انواع شیرآلات بهداشتی ارزان و لوکس در ایران

انواع شیرآلات بهداشتی ارزان و لوکس در ایران

انواع شیرآلات بهداشتی ارزان و لوکس در ایران: قصد خرید شیرآلات ساختمانی دارید اما نمی دانید باید شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران خریداری کنید یا از خرید شیرآلات لوکس بهره ببرید؟  تفاوت شیرآلات لوکس با شیرآلات ارزان در ظاهر زیاد مشخص نیست اما در کاربرد، جنس به کارگرفته شده در ساخت، اجزای شیر و همچنین مزایای هر شیر متفاوت است، در ادامه به صورت گسترده تفاوت شیرآلات لوکس با شیرآلات ارزان را برای شما توضیح خواهیم داد.

 خرید شیرآلات لوکس یا شیرآلات ارزان

مسلما بزرگ ترین تفاوت شیرآلات لوکس با شیرآلات ارزان را می توانیم قیمت آنها معرفی کنیم، بسیاری از افراد توانایی پرداخت هزینه بسیار زیادی برای خرید شیرآلات لوکس ندارند، به همین دلیل ما به آنها خرید شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران از شرکت سهند را معرفی می کنیم.

شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران همانطور که گفته تفاوت های بسیار زیادی با شیرآلات لوکس دارند اما این به معنی کم کیفیت بودن شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران نیست. در واقع می توان گفت طول عمر، کیفیت، خدمات، گارانتی شیرآلات مربوط به ارزان بودن یا گران بودن انها نیست و تنها ساختار اصلی آنها تعیین کننده قیمت است.

برای مثال در شرکت سهند به دلیل خرید مستقیم و بدون واسطه شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین شیرآلات بهداشتی را با کمترین قیمت خریداری کنید، همچنین شیرآلات شرکت سهند از ارائه گارانتی، ضمانت پس از فروش، ارسال رایگان و… نیز برخوردار است.

ویژگی شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران

انواع شیرآلات بهداشتی ارزان و لوکس در ایران: شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران نیز مانند شیرآلات لوکس دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و شما می توانید در سال های طولانی از آنها استفاده کنید، همچنین ظاهر این شیرآلات نیز مورد تایید بوده و برای دکوراسیون های متنوع و معماری های داخلی مدرن مناسب است.

بسیاری از افراد تصور دارند که کم بودن هزینه خرید این شیرآلات بهداشتی برای حمام، دستشویی، آشپزخانه و… به دلیل معایب بالای آنها است، در صورتی که کم بودن هزینه خرید تنها به دلیل قیمت گذاری پایین شرکت سهند روی محصولات تولید ایران و فروش مستقیم بدون پرداخت سود واسطه های فروش است.

شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران از وزن بسیار سبک و گارانتی تعمیر برخوردار هستند، البته قابل ذکر است که طبق تحقیقات محصولات فروخته شده توسط شرکت سهند در سال های اولیه مصرف نیازی به تعمیر نداشته اند. شما برای خرید شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران می توانید از خرید آنلاین شیرآلات شرکت سهند همراه با ارسال رایگان استفاده کنید.

شیرآلات لوکس جدیدترین نوع از انواع شیرآلات ایرانی

انواع شیرآلات بهداشتی ارزان و لوکس در ایران: شیرآلات لوکس نمونه های جدیدی از شیرآلات ایرانی هستند که برای طراحی خود از ابتکار های جدید مانند حسگر الکترونیکی، بدنه های فنردار و…. استفاده کرده اند، به همین دلیل هزینه خرید این شیرآلات مانند شیرآلات چشمی، شیرآلات هوشمند، شیرآلات چرخشی، شیرآلات فنری، شیرآلات دیجیتال، شیرآلات اهرمی مدل ۲۰۲۲ و… نسبت به هزینه خرید شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران بیشتر است. قیمت شیرالات چشمی کاملا متفاوت است.

از تفاوت های دیگر خرید شیرآلات لوکس و خرید شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران در شرکت سهند می توانید به مدت ضمانت کالا اشاره داشته باشیم، برای خرید شیرآلات لوکس شما هزینه بیشتری را پرداخت می کنید اما از مزایای بیشتری مانند ۶ سال ضمانت کالا برخوردار هستید اما در صورت خرید شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران شما تنها ۲ سال ضمانت کالا دریافت خواهید کرد.

