کنترل کیفیت شیرآلات بهداشتی

کنترل کیفیت شیرآلات بهداشتی ?

در این مقاله از وبسایت فروش شیرآلات بهداشتی سهند توضیحاتی کامل در مورد کنترل کیفیت شیرآلات بهداشتی ارائه خواهیم داد.  برای اطمینان از بازگشت نخوردن کالا هم سطح بیرونی و هم سطح داخلی شیرآلات بررسی می شود. این کار با این هدف انجام می‌گیرد تا درستی ابعاد تایید شود. از آنجا‌که ماشین کاری به صورت خودکار انجام می شود ، نمونه‌های تصادفی از محصولات برای بررسی‌دقیق‌تر ابعاد انتخاب می‌شود. قبل از آبکاری ، قطعات از نظربصری از نظر عیوب سطحی بررسی می‌شوند که با سنباده‌زدن ایرادات از بین می‌روند. پس از مونتاژ نهایی ، شیرآلات با فشار هوا و از نظر دوام آزمایش می شوند.

رعایت مقررات زیست محیطی در تولید شیرآلات بهداشتی

شیرآلات بهداشتی باید چندین مقررات زیست محیطی را پشت سر بگذارد. آیین نامه 61 بنیاد ملی بهداشت که آلاینده های موجود در آب آشامیدنی را محدود می کند( سرب lIppb [قطعات در هر میلیارد] در آب از سمت وسیله نهایی ) برای شیرهای آشپزخانه ، شیرهای توالت و توزیع کنندگان آب آشامیدنی اعمال می شود.

پروپوزال 65 کالیفرنیا

قوانین دیگر سختگیرانه تر هستند پروپوزال 65 کالیفرنیا حد مجاز منجر به ppb 5 برای شیرآلات را حد مجاز اعلام می کند. همچنین کدهای لوله کشی در این ارتباط وجود دارد که می تواند از شهری به شهر دیگر متفاوت باشد. اکنون بسیاری به شیرآلات وان و دوش ضد عفونی کننده نیاز دارند.

روند دریافت مجوز NSF برای دریافت کنترل کیفیت شیرآلات بهداشتی

برای دریافت مجوز NSF از شیرآلات، تولیدکنندگان ابتدا لیستی از کلیه مواد را از جمله فرمولاسیون استفاده شده در محصول ارائه می دهند. سپس سم شناسان NSF فرمولاسیون مواد را بررسی می کنند تا آلودگی های احتمالی را که ممکن است از شیرآلات و آب آشامیدنی استخراج شوند ، تعیین می کنند. NSF سپس بازرسی از تأسیسات تولیدی را برای بررسی فرمولاسیون مواد ، تأمین کنندگان مواد ، روش های کنترل کیفیت و عملیات انجام می دهد. نمونه های محصول به طور تصادفی برای آزمایش در آزمایشگاه های NSF انتخاب می شوند.

شیرآلات بهداشتی تحت یک آزمایش دقیق سه هفته ای قرار می گیرند. جایی که آنها با یک آب مشخص و تعریف شده در استاندارد پر می شوند. نمونه های آب انتخاب شده از نظر آلودگی تجزیه و تحلیل می شوند. سم شناسان NSF سطح آلاینده ها را با حداکثر میزان مجاز تعیین شده در استاندارد 61 ANSI / NSF  مقایسه می کنند اگر تمام سطح آلاینده های محصول مطابق با الزامات استاندارد باشند ، محصول می تواند گواهی شود. فقط در این صورت است که تولید کننده مجاز است مارک NSF را بر روی محصول و گواهی نامه نشان دهد. برای تأیید صلاحیت ، برخی از تولیدکنندگان مجبور شده اند فرآیند تولید خود را به طور کامل تغییر دهند ، مانند تغییر کاربری بر روی ماده برنج خالص تر یا افزودن فرآیند شستشوی نهایی.

شرکت شیرآلات بهداشتی سهند افشان آذر

شرکت شیرآلات بهداشتی سهند افشان آذر با بیش از بیست سال سابقه در امر تولید، تحت نام تجاری سهند ، امروز از پیشتازان عرصه تولید در کشور ایران است . مجموعه سهند به واسطه تلاش مجدانه متخصصان و مهندسان نخبه همواره در کسب افتخارات، اولین صنعت خود بوده است .

شیرآلات بهداشتی‌سهند دارنده استاندارد اتحادیه اروپا (CE )

با توجه به تاثیر شیرآلات‌بهداشتی در سلامت مردم ، شیرآلات سهند افتخار دارد اولین دارنده استاندارد اتحادیه اروپا (CE ) و بزرگترین صادرکننده بهترین شیرآلات‌بهداشتی ساختمان و شیرآلات بهداشتی لاکچری در چندین سال اخیر باشد و توانسته است در دو سال  پیاپی ، تنها دارنده تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان در صنعت شیرآلات بهداشتی ساختمان باشد که این مهم بیانگر تمرکز و توجه این مجموعه بر کیفیت تولیدات و خدمات مضاعفی است که به مصرف کنندگان عزیزش پیشکش می دارد .