کمترین قیمت ممکن را برای خرید آنها پرداخت کنید.

1 ــ  شیرآلات سفید

7 مدل شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران: اولین نمونه از شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران را می توانیم شیرآلات سفید معرفی کنیم، این شیرآلات دارای طراحی جامع پسند برای تمامی دکوراسیون ها هستند و می توانند با تمامی رنگ های متضاد در اشپزخانه حمام، دستشویی و…. جور شوند، از مزیت های ویژه شیرآلات سفید می توانیم به نمایش ندادن جای اثر انگشت یا هر گونه لکه اشاره کنیم.

میزان کیفیت و طول عمر این شیرآلات به انتخاب شما در جنس شیرآلات سفید بستگی دارد، برای مثال برخی از افراد جنس پلاستیک را انتخاب می کنند که مسلما از شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران محسوب می شود اما دارای طول عمر کمتری است و نمی توانید از آن در طولانی مدت استفاده کنید. بهتر است مقاله معایب شیرآلات چشمی را در فرصت مناسب مطالعه کنید.

از جنس های متفاوت شیرآلات سفید می توانیم به پلاستیک، چینی، سرب خشک، آلیاژ شمش، آلیاژ برنج و… اشاره داشته باشیم ، شیرآلات سفید بر پایه و اساسی طراحی شده اند که در اثر آب هایی که املاح بسیار زیادی دارند، رسوبات دریافت نمی کنند و تمیز کردن آنها نیز بسیار راحت و بدون مشکل می باشد.

2 ــ شیرآلات روشویی ارزان شرکت سهند

7 مدل شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران: دومین پک شیرآلات که شرکت سهند برای شما در نظر گرفته است را می توانیم شیرآلات روشویی معرفی کنیم، شرکت سهند برای این شیرآلات نمونه های متفاوتی مانند پایه بلند، پایه معمولی، پایه های متحرک را در نظر گرفته است، مکانیزم ، طراحی و کیفیت این شیرآلات برای روشویی بالا است اما به صورت تک تنها برای روشویی طراحی شده اند و شما نمی توانید آن را به صورت پک کامل خریداری کنید.

3 ــ شیرآلات دستشویی ارزان

7 مدل شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران: افرادی که به دنبال خرید شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران برای دستشویی هستند می توانند از پک های ارزان شرکت سهند در رنگ های متنوع استفاده کنند، شرکت سهند با توجه به تفاوت سلیقه و علایق مردمی نمونه های متفاوتی از این شیرآلات را طراحی کرده است که هماهنگی با معماری و دکوراسیون های متفاوت مدرن و آنتیک را دارند.

بهترین نمونه شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران برای دستشویی، شیرآلات اهرمی هستند، این شیرآلات به هیچ عنوان چکه نمی کنند و می‌توانند بهترین گزینه برای سرویس بهداشتی شما باشند، همچنین شرکت سهند برای شیرآلات اهرمی سرویس بهداشتی 2 سال گارانتی در نظر گرفته است.

4 ــ شیرآلات حمام ارزان شرکت سهند

7 مدل شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران: شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران برای حمام در شرکت سهند به دو دسته تقسیم می شوند، دسته اول شیرآلات ارزان با دوش های پلاستیکی هستند که دارای کمترین قیمت در فروشگاه های شرکت سهند می باشند. در واقع یکی از نکات انتخاب شیرالات، قیمت شیرالات است. دسته دوم شیرآلات فلزی با دوش های فلزی هستند که از هزینه بیشتری برای فروش برخوردار هستند اما مقاومت و کیفیت بالاتری نسبت به شیرآلات پلاستیکی دارند.

شیرآلات پلاستیکی در مرور زمان کدر شده و مقاومت خود را در اثر سرد شدن و گرم شدن های متداول از دست خواهند داد، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای خرید شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران از نمونه های فلزی و اهرمی شیرآلات حمام استفاده کنید. با خرید نمونه های اهرمی نه تنها شما به آسانی دما و فشار آب را تنظیم خواهید کرد بلکه نیازی به تعویض یا تعمیر شیرآلات در گذر زمان ندارید.

5 ــ شیرآلات ظرفشویی ارزان

از محصولاتی که در شرکت سهند با درصد بالایی به فروش می رسد می توانیم به شیرآلات ظرفشویی ارزان اشاره داشته باشیم، این شیرآلات دارای کیفیت ، طراحی بسیار عالی و ضمانت پس از محصول هستند. شما شیرآلات بهداشتی ارزانظرفشویی شرکت سهند را در هیچ شرکت دیگری پیدا نخواهید کرد.

بسیاری از افراد زمانی که شرکت سهند محصولات خود را به عنوان شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران معرفی می کند، تصور دارند که کیفیت این محصولات بسیار پایین است ، درصورتی که کیفیت محصولات شرکت سهند مورد تایید استاندارد های موسسه ISO المان می باشد و به هیچ عنوان در شرکت های دیگر شما محصولات با کیفیت شرکت سهند را با قیمت پایین نمی توانید خریداری کنید.

6 ــ شیرآلات کارتریج با طراحی ساده

7 مدل شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران: از بهترین نمونه های شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران می توانیم به شیرآلات کارتریج با طراحی ساده اشاره داشته باشیم، این شیرآلات دارای کیفیت برتر هستند و از آلیاژ بسیار قوی همراه با دو عدد لنگی و پولکی پشت شیر ساخته شده اند و دارای آبکاری کروم با درجه میکرون بالا است. همچنین شرکت سهند برای فروش این شیرآلات 5 سال ضمانت در نظر گرفته است.

7 ــ شیرآلات توکار شرکت سهند

این شیرآلات دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و نزدیک به 10 سال خدمات پس از فروش از شرکت سهند دریافت کرده اند، برای خرید شیرآلات توکار می توانید از سایت شرکت سهند همراه با ارسال رایگان بهره مند شوید. همچنین شرکت سهند برای خرید اینترنتی خود مشاوره رایگان به همراه دریافت تمامی اطلاعات شیرآلات توکار ارائه داده است.‌

انواع متفاوت شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران

7 مدل شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران: از مدل های دیگر شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران در شرکت سهند می توانیم به شیرآلات مدل موج، آنتیک، کارن، الوند، دیاموند، هومن، بلور، اسکار، آراد، پوتو، پانی، مریت، پالیز، میرال، تیدا، بامبو، کیوییک، نیل، پارسه، آرمان، پیاتو، میلانو، دنا، آرتان، لیون و…. اشاره داشته باشیم.در این مدل هایی که گفته شد شما می توانید شیرآلات ظرفشویی، شیرآلات روشویی، شیرآلات حمام و دستشویی را خریداری کنید.