طراحی و فرم شیرآلات بهداشتی

طراحی و فرم شیرآلات بهداشتی ?

طراحی و فرم شیرآلات بهداشتی یکی از فاکتورهای اصلی خرید شیرآلات بهداشتی می باشد که در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت. اولین‌چیزی‌که در قضاوت یک بیننده نسبت به شیرآلات بهداشتی در ساختمان تاثیر می‌گذارد، فرم و طراحی ظاهری آن وسیله است. حتی بهترین متریال و با کیفیت‌ترین کالاها، اگر در قالب یک ظاهر دلپذیر به مشتری عرضه نشوند، کمتر موفق به جذب بیننده خواهند شد. بسیار مهم است که شیرآلاتی زیبا برای ساختمان خود انتخاب کنید. باید در نظر داشته‌باشید شیرآلات انتخابی شما از لحاظ شکل و رنگ‌بندی با دکوراسیون سرویس‌های بهداشتی ساختمان، هارمونی داشته باشد. طرح‌های مختلف کلاسیک، مدرن، صنعتی و ساده دست شما را برای یک انتخاب متناسب و جذاب باز می‌گذارند.

زیبایی فضای داخلی خانه با بهترین شیرآلات بهداشتی

زیبایی، تنها مختص سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن نیست. بلکه هر مکانی که شما در آن تردد و رفت‌وآمد دارید، باید زیبا و منحصربفرد باشد. در این صورت شما را به داشتن یک زندگی بانشاط و لذت‌بخش ترغیب می کند. به همین دلیل است که امروزه طراحان و دکوراسیونر‌ها، به زیبایی جزء جزء خانه، اهمیت می‌دهند. نمای سرویس بهداشتی و سینک ظرفشویی با انتخاب شیرآلات مناسب و باکیفیت، جلوه ای لوکس و ویژه به خود می‌گیرد و باعث می‌شود بتوانید هم زیبایی و هم کیفیت را توامان در اختیار داشته باشید.

شرکت سهند پیشرو در صنعت تولید شیرآلات و ارائه دهنده‌ی باکیفیت‌ترین محصولات بهداشتی، یکی از منحصربفردترین طراحی شیرهای بهداشتی را که الهام گرفته از هنر و پیشینه‌ی تاریخی ایران‌زمین است تولید و عرضه می‌کند. در پروسه ساخت و تولید شیرآلات سهند ، تمام استانداردهای جهانی به طور کامل رعایت شده است.

شرکت شیرآلات بهداشتی سهند افشان آذر

شرکت شیرآلات بهداشتی سهند افشان آذر با بیش از بیست سال سابقه در امر تولید، تحت نام تجاری سهند ، امروز از پیشتازان عرصه تولید در کشور ایران است . مجموعه سهند به واسطه تلاش مجدانه متخصصان و مهندسان نخبه همواره در کسب افتخارات، اولین صنعت خود بوده است .

شیرآلات بهداشتی‌سهند دارنده استاندارد اتحادیه اروپا (CE )

با توجه به تاثیر شیرآلات‌بهداشتی در سلامت مردم ، شیرآلات سهند افتخار دارد اولین دارنده استاندارد اتحادیه اروپا (CE ) و بزرگترین صادرکننده بهترین شیرآلات‌بهداشتی ساختمان و شیرآلات بهداشتی لاکچری در چندین سال اخیر باشد و توانسته است در دو سال  پیاپی ، تنها دارنده تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان در صنعت شیرآلات بهداشتی ساختمان باشد که این مهم بیانگر تمرکز و توجه این مجموعه بر کیفیت تولیدات و خدمات مضاعفی است که به مصرف کنندگان عزیزش پیشکش می دارد .