شیرآلات لوکس ضد آب + 5 مدل

شیرآلات لوکس ضد آب + ۵ مدل

شیرآلات لوکس ضد آب: شاید شما نیز اصطلاح شیرآلات لوکس ضد اب را تا حدودی شنیده باشید. شیرآلات از آن دسته لوازم فنی و تاسیساتی ساختمان ها به حساب می اید که تنها جنبه کاربردی آن ها اهمیت دارد، اما امروزه تنها کیفیت شیرآلات نیست که مورد توجه قرار می گیرد.

بلکه تنوع در ظاهر و زیبایی آن ها نیز برای تولیدکنندگان و علی الخصوص مصرف کنندگان اهمیت دارد. در واقع شیرآلات لوکس ضد آب سرویس بهداشتی و حمام تنها جنبه کاربردی ندارد، بلکه تاثیر بسزایی در ظاهر و زیبایی فضای منزل دارند که باید آنها را با توجه به سبک و دکوراسیون منزل خود انتخاب و خریداری کنید.

اما این شیرآلات ضد آب چه تفاوتی با شیرآلات معمولی دارند؟ شیرآلات لوکس نیز همانند شیرآلات معمولی در مدل ها و انواع مختلف اهرمی، چشمی، چرخشی تولید می شوند. در ادامه با سهند همراه باشید.

شیرآلات لوکس ضد آب

شیرآلات لوکس ضد آب نامی اشنا برای افرادی که به زیبایی منزل خود اهمیت می دهند، است. زیبایی و لوکس بودن شیرآلات برای اکثر افراد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شیرآلات مجموعه ‌ای از شیر روشویی، دستشویی و حمام محسوب می شود که به ‌صورت ست نیز در بازار عرضه می ‌شوند و شیر آشپزخانه نیز می‌ تواند عضوی از آن ها باشد. اکثر افراد برای زیبایی هرچه بیشتر منزل خود ترجیح می‌دهند شیرآلات لوکس ضد آب را خریداری کنند.

شیرآلاتی که در سرویس بهداشتی استفاده می شوند، در زیباتر و شیک تر شدن فضای منزل تاثیر بسزایی دارند. برای برخورداری از منزلی زیبا، نباید نقش حمام و سرویس بهداشتی را نادیده بگیرید. به همین دلیل انتخاب و خرید ست شیرآلات بهداشتی مناسب بسیار ضروری است.

حتما مطالعه نمایید
شیرآلات آب هوشمند چیست + 5 کاربرد آن

انواع شیرآلات لوکس ضد آب

شیرآلات لوکس ضد آب: با توجه به اینکه شیرالات در تنوع بالا، طراحی و جنس های مختلفی تولید می شود، قبل از خرید نیاز دارید با انواع شیرآلات لوکس ضد آب اشنا شوید. در ادامه به بررسی انواع مختلف شیرالات پرداخته ایم که قطعا می تواند به شما در زمان خرید شیرآلات کمک کند.

انواع شیرآلات لوکس ضد آب از نظر جنس

شیرآلات در جنس­ های مختلفی ساخته و تولید می شود و جنس آنها نیز در کیفیت ان تاثیر می گذارد. انواع شیرآلات بر اساس جنس را در ادامه بررسی می کنیم.

انواع شیرالات لوکس

پیشنهاد می‌شود: انواع مدل شیرآلات بهداشتی در سال ۲۰۲۲

شیرآلات استیل ضد زنگ

شیرآلات استیل ضد زنگ، با وجود اینکه ضد زنگ هستند، باید به درستی نگه ­داری شوند تا دچار خوردگی نشوند. این نوع شیرآلات برای انواع سینک­ های امروزی گزینه بسنده ای است.

پیشنهاد می شود: تفاوت شیرآلات ارزان با لوکس

شیرالات روشویی

انواع شیرآلات لوکس ضد آب با توجه به کاربرد آنها

از مهم ­ترین مسائل در خرید شیرآلات مناسب برای منزل، بعد از کیفیت و جنس محصول توجه به سبک طراحی و کاربرد آن است. در ادامه با انواع این شیرآلات اشنا خواهید شد.

شیرآلات روشویی منزل

شیرآلات لوکس ضد آب: شیرآلات روشویی طرح ها و رنگ ‌های متنوعی دارند. در گذشته کاربرد شیر روشویی تنها شستشوی دست و صورت بود، اما امروزه شیرآلات روشویی ارزش دکوراتیو نیز دارند. پیشنهاد می شود مقاله آموزش تعویض شیر آشپزخانه را مطالعه کنید.

شیرآلات سرویس بهداشتی

شیرآلات سرویس بهداشتی یکی از اجزا شیرآلاتی است که با توجه به کاربردی بودن آن، در کنار ویژگی‌ های ظاهری باید به کیفیت و دوام آن نیز دقت کنید. شیرآلات لوکس ضد اب در دسته سرویس بهداشتی تنوع و طرح های بسیار زیادی دارند. قیمت این نوع شیر آلات به عواملی همچون وزن، رنگ، جنس، نوع آبکاری، گارانتی بستگی دارد.

حتما مطالعه نمایید
خدمات پس از فروش شیرآلات بهداشتی

شیرآلات برنجی

شیرآلات لوکس ضد آب: شیرآلات برنجی برای مناطقی که آب با املاح فراوان دارند گزینه مناسبی به حساب می اید. زیرا املاح آن روی فلز برنج رسوب نمی کند. اغلب این نوع شیر آب ها در منازل قدیمی از جنس برنجی بودند. ماندگاری و دوام بالا، ضد زنگ زدگی و کیفیت مطلوب از ویژگی­ های این نوع شیرآلات است.

شیرالات برنجی

شیرآلات حمام

با توجه به اینکه شیرآلات بهداشتی حمام نسبت به سایر شیرآلات بهداشتی در معرض رطوبت و آب بیشتری قرار دارند، کیفیت و دوام آنها بسیار حائز اهمیت است. در انتخاب شیرآلات حمام به فاکتورهایی مانند قیمت، جنس بدنه، ضد آب بودن، نوع طراحی و کیفیت توجه زیادی داشته باشید.

انواع شیرآلات لوکس ضد آب از نظر شکل ظاهری

شیرآلات بر اساس طراحی و عملکردی که دارند به چند دسته تقسیم بندی می ‌شوند که هر کدام از آنها مزایا و معایبی را برخوردار هستند. در ادامه با انواع این شیرآلات اشنا خواهید شد.

شیرآلات یا اهرمی

امروزه در اکثر منازل به ‌جای استفاده از شیرآلات دو دستگیره، از شیرآلات اهرمی استفاده می‌ کنند. نصب آسان، قیمت مقرون به‌ صرفه، سطح بالای بهداشت و صرفه ‌جویی در مصرف آب از مهم‌ ترین دلایلی به حساب می اید که افراد در بین انواع شیرآلات ساختمانی، خرید شیرآلات اهرمی را ترجیح می دهند.

شیرآلات لمسی

شیرآلات لوکس ضد آب: شیرآلات بهداشتی لمسی با تماس انگشت یا قسمتی از دست افراد روی بدنه‌ آن کار می ‌کنند. ظاهر شیرآلات لمسی بسیار شیک و زیباست و برای افرادی که علاقه به دکوراسیون شیک دارند، گزینه بسیار مناسبی است. با استفاده این نوع شیرآلات دکوراسیون متفاوت و جذابی خواهید داشت. این مدل شیرآلات بهداشتی در اشپزخانه ها کاربرد زیادی دارند.

حتما مطالعه نمایید
کارتریج در شیرآلات بهداشتی چیست؟ ?

متریال مختلف تولید شیرالات لوکس ضد آب

متریال مختلف تولید شیرآلات لوکس ضد آب

شیرآلات لوکس ضد آب: بدنه بیشتر شیرآلات از جنس سرب خشک یا برنجی ساخته می شود که روی آنها روکش‌ های مختلفی به‌ کار می رود. در واقع این روکش‌ ها هستند که نظر مشتریان را جلب می ‌کنند و بر ظاهر شیرآلات تاثیرگذار هستند. رایج‌ ترین روکش‌ هایی که برای انواع شیرآلات لوکس یا معمولی استفاده می ‌شود شامل کروم، مس، روی، استیل، برنج و برنز هستند.

شیرآلات لوکس ضد آب چشمی

شیرآلات لوکس ضد آب: شیرآلات چشمی سطح بهداشتی بسیار بالایی دارند. به همین دلیل استفاده از این نوع شیر آلات در اماکن عمومی همچون ادارات گزینه مناسبی است. این مدل شیرآلات دستگیره ندارند و از طریق سنسور کار می‌ کنند. برای استفاده از آنها باید دست های خود را جلوی شیر بگیرید و کمی تکان دهید.

شیرآلات دیجیتال

شیرآلات لوکس ضد آب دیجیتال از جدیدترین و لوکس‌ ترین انواع شیرآلات بهداشتی به‌ حساب می ایند. این مدل شیرآلات یک صفحه نمایشگر دیجیتال دارند که تنظیماتی از قبیل شدت جریان ورودی آب، دما و زمان قطع و وصل شدن آب را با استفاده از آن انجام می دهند.

شیرآلات چرخشی

شیرآلات لوکس ضد آب: شیرآلات بهداشتی چرخشی در سبک کلاسیک و مدرن طراحی شده‌ اند که گردنی دارند که بین ۱۸۰ تا ۳۶۰ درجه می چرخد. این مدل شیرآلات بهداشتی دارای یک دستگیره چرخشی برای تنظیم دما، قطع یا وصل شدن جریان آب هستند.

Rate this post

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

۰۷

اسفند
شیرآلات

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

این روزها افراد بسیار زیادی را می توان دید که دغدغه های فراوانی برای خرید و قیمت شیرآلات لوکس دارند. رنگ طلایی را می توان یکی از رنگ های لوکس و پرکاربرد در تولید شیرآلات دانست که زیبایی آن می تواند چشم هر ببینده ای را به خود خیره سازد. طی سال های اخیر این شیرآلات توانسته […]

3 روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

۳۰

بهمن
شیرآلات, شیرآلات بهداشتی

۳ روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

همانطور که می دانید، درخشش شیرآلات نقش موثری در ظاهر و زیبایی حمام، سرویس بهداشتی و یا حتی آشپزخانه دارد. بنابراین لازم است مراحل کارآمد نظافت آن ها را بشناسیم و این اصول و روش ها را به موقع اعمال کنیم. یکی از مراحل مهم در استفاده از انواع شیرآلات بهداشتی سهند، نصب صحیح آن هاست. اما[…]