پیشنهاد می‌شود: خرید شیرآلات بهداشتی ارزان با بهترین کیفیت

خرید عمده شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران

انواع شیرآلات بهداشتی ارزان و لوکس در ایران: در شرکت سهند در صورتی که شما از خرید عمده شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران استفاده کنید، هزینه کمتری برای خرید شما در نظر گرفته خواهد شد و در واقع با تخفیف شرکت سهند روبرو می شوید، اساس این کاهش قیمت بر پایه میزان خرید شما است، یعنی به هر میزان که شما خرید بیشتری از شرکت سهند انجام دهید، درصد تخفیف بالاتری برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

برای مثال اگر شما ساختمان سازی یا یک فروشگاه فروش شیرآلات دارید و ۱۰۰ عدد شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران خریداری کنید، خرید شما به عنوان یک خرید عمده شناسایی شده و درصد تخفیف برای شما در نظر گرفته می شود اما اگر شما ۱۰۰۰ عدد شیرآلات خریداری کنید، این میزان تخفیف بیشتر خواهد بود و شما در انتها هر شیر را با کمترین قیمت و بالاترین سود دریافت خواهید کرد.

انواع شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران

انواع شیرآلات بهداشتی ارزان و لوکس در ایران: ما به صورت کلی ۵ نوع شیر در ایران موجود داریم :

  •         انواع شیرآلات اهرمی
  •         انواع شیرآلات چشمی
  •         انواع شیرآلات لمسی
  •         انواع شیرآلات دیجیتال
  •         انواع شیرآلات پدالی

از نمونه شیرآلات بیان شده، شیرآلات اهرمی به عنوان شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران شناخته می شوند، البته در برخی از نمونه های شیرآلات دیگر نیز مشاهده کننده شیرآلات ارزان هستیم اما شیرآلات اهرمی از کمترین هزینه خرید برخوردار هستند و شما از خرید آنها برای میتوانید برای ساده ترین خانه تا مدرن ترین خانه موجود در ایران استفاده کنید. پیشنهاد می‌شود: روش تمیز کردن شیرآلات بهداشتی طلایی

انواع شیرآلات اهرمی ارزان در ایران

انواع شیرآلات بهداشتی ارزان و لوکس در ایران: شیرآلات اهرمی به عنوان شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران دارای طول عمر بسیار بالا ، جنس بادوام و دارای مقاومت بالا، گارانتی، کارکرد بسیار آسان و جامع پسند، ظاهری ساده مناسب برای تمامی معماری های داخلی و… است. ساختار این شیر تشکیل شده از یک اهرم همه جانبه می باشد که شما می توانید با استفاده از آن به تنظیم فشار آب ، دمای آب و چرخش آب به اطراف بپردازید.

کارکرد اهرم این شیر در جهات مختلف تعیین کننده ویژگی های آب است، در صورتی که شما اهرم را به طرف بالا ببرید، اب وصل شده و به میزان که اهرم بالاتر بروند، فشار آب بیشتر می شود و همچنین با پایین آوردن اهرم به ترتیب فشار آب قطع خواهد شد. برای تنظیم دمای آب شما اهرم شیر را باید به طرف راست یا چپ حرکت دهید، برای دریافت آب گرم به جهت چپ و دریافت آب سرد باید جهت راست را انتخاب کنید.

خرید شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران

انواع شیرآلات بهداشتی ارزان و لوکس در ایران: برای خرید شیرآلات بهداشتی ارزان در ایران می توانید از سایت آنلاین سهند استفاده کنید، این شرکت تمامی محصولات خود را بر پایه استاندارد های جهانی به همراه تایید مدیریت IOS و مدیریت محیط زیست به تولید می رساند،همچنین شما برای خرید و انتخاب شیرآلات بهداشتی ارزان مورد نظر خود می توانید با مشاوره ای آنلاین و تلفنی سایت ما در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

۰۷

اسفند
شیرآلات

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

این روزها افراد بسیار زیادی را می توان دید که دغدغه های فراوانی برای خرید و قیمت شیرآلات لوکس دارند. رنگ طلایی را می توان یکی از رنگ های لوکس و پرکاربرد در تولید شیرآلات دانست که زیبایی آن می تواند چشم هر ببینده ای را به خود خیره سازد. طی سال های اخیر این شیرآلات توانسته […]

3 روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

۳۰

بهمن
شیرآلات, شیرآلات بهداشتی

۳ روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

همانطور که می دانید، درخشش شیرآلات نقش موثری در ظاهر و زیبایی حمام، سرویس بهداشتی و یا حتی آشپزخانه دارد. بنابراین لازم است مراحل کارآمد نظافت آن ها را بشناسیم و این اصول و روش ها را به موقع اعمال کنیم. یکی از مراحل مهم در استفاده از انواع شیرآلات بهداشتی سهند، نصب صحیح آن هاست. اما[…]