راهنمای جامع خرید شیر ظرفشویی ?

راهنمای جامع خرید شیر ظرفشویی

اگر به دنبال خرید شیر ظرفشویی مناسب و لوکس برای منزل خود هستید حتما این مقاله از وب سایت شیرآلات بهداشتی سهند را مطالعه نمایید. همان طور که می دانید از مواردی که قبل از خرید شیر باید به آن توجه کنید ،ابعاد آن است. ابعاد با کارایی محصول مرتبط هستند. ارتفاع شیر از سطح‌سینک‌ظرفشویی تا بالای علم و نیز از سطح سینک تا پرلاتور را اندازه بگیرید. مطمئن شوید شیری که خریداری می‌کنید ارتفاع لازم برای شستشو و پرکردن ظرف‌ها را دارد.

ارتفاع مناسب ارتفاع پرلاتور چقدر است؟

هنگام خرید شیر ظرفشویی فراموش نکنید که هرچه ارتفاع پرلاتور بیشتر باشد، قرار دادن قابلمه های بلند در زیر آن جهت شستن و یا پرکردن راحت تر است. اگر بالای سینکتان یک قفسه و یا طاقچه بزرگ و جود دارد شیرهای بلند برای آشپزخانه تان مناسب نیست. تناسب شیر با سینک مهم است. یک شیرظرفشویی بزرگ بر سینک نسبتا کوچک غلبه می‌کند. هرچند که یک شیر کوچک نیز بر روی یک سینک بزرگ یا بالای آن عجیب به نظر می رسد.

معیار رنگ و فلز در خرید شیر ظرفشویی

انتخاب شما می تواند فلز و رنگ های مختلفی داشته باشد. در ایران معمولا از استیل و برنج در تهیه شیرآلات استفاده می شود.امروزه شیرآلات تنوع رنگ بالایی دارند و معمولا رنگ های کروم، کروم مات( ساتین)، طلایی، طلایی مات سفید و… عرضه می شوند. مانند هر وسیله دیگری در مورد شیر ظرفشویی هم اگر پول بیشتری پرداخت کنید ، محصول بهتری بدست می آورید حتی اگر تفاوت را با چشم احساس نکنید

فاصله اهرم از دیوار پشت شیر ظرفشویی

هنگام خرید شیر ظرفشویی دقت کنید که فاصله اهرم از دیوار پشت شیراز جمله مواردی است که باید به آن توجه کنید. تصور کنید که شما یک شیر اهرمی زیبا را خریداری کرده به منزل برده و نصب می کنید و شیر ظرفشویی کاملا شیک به نظر می رسد. سپس شیر آب را باز می کنید و متوجه میشوید اگر اهرم را بچرخانید به دیوار برخورد می کند. مشخصات فنی محصول را چک کنید و ببینید حداقل فاصله شیر تا دیوار پشت آن چقدر است. مطمئن شوید که فاصله دیوار پشت شیر و اهرم آن مناسب است. در غیر اینصورت شیری را انتخاب کنید که حرکت دسته آن فقط به سمت جلو باشد.

محل نصب شیر کجاست؟

اگر شیر را روی سینک نصب می‌کنید باید شیر ظرفشویی توکاسه انتخاب کنید. اما اگر شیر را به دیوار نصب می کنید، به یک شیر ظرفشویی دیواری نیاز دارید.

فاصله افقی از آبریز تا محل نصب شیر

باید ببینیم شیر چقدر درون سینک قرار دارد این اندازه تعیین می کند چقدر از قوس علم درون سینک قرار می گیرد. این بعد از شیر باید با سینک هماهنگ باشد تا جریان آبی که درون سینک میریزد خیلی جلو یا عقب سینک نریزد.

نقش شیر شاوری در تناسب سینک ظرفشویی با آبریز

اگر آبریز با سینک تناسب نداشته باشد شیرهای شاوری کمک می کنند این اختلاف کمتر شود. اما همچنان نیاز است که فاصله افقی آبریز تا محل نصب شیر متناسب باشد. همچنین اگر سینک شما دو یا سه لگنه باشد باید اطمینان حاصل کنید که آبریزش به همه لگن ها برسد. به عنوان یک قاعده کلی جریان آب باید در راستای خروجی سینک باشد وآبریز باید درفاصل مناسبی از خروجی سینک قرار بگیرد.

میزان پخش شدن آب

هنگام خرید شیر ظرفشویی ، عبارتی مانند پخش با مرکز 8 اینچ را مشاهده می کنید. این 8 اینچ فاصله مرکز اولین سوراخ پرلاتور تا مرکز آخرین سوراخ پرلاتور (در سمت دیگر) می باشد. بعضی از شیرهای ظرفشویی گسترده شلنگ های آب منعطفی دارند که اجازه پراکندگی در پخش آب را می دهند.

شرکت شیر آلات بهداشتی سهند

شرکت شیرآلات بهداشتی سهند افشان آذر با بیش از بیست سال سابقه در امر تولید، تحت نام تجاری سهند ، امروز از پیشتازان عرصه تولید در کشور ایران است . مجموعه سهند به واسطه تلاش مجدانه متخصصان و مهندسان نخبه همواره در کسب افتخارات، اولین صنعت خود بوده است .

شیرآلات بهداشتی سهند دارنده استاندارد اتحادیه اروپا (CE )

با توجه به تاثیر شیرآلات‌بهداشتی در سلامت مردم ، شیرآلات سهند افتخار دارد اولین دارنده استاندارد اتحادیه اروپا (CE ) و بزرگترین صادرکننده بهترین شیرآلات‌بهداشتی ساختمان و شیرآلات بهداشتی لاکچری در چندین سال اخیر باشد و توانسته است در دو سال  پیاپی ، تنها دارنده تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان در صنعت شیرآلات بهداشتی ساختمان باشد که این مهم بیانگر تمرکز و توجه این مجموعه بر کیفیت تولیدات و خدمات مضاعفی است که به مصرف کنندگان عزیزش پیشکش می دارد .