دوش حمام توکار چیست؟ ?

دوش حمام توکار چیست؟ ?

در همین ابتدا باید گفت که دوش حمام توکار یکی از جدیدترین و مدرن ترین انواع دوش حمام در شیرآلات بهداشتی است که محببویت های خاص خودش را دارد. یکی از انواع شیر حمام موجود در بازار ، شیر‌ حمام توکار است. همانگونه که از اسمش می توان حدس زد، این نوع شیر حمام به صورت توکار نصب می‌شود و از اجزای مختلفی نیز تشکیل شده که در ادامه آن ها را معرفی خواهیم کرد. شیر ‌حمام توکار در تیپ های مختلفی تولید می‌شود که ممکن است دارای اجزای مختلفی باشند که این یکی از عوامل تعیین کننده قیمت شیر حمام توکار است.

طراحی دوش حمام توکار

در اجرای دوش ها بصورت توکار، شما مانند سیستم های دوش رایج کنونی حمام، شیرآلات را بر روی دیوار نمی بینید. با این کار اجزای اصلی شیر درون دیوار پنهان هستند و این باعث می شود که سرامیک های کار شده در سطح دیوار بیشتر به چشم آید. به عبارتی دیگر در این سیستم آن قسمت از دوش که آب سر و گرم را مخلوط میکند توکار است و فقط یک هندل که آب بوسیله آن تنظیم میشود در دسترس کاربر است. البته اگر تمایل دارید این دوش را در حمام خود داشته باشید، توصیه میکینم قبل از نصب سرامیک آنرا اجرا کنید. چرا که در غیر این صورت مجبور به یک رشته بنایی در حمام خود هستید.

اجزای مختلف شیر ‌حمام توکار

 در دوش حمام توکار جریان آب به صورت عمودی برقرار می‌شود که اجزای مختلف شیر ‌حمام توکار عبارت است از :

  • پنل اصلی
  • صفحه آب‌بندی داخلی که صفحه آب بندی داخلی به مکانیزم شیر و اتصالات آن مرتبط است.
  • بازوی سقفی که بازوی سقفی به سردوش متصل می‌شود.
  • زانوی دیوار پایه دار که در در اتصال شلنگ به اتصالات لوله کشی نقش اساسی دارد.
  • صفحه فلزی کوچک که در واقع محل نصب اهرم بوده که بر روی دیوار نصب می‌شود.
  • شلنگ حمام
  • پایه شلنگ حمام
  • سردوش و اهرم در دوش حمام توکار

شرکت شیر آلات بهداشتی سهند

شرکت شیرآلات بهداشتی سهند افشان آذر با بیش از بیست سال سابقه در امر تولید، تحت نام تجاری سهند ، امروز از پیشتازان عرصه تولید در کشور ایران است . مجموعه سهند به واسطه تلاش مجدانه متخصصان و مهندسان نخبه همواره در کسب افتخارات، اولین صنعت خود بوده است .

شیرآلات بهداشتی سهند دارنده استاندارد اتحادیه اروپا (CE )

با توجه به تاثیر شیرآلات‌بهداشتی در سلامت مردم ، شیرالات سهند افتخار دارد اولین دارنده استاندارد اتحادیه اروپا (CE ) و بزرگترین صادرکننده بهترین شیرآلات‌بهداشتی ساختمان و شیرآلات بهداشتی لاکچری در چندین سال اخیر باشد و توانسته است در دو سال  پیاپی ، تنها دارنده تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان در صنعت شیرآلات بهداشتی ساختمان باشد که این مهم بیانگر تمرکز و توجه این مجموعه بر کیفیت تولیدات و خدمات مضاعفی است که به مصرف کنندگان عزیزش پیشکش می دارد .