آموزش تعویض شیر آشپزخانه

آموزش تعویض شیر آشپزخانه

آموزش تعویض شیر آشپزخانه

در این مقاله از وب سایت فروش شیرآلات بهداشتی سهند قصد داریم نحوه تعویض شیر آشپزخانه را آموزش دهیم. شیرآلات بهداشتی مخصوصا شیر سینک ظرفشویی بعد از مدتی دچار مشکل می شود. یعنی به دلیل استفاده زیاد و بسته به نوع و کیفیت آلیاژ ساخت دچار مشکلاتی از جمله نشتی ، گرفتگی ،کدر شدن و از بین رفتن آبکاری می شوند. در بعضی اوقات به دلیل تغییر دکوراسیون نیاز به تعویض دارند . با ما همراه شوید تا راهنمای تعویض شیر ظرفشویی آشپزخانه و سرویس بهداشتی را به شما آموزش دهیم .

مراحل تعویض شیر ظرف‌شویی آشپزخانه و سرویس بهداشتی

خرید شیر آلات بهداشتی شیر مناسب

برای خرید شیر آلات بهداشتی لازم است به نکاتی همچون نشان استاندارد ، سایز و ارتفاع مناسب با سینک ، مقدار فشار آب خروجی ، راحتی باز و بسته شدن شیر آب گرم و سرد در کنار زیبایی محصول توجه کنید .

ابزار آلات مورد نیاز

برای تعویض شیر آشپزخانه تنها به یک آچار فرانسه و یک ظرف مانند کاسه یا سطل نیازمندیم .

خارج کردن وسایل اضافه داخل کابینت زیر سینک

به جهت دست و پا گیر بودن لجلوگیری از خیس شدن لوازم داخل کابینت لازم است قبل از هر کاری آنها را خارج نمایید .

بستن آب ورودی

در زیر کابینت اگر نگاه کنید متوجه دو عدد شیر پیسوار می شوید که بین لوله های ورودی آب سرد و گرم و شلنگ مرتبط به شیر ظرفشویی می شوید . هردو آنها را بسته و تست کنید که آب از شیر ظرفشویی خارج نشود .

جدا کردن شلنگ ها از شیر

توسط آچار فرانسه هر دو شلنگ ورودی آب را از شیر ظرفشویی جدا نمایید و سر شلنگ ها را داخل ظرفی که آماده کرده بودید بگذارید تا از خروج آب به داخل کابینت جلوگیری کنید .

حتما مطالعه نمایید
آبکاری شیرآلات بهداشتی با روکش اپوکسی

باز کردن شیر قدیمی

در این مرحله از فرآیند تعویض شیر آشپزخانه ، بسته به نوع شیر ممکن است از یک مهره یا دو مهره برای اتصال شیر به سینک ظرفشویی استفاده شده باشد . آنها را توسط آچار فرانسه باز کرده و شیر را کنار بگذارید .

تمیز کردن سینک ( محل قرار گیری پایه های شیر )

بدون شک زیر پایه های شیر قدیمی جرم گرفته و یا ممکن است دچار زنگ زدگی و آلودگی هایی باشد . با مواد پاک کننده مخصوص سینک جرم و کثیفی های زیر پایه ها را تمیز کنید .

نصب شیر ظرفشویی جدید

  • شیر خریداری شده شما بسته به نوع آن دارای اتصالاتی می باشد . همچنین در بسته بندی آن یک بروشور یا راهنمای تعویض شیر نیز وجود دارد . آنها را از جعبه خارج نمایید .
  • مهره یا مهره های شیر جدید را برداشته و شلنگهای ورودی آب را از داخل آن عبور دهید  . در بیشتر شیر آلات برای جلوگیری از نشت آب به داخل کابینت از دو واشر ( اورینگ ) پلاستیکی استفاده می شود. یکی از آنها زیر و دیگری روی سینک قرار می گیرد. ولی در بعضی از شیر ها ممکن است یک عدد از این واشرها و فقط در روی سینک استفاده شود . چنانچه شیر خریداری شده دارای دو واشر بود یکی از آنها را برداشته و شلنگها را از داخل آن عبور دهید .
  • حالا شلنگ ها را از داخل سوراخ سینک ظرفشویی و واشر بالایی عبور دهید و به انتهای شیر متصل کنید . سپس با آچار فرانسه اتصالات شلنگها را محکم کرده و شیر را روی سینک قرار دهید .
  • مهره مخصوص نگهداری شیر بر روی سینک را محکم کنید و با آچار سفت نمایید . به این نکته توجه کنید که لازم نیست خیلی فشار به آن وارد کنید و همینقدر که شیر روی سینک تکان نخورد کافی است .
  • در این مرحله از تعویض شیر آشپزخانه ، شیر های ورودی آب را باز کنید و چک کنید که اتصالات شما نشتی نداشته باشد .
حتما مطالعه نمایید
نانو پوشش در صنعت شیرآلات بهداشتی ??

کار تمام است ، از شیر جدید لذت ببرید .

افتخارات شیرآلات سهند

اولین دارنده استاندارد اتحادیه اروپا (CE ) و بزرگترین صادرکننده انواع شیرآلات بهداشتی مرغوب
ساختمان در چندین سال اخیر، توانسته است در دو سال  پیاپی ، تنها دارنده تندیس رعایت حقوق
مصرف کنندگان در صنعت شیرآلات‌بهداشتی ساختمان باشد .که این مهم بیانگر تمرکز و توجه این
مجموعه بر کیفیت تولیدات و خدمات مضاعفی است که به مصرف کنندگان عزیزش پیشکش می دارد .

صفحه رسمی شیراالات سهند در اینستاگرام

Rate this post

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

۰۷

اسفند
شیرآلات

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

این روزها افراد بسیار زیادی را می توان دید که دغدغه های فراوانی برای خرید و قیمت شیرآلات لوکس دارند. رنگ طلایی را می توان یکی از رنگ های لوکس و پرکاربرد در تولید شیرآلات دانست که زیبایی آن می تواند چشم هر ببینده ای را به خود خیره سازد. طی سال های اخیر این شیرآلات توانسته […]

3 روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

۳۰

بهمن
شیرآلات, شیرآلات بهداشتی

۳ روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

همانطور که می دانید، درخشش شیرآلات نقش موثری در ظاهر و زیبایی حمام، سرویس بهداشتی و یا حتی آشپزخانه دارد. بنابراین لازم است مراحل کارآمد نظافت آن ها را بشناسیم و این اصول و روش ها را به موقع اعمال کنیم. یکی از مراحل مهم در استفاده از انواع شیرآلات بهداشتی سهند، نصب صحیح آن هاست. اما[…]