مقایسه شیرآلات بهداشتی ساختمان در بازار تهران

مقایسه شیرآلات بهداشتی ساختمان در بازار تهران

مقایسه شیرآلات بهداشتی ساختمان: در سال‌های اخیر، ست شیرآلات بهداشتی ساختمانی به یکی از صنایع مهم و پیشرو تبدیل شده است. هنگامی که شما برای خرید شیرآلات ساختمانی به بازار تهران سر می‌زنید انواع و اقسام شیرآلات خارجی و ایرانی را مشاهده می‌کنید.

در گذشته بسیاری از افراد همیشه شیرآلات خارجی را به ایرانی ترجیح می‌دادند.

اما امروزه با توجه به کیفیت و طراحی ظاهری فوق‌العاده شیرآلات بهداشتی ایرانی، کمتر کسی شیرآلات بهداشتی خارجی خریداری می‌کند.

مقایسه شیرآلات ایرانی

به جرات می‌توان بیان کرد بین شیرآلات موجود در بازار، ست شیرآلات سهند که یک برند ایرانی است، قدرت قابل‌توجهی در مقایسه با محصولات خارجی دارند. شرکت سهند یکی از شرکت‌های ایرانی در حوزه تولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی است.

این شرکت با تولید شیرآلات بسیار باکیفیت و طراحی مدرن توانسته است در بازار تهران توجه بسیاری از فروشنده‌ها و خریداران را به خود جلب کند.

شیرآلات موجود در بازار با توجه به کیفیت و نوع ساخت و محل استفاده با هم تفاوت‌هایی دارند.

ما در این مقاله قصد داریم با مقایسه شیرآلات بهداشتی ساختمان در بازار تهران به خرید بهتر شما کمک کنیم. پس با ادامه این مقاله همراه شیرآلات بهداشتی سهند باشید.

بهترین شیرآلات حمام و ظرفشویی

هدف از طراحی و تولید شیرآلات ساختمانی، توزیع آب در محیط‌های مختلف است.

هر یک از مدل‌های شیرآلات موجود در بازار تهران برای مکان خاصی از خانه تولید و طراحی شده است.

در حال حاضر مدل‌های موجود در بازار که همه عموم از آن استفاده می‌کنند به شرح زیر است.

با مقایسه شیرآلات بهداشتی ساختمان در بازار و نوع محل استفاده هر یک می‌توانید برای هر مکان از خانه، شیر مناسبی را تهیه و نصب کنید.

شیر ظرفشویی

شیر آشپزخانه یا همان شیر ظرفشویی یکی از پرکاربردترین وسیله‌های آشپزخانه یا خانه محسوب می‌شود.

شیر ظرفشویی کاربردهای مختلفی از جمله: برای پخت و پز غذا، شستن ظروف و خوراکی‌ها دارد.

به همین دلیل خرید یک شیر با کیفیت و بادوام از بازار تهران برای سینک ظرفشویی بسیار مهم است. مدل‌های مختلفی از این شیرها در بازار موجود هستند که برخی از آنها اهرمی و برخی دیگر پیچشی هستند.

اگر قصد مقایسه این دو مدل شیرآلات ساختمانی در بازار را داشته باشیم باید بگوییم شیرهای اهرمی به دلیل سهولت در استفاده، در سالهای اخیر با استقبال بیشتری مواجه شده است.

شیر روشویی و شیر توالت

شیرآلات سرویس بهداشتی یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی است که در جلوه مناسب و بهداشت سرویس بهداشتی تاثیرگذار است.

امروزه هنگامی که برای خرید شیرآلات توالت به بازار تهران مراجعه می‌کنید با انواع و اقسام مدل‌های لوکس و فانتزی روبرو خواهید شد.

از همه این مدل‌ها می‌توانید برای ساختمان محل کار یا منزل مسکونی خود استفاده کنید. برخی از مدل‌های شیرآلات روشویی و شیر توالت عبارتند از:

  • شیر لمسی
  • شیر چشمی

این دو مدل در مقایسه با شیرآلات اهرمی و پیچشی بسیار پرطرفدار هستند، زیرا با استفاده از شیرآلات لمسی و چشمی در مصرف آب صرفه‌جویی قابل توجهی شده و همچنین بهداشت بیشتری رعایت خواهد شد.

دوش حمام

مقایسه شیرآلات بهداشتی ساختمان: دوش حمام شامل بخش‌های مختلفی از جمله سر دوش و مغزی است که در مدل‌های متنوعی ساخته شده‌اند.

خرید شیرآلات با کیفیت برای حمام منزل، می‌تواند باعث شود شما یک دوش آب گرم دلچسب را تجربه کنید.

اگر قصد مقایسه شیرآلات بهداشتی ساختمان در بازار تهران را داشته باشید، شیر دوش حمام را باید از نظر اندازه و شکل با یکدیگر مقایسه کنید. معمولا دوش‌های حمام دارای تنظیمات فشار آب هستند و در اندازه‌ها و شکل‎های مختلفی از جمله دوش تلفنی یا دوش چراغ‌دار در بازار موجودند. با توجه به سلیقه و کاربردی که از آنها توقع دارید می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

همچنین برای کاهش مصرف آب می‌توانید از دوش‌های چشمی یا حسی بهره ببرید.

