خدمات پس از فروش شیرآلات بهداشتی

خدمات پس از فروش شیرآلات بهداشتی

خدمات پس از فروش شیرآلات بهداشتی مهم ترین عامل و فاکتور اصلی خرید شیرآلات بهداشتی می باشد. همان طور که می‌دانید شیرآلات بهداشتی در ذهن ما از ساختمان ساده‌ای برخوردار هستند. باتوجه به گسترش و تنوع مدل‌های گوناگون در بازار و استفاده از برخی فناوری‌های نوین در این نوع لوازم، باید برای انتخاب نمونه مورد نظرمان به خدمات پس از فروش آنها نیز توجه ویژه داشته باشیم. چون نه‌تنها کیفیت لعاب و روکش و جنس مغزی این لوازم باید قابل اعتماد باشد، بلکه تهیه و البته تعویض قطعات یدکی نیز ملاکی برای انتخاب خریداران شده است.

مواردی که قبل از خرید شیرآلات بهداشتی باید به آن ها توجه داشته باشیم

قبل از پرداخت صورتحساب به کارخانه‌تولیدکننده شیرآلات بهداشتی و کشورسازنده یا واردکننده و خدمات‌پس‌از‌فروش و گارانتی باید دقت کنیم. چون در صورت ایجاد مشکل اگر این عوامل برای شما وجود نداشته باشد ممکن است دچار دردسری بزرگ شده و مجبور به تعویض کل شیر شوید.

به‌عنوان مثال در برخی شیرها، کارتریج خاصی به کار رفته است.  درصورت خراب‌شدن کارتریج اگر توان تهیه آن‌را در بازار داخلی کشورمان نداشته‌باشید مجبور خواهید شد کل شیر را عوض کنید. این کار برای شما تجربه‌ای گران خواهد بود. همچنین با توجه به تنوع کنونی بازار و ورود تکنولوژی‌های الکترونیک در برخی شیرآلات بهداشتی اگر از برندهایی که به صورت عمده وارد ایران نشده‌اند و خبری از نمایندگی آنها نیست خرید کرده باشید، باید آمادگی دردسر را داشته باشید.

بنابراین به اعتقاد بسیاری‌از فروشندگان، قبل از خرید بخوبی از سابقه‌شرکت واردکننده یا تولیدکننده شیرآلات بهداشتی ساختمانی اطلاع کسب کنند. همچنین از خدمات پس از فروش شیرآلات بهداشتی آن‌شرکت آگاهی به دست آورند و پس‌از‌آن اقدام به خرید کنند.

شرکت شیرآلات بهداشتی سهند افشان آذر

شرکت شیرآلات بهداشتی سهند افشان آذر با بیش از بیست سال سابقه در امر تولید، تحت نام تجاری سهند ، امروز از پیشتازان عرصه تولید در کشور ایران است . مجموعه سهند به واسطه تلاش مجدانه متخصصان و مهندسان نخبه همواره در کسب افتخارات، اولین صنعت خود بوده است .

شیرآلات بهداشتی‌سهند دارنده استاندارد اتحادیه اروپا (CE )

با توجه به تاثیر شیرآلات‌بهداشتی در سلامت مردم ، شیرآلات سهند افتخار دارد اولین دارنده استاندارد اتحادیه اروپا (CE ) و بزرگترین صادرکننده بهترین شیرآلات‌بهداشتی ساختمان و شیرآلات بهداشتی لاکچری در چندین سال اخیر باشد و توانسته است در دو سال  پیاپی ، تنها دارنده تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان در صنعت شیرآلات بهداشتی ساختمان باشد که این مهم بیانگر تمرکز و توجه این مجموعه بر کیفیت تولیدات و خدمات مضاعفی است که به مصرف کنندگان عزیزش پیشکش می دارد .