معرفی سردوش های کاهنده مصرف آب ?

معرفی سردوش های کاهنده مصرف آب ?

ما در این مقاله از وب سایت شیرآلات بهداشتی سهند به معرفی سردوش های کاهنده مصرف آب ? خواهیم پرداخت. ابزارهاي كاهنده مصرف استانداردهايي عيناً نظير ابزارهاي عادي دارند و فقط در ميزان مصرف آب تاثير گذار هستند.

استانداردهاي BS

در اغلب کشورهاي جهان، استانداردهاي خاصي در مورد شيرآلات بهداشتي ساختماني مناسب با شرايط هر کشور تعريف شده و موجود است. در کشوري نظير ايالات متحده، استانداردهاي فوق پس از اجرا در ساليان متمادي، پس از بازنگري دچار تغيير و تحول نيز شده و همچنان سير تکاملي خود را طي مي نمايند. در کشور ايران در سال 1380، استاندارد توليد شير آلات بهداشتي توسط موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران تهيه شده است. استاندارد فوق شامل مجموعه اطلاعات و مشخصات فني و آزمايشهاي مختلفي از انواع درافشانها، سردوشي ها، شلنگ دوش حمام و شيرهاي مخلوط اهرمي مي باشد که اجراي بعضي از موارد، غير اجباري و دسته اي ديگر نيز اجباري است که بايد مورد توجه توليد کنندگان قرار گيرد. مرجع استاندارد فوق، از مجموعه استانداردهاي BS مي باشد.

ضرورت استفاده از سردوش های کاهنده مصرف آب

مصرف دوش‌های متداول که بدون به کارگیری هر نوع کاهنده ای می‌باشند، در حدود 18 لیتر در دقیقه است. با احتساب 5 دقیقه برای استحمام هر نفر، در حدود 90 لیتر آب پاکیزه با هر بار دوش‌گرفتن به شبکه‌فاضلاب وارد می‌شود. برای کاهش مصرف، سر دوش‌های جدید با هدف جایگزینی سردوش‌های قدیمی و کاهش مصرف تولید شدند.

سردوش های کاهنده مصرف آب

این سردوش ها به دو دسته قابل نصب بر روی دوش های تلفنی و ثابت، دسته بندی می شوند. استفاده از سردوش های با قابلیت مخلوط کردن آب و هوا و حالت های مختلف پاشش و کنترل میزان جریان خروجی آب می‌تواند میزان آب مصرفی را تا حدود 50 درصد کاهش دهد.

شرکت شیر آلات بهداشتی سهند

شرکت شیرآلات بهداشتی سهند افشان آذر با بیش از بیست سال سابقه در امر تولید، تحت نام تجاری سهند ، امروز از پیشتازان عرصه تولید در کشور ایران است . مجموعه سهند به واسطه تلاش مجدانه متخصصان و مهندسان نخبه همواره در کسب افتخارات، اولین صنعت خود بوده است .

شیرآلات بهداشتی سهند دارنده استاندارد اتحادیه اروپا (CE )

با توجه به تاثیر شیرآلات بهداشتی در سلامت مردم ، شیرالات سهند افتخار دارد اولین دارنده استاندارد اتحادیه اروپا (CE ) و بزرگترین صادرکننده بهترین شیرآلات‌بهداشتی ساختمان و شیرآلات بهداشتی لاکچری در چندین سال اخیر باشد و توانسته است در دو سال  پیاپی ، تنها دارنده تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان در صنعت شیرآلات بهداشتی ساختمان باشد که این مهم بیانگر تمرکز و توجه این مجموعه بر کیفیت تولیدات و خدمات مضاعفی است که به مصرف کنندگان عزیزش پیشکش می دارد .