انواع مدل شیرآلات بهداشتی در سال 2022

انواع مدل شیرآلات بهداشتی در سال ۲۰۲۲

شیرآلات بهداشتی سهند یکی از مهمترین بخش های هر خانه محسوب می شوند و علاوه بر کاربرد بالا، تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی خانه دارند به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال یک مرکز فروش شیرآلات بهداشتی ساختمانی معتبر با قیمت انواع شیرآلات بهداشتی مناسب هستند، اگر شما نیز به دنبال خرید شیرآلات بهداشتی در تهران هستید ما به شما شیرآلات بهداشتی سهند را معرفی می کنیم، شیرآلات بهداشتی سهند از بهترین مراکز خرید انواع مدل شیرآلات بهداشتی در سال ۲۰۲۲ با مدل ها و قیمت های متفاوت می باشد، برای آشنایی بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

شیرآلات بهداشتی سهند

انواع مدل شیرآلات بهداشتی در سال ۲۰۲۲

شیر های بهداشتی در حمام و سرویس های بهداشتی تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون فضای داخلی دارند. به همین دلیل افرادی که از دکوراسیون های مدرن سال جدید استفاده می کنند. نمی توانند از شیرآلات قدیمی بهره بگیرند و مسلما باید برای داشتن یک خانه زیبا از شیرآلات جید استفاده کنند. البته شما در انتخاب شیر مناسب باید به جنس شیرآلات، نوع شیرآلات، طراحی شیرآلات و قیمت شیرآلات مناسب با طراحی دکوراسیون داخلی خود نیز دقت داشته باشید.

شیرآلات روشویی

شیرآلات روشویی را می توان یکی از متفاوت ترین نمونه های شیرآلات در تمامی بازار معرفی کرد. این شیرالات دارای طرح ها و رنگ های بسیار متفاوت می باشد. امروزه نیز ارزش دکوراتیو نیز دارند. شما برای این نمونه می توانید از شیر های تک دستگیره یا اهرمی که معمولا از نظر قیمت انواع شیرآلات بهداشتی مناسب می باشند. استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تفاوت شیرآلات ارزان با لوکس

شیرآلات دستشویی و حمام

شیر توالت یکی از شیرهای کاربردی شناخته می شوند به همین دلیل شما قبل از زیبایی شیر باید به کیفیت و دوام شیر دقت بالا داشته باشید. از عوامل سنجش کیفیت یک شیر می توان به جنس، نوع آبکاری، رنگ، وزن، گارانتی و… اشاره کرد. در ادامه به بررسی انواع مدل ها و جنس های شیرآلات می پردازیم.

انواع مدل شیرآلات بهداشتی ساختمان

فروش شیرآلات بهداشتی ساختمانی

اگر به دنبال یک مرکز معتبر برای فروش شیرآلات بهداشتی ساختمانی با قیمت انواع شیرآلات بهداشتی مناسب و به صرفه میباشد، ما به شما شیرآلات بهداشتی سهند را معرفی می کنیم، در ادامه به انواع شیرآلات این مرکز فروش میپردازیم .

۱ ــ شیرآلات اهرمی

یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین نمونه های شیر در مرکز فروش شیرآلات بهداشتی ساختمان را می توان شیر اهرمی معرفی کرد، این شیر از یک دستگیره در طراحی خود استفاده میکند و سال های زیادی است که جای شیرآلات دو دستگیره ای را گرفته است، از مزیت های مهم خرید آن می توان با رعایت سطح بهداشت برای برخورد بسیار پایین دست با شیر ،صرفه جویی  در آب ،تنظیم دقیق دمای آب و تنظیم آب گرم به همراه آب سرد به صورت خودکار  اشاره کرد. همچنین  شیر اهرمی کمترین فضای ممکن را برای اشپزخانه و سرویس های بهداشتی دارد.

۲ ــ شیرآلات لمسی

اگر به دنبال خرید شیرآلات بهداشتی در تهران از نوع های جدید در سال ۲۰۲۲ هستید. ما به شما خرید شیر لمسی از شیرآلات بهداشتی سهند را معرفی می کنیم. این شیر با تماس انگشت شما یا قرار گرفتن قسمتی از دست شما جلوی شیر کاربرد خود را نمایش می دهد. شما برای باز و بسته کردن این شیر نیاز به هیچگونه تماس دست ندارید. به همین دلیل می تواند بهترین گزینه ممکن برای مکان های عمومی و دستشویی باشد. بسیاری از افراد تصور دارند که هزینه خرید این شیر از شیرآلات بهداشتی سهند بسیار بالا است. در صورتی که قیمت شیر لمسی در بین قیمت فروش شیرآلات بهداشتی ساختمانی یک حد مناسب و متوسط دارد.

انواع شیرآلات بهداشتی

۳ ــ شیرآلات چشمی

شیرآلات چشمی دار در بین شیرآلات بهداشتی سهند برای سال ۲۰۲۲ بیشتری سطح بهداشتی را دارند. و همینطور در بین قیمت انواع شیرآلات بهداشتی دارای مناسب ترین قیمت ممکن نسبت به کارایی خود هستند. شما می توانید از این شیر برای جلوگیری از گسترش و پیشرفت هر گونه بیماری در مکان های عمومی استفاده کنید. قابل ذکر است که شیر چشمی هیچ گونه دستگیره ای برای تنظیم میزان دمای آب یا باز بسته کردن ندارد و شما به هیچ وجه شیر را لمس نخواهد کرد. شیرآلات چشمی با استفاده سنسور کار می کنند. و برای کاربرد تنها کافی است دست خود را جلوی شیر قرار دهید و می آن را تکان دهید.

۴ ــ شیرآلات دیجیتال

در مرکز فروش شیرآلات بهداشتی ساختمانی شیرآلات دیجیتال را می توان به عنوان جدیدترین و بهترین شیرآلات که برای دکوراسیون های لوکس و مدرن مورد استفاده قرار می گیرد. معرفی کرد، شیرآلات دیجیتال نسبت به قیمت انواع شیرآلات بهداشتی دارای هزینه بیشتری می باشد. اما یک صفحه نمایشگر دیجیتال دارد که شما می توانید. بدون استفاده از هیچگونه دسته از طریق آن به تنظیم دمای آب، میزان جریان ورودی آب، قطع و وصل شدن اب و زمان مورد نظر برای پخش آب بپردازید.

خرید شیرآلات بهداشتی در تهران

همانطور که مشاهده کردید برای خرید شیرآلات بهداشتی در تهران، مرکز فروش شیرالات بهداشتی ساختمانی سهند پیشرفته ترین و بهترین نمونه های انواع مدل شیرآلات بهداشتی در سال ۲۰۲۲ را با قیمت انواع شیرآلات بهداشتی مناسب در اختیار شما قرار داده است. در شیرآلات بهداشتی سهند تفاوتی ندارد که شما به دنبال خرید شیرآلات چرخشی، شیرآلات اهرمی، شیرآلات با روکش استیل، شیرآلات با روکش کروم، شیرآلات دیجیتال ، شیرآلات با روکش برنج، شیرآلات چشمی ، شیرآلات با روکش برنز و…. هستید. شیرآلات بهداشتی سهند ارائه دهنده تمامی انواع شیرهای سال ۲۰۲۲ به شما می باشد.

خرید شیرآلات بهداشتی در تهران

شیرآلات بهداشتی سهند برای خرید شیرآلات در تهران عضو بهترین و معتبر ترین برند های موجود می باشد. همچنین قابل ذکر است که این مرکز تنها برای خرید شیرآلات بهداشتی در تهران طراحی نشده است. بلکه شما در تمامی نقاط کشور ایران می توانید از طریق سایت شیرآلات بهداشتی سهند به خرید با قیمت انواع شیرآلات بهداشتی متوسط بپردازید.

از مزیت های خرید از مرکز صادرات شیرآلات بهداشتی ساختمان سهند می توان به ارسال رایگان و تحویل در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن اشاره داشت. همچنین محصولات شیرآلات بهداشتی سهند دارای ضمانت و گارانتی می باشد. در صورت ناراضی بودن وجه پرداختی به شما باز خواهد گشت. همچنین شما تا ۱۲ ماه می توانید از گارانتی شیرآلات بهداشتی سهند استفاده کنید و در صورت هرگونه مشکل به تعمیر بپردازید.

Rate this post

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

۰۷

اسفند
شیرآلات

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

این روزها افراد بسیار زیادی را می توان دید که دغدغه های فراوانی برای خرید و قیمت شیرآلات لوکس دارند. رنگ طلایی را می توان یکی از رنگ های لوکس و پرکاربرد در تولید شیرآلات دانست که زیبایی آن می تواند چشم هر ببینده ای را به خود خیره سازد. طی سال های اخیر این شیرآلات توانسته […]

3 روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

۳۰

بهمن
شیرآلات, شیرآلات بهداشتی

۳ روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

همانطور که می دانید، درخشش شیرآلات نقش موثری در ظاهر و زیبایی حمام، سرویس بهداشتی و یا حتی آشپزخانه دارد. بنابراین لازم است مراحل کارآمد نظافت آن ها را بشناسیم و این اصول و روش ها را به موقع اعمال کنیم. یکی از مراحل مهم در استفاده از انواع شیرآلات بهداشتی سهند، نصب صحیح آن هاست. اما[…]