 

شیر تصفیه آب

یکی دیگر از شیرآلات ساختمانی که در آشپزخانه‌ها استفاده می‌شود، شیر تصفیه آب است.

این شیر کنار شیر ظرفشویی گوشه‌ی سینک نصب می‌شود. با توجه به اهمیت استفاده از آب آشامیدنی سالم و بدون املاح، این مدل از شیرها بین بسیاری از خانواده از محبوبیت بالایی برخوردار است. شیرهای تصفیه آب نیز دارای انواع مختلفی هستند.

راهنمای خرید شیرآلات ساختمانی از بازار تهران

شیرآلات ساختمانی جز مهم‌ترین تجهیزات خانه هستند، از این رو درخرید شیرآلات باید دقت لازم را به عمل آورید.

پیشنهاد می‌شود: انواع مدل شیرآلات بهداشتی در سال ۲۰۲۲

فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در خرید شیرآلات ساختمانی از بازار تهران عبارتند از:

جنس شیرآلات در بازار تهران

مقایسه شیرآلات بهداشتی ساختمان: ماده اولیه‌ی اکثر شیرآلات موجود در بازار از آلیاژ شمش برنج است. براساس استاندارد ایران تقریباً ۵۸ تا ۶۰ درصد آن مس و بقیه روی و ناخالصی‌های مجاز است.

میزان سرب موجود این آلیاژ نباید بالاتر از ۵.۲ باشد زیرا در غیراینصورت برای سلامت بدن مضر خواهد بود.

قیمت شیرآلات در بازار تهران

مقایسه شیرآلات بهداشتی ساختمان: در دنیای امروزی که همه صنایع با یکدیگر رقابت می‌کنند، قیمت شیرآلات ساختمانی در بازار تهران نیز متفاوت است. با بررسی دقیق و کافی می‌توان در بازار، شیرآلات ارزان یا حتی خیلی لوکس و گران خریداری کنید.

برای مقایسه قیمت‌های شیرآلات در بازار تهران می‌توانید علاوه بر مشاهده بیشتر مغازه‌ها به وبسایت‌های فروش اینترنتی نیز سر بزنید. اما به طور کلی برای خرید شیرآلات باید حداقل ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان را در نظر بگیرید.

شرکت سهند نیز دارای شیرآلات با کیفیت، استاندارد و در عین حال قیمت مناسب است.

مصرف بهینه آب

در مقایسه شیرآلات ساختمانی در بازار تهران باید میزان مصرف آب را نیز در نظر بگیرید. خرید شیرآلات باکیفیت کم‌مصرف ایرانی مانند شیرآلات سهند می‌تواند به بحران آب در این روزها کمک کند.

مهم‌ترین عاملی که باعث کاهش مصرف آب در شیرآلات ساختمانی می‌شود پرلاتو است که ۹۰ درصد می‌تواند کاهش‌دهنده میزان مصرف آب باشد.

پیشنهاد می‌شود: تفاوت شیرآلات ازان با لوکس

دوام شیرآلات ساختمانی

مقایسه شیرآلات بهداشتی ساختمان: هنگامی که در حال مقایسه شیرآلات ساختمانی در بازار تهران هستید، آنها را از نظر دوام نیز مقایسه کنید.

شیرآلات ساختمانی یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین تجهیزات ساختمانی هستند که ما در طولانی مدت از آنها استفاده خواهیم کرد.

پس برای خرید بهتر است یک شیر بادوام بالا، خریداری کنید تا در طول مدت مصرف دیرتر خراب شود و طول عمر بیشتری داشته باشد.

شرکت سهند با تولید شیرآلات باکیفیت و استاندارد، در این امر پیشرو در صنایع است.

Rate this post

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

۰۷

اسفند
شیرآلات

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

این روزها افراد بسیار زیادی را می توان دید که دغدغه های فراوانی برای خرید و قیمت شیرآلات لوکس دارند. رنگ طلایی را می توان یکی از رنگ های لوکس و پرکاربرد در تولید شیرآلات دانست که زیبایی آن می تواند چشم هر ببینده ای را به خود خیره سازد. طی سال های اخیر این شیرآلات توانسته […]

3 روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

۳۰

بهمن
شیرآلات, شیرآلات بهداشتی

۳ روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

همانطور که می دانید، درخشش شیرآلات نقش موثری در ظاهر و زیبایی حمام، سرویس بهداشتی و یا حتی آشپزخانه دارد. بنابراین لازم است مراحل کارآمد نظافت آن ها را بشناسیم و این اصول و روش ها را به موقع اعمال کنیم. یکی از مراحل مهم در استفاده از انواع شیرآلات بهداشتی سهند، نصب صحیح آن هاست. اما[…]