شیرآلات بهداشتی ارزان استاندارد

در شیرآلات بهداشتی ارزان استاندارد یکی از محصولاتی می‌باشد که هنگام خرید آن‌ها باید نکات مختلفی را در ذهن داشته باشید تا بتوانید بهترین شیرآلات بهداشتی را خریداری کنید. بدون شک این محصولات دارای قیمت‌های مختلفی هستند و دارای عمر مصرفی مختلفی می‌باشند.

در نتیجه نمی‌توان به سادگی بعد از خرید آن‌ها را با مدل‌های دیگر تعویض کرد. امروزه شیرآلات بهداشتی ارزان نیز در سراسر بازار یافت می‌شوند که دارای کیفیت بالایی هستند.

شیرآلات بهداشتی ایرانی ارزان قیمت

 امروزه تولیدات شیرآلات مختلف در داخل کشور روزبه‌روز در کمیت و کیفیت شیرآلات در حال پیشرفت هستند. تا به امروز شیرآلات بهداشتی ایرانی دارای قیمت‌های ارزان، کیفیت بالایی هستند به گونه‌ای که توانسته‌اند با انواع شیرآلات خارجی رقابت کنند.

برخی از شیرآلات بهداشتی ارزان استاندارد در برندهای ایرانی می‌توان به شیرآلات قهرمان، راسان، kwc ، شودر ، البرز روز، شایان، تنسر، آویسا و اوج اشاره کرد. این برندها جز برندهای با کیفیت و گارانتی دار در بین برندهای ایرانی می‌باشند و جز بهترین شیرآلات بهداشتی به حساب می‌آیند.

خرید انواع شیرآلات بهداشتی ارزان قیمت

هنگام خرید شیرآلات بهداشتی ارزان می‌توانید آن‌ها را با توجه به برند و نوع آن‌ها انتخاب کنید. شیرآلات بهداشتی سهند از لحاظ محل نصب به دسته بندی زیر تقسیم می‌شوند که عبارت‌اند از:

  • شیرآلات ظرف شویی ارزان قیمت

یکی از انواع شیرآلات ارزان می‌توان به شیر آشپزخانه و یا همان شیر سینک اشاره کرد؛ حال این مدل از شیرآلات به دو دسته شیرآلات شنگ دار و شیرآلات ثابت تقسیم بندی می‌شوند. یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌هایی که امروزه افراد زیادی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند خرید شیرآلات ارزان برای آشپزخانه هستند.

  • شیرآلات روشویی ارزان قیمت

از دیگر شیرآلات می‌توان به شیرآلاتی اشاره کرد که در سرویس بهداشتی نصب می‌شوند. این شیرآلات به نام شیرآلات روشویی نیز شناخته می‌شوند. این شیرآلات به خودی خود به دو مدل روشویی پایه بند و شیر روشویی پایه کوتاه دسته بندی شده‌اند. شیرآلات روشویی که دارای پایه‌های کوتاه هستند دارای قیمت پایین‌تری نسبت به پایه‌های بلند هستند.

مطلب پیشنهادی: آبکاری شیرآلات بهداشتی صنعتی چیست

  • شیرآلات حمام ارزان

در سرویس‌های حمام تمامی خانه‌ها دو نوع شیرآلات متصل خواهد شد که یکی شیرآلات دوش می‌باشد و دیگری شیرآلات علم یونیکا است که بر روی شیر دوش نصب می‌شود. شما می‌توانید شیرآلات علم یونیکا را در دو مدل تک کاره و دو کاره خریداری کنید.

  • شیرآلات سرویس بهداشتی ارزان قیمت

در سرویس‌های حمام ممکن است یک نوع شیر نصب شود که دارای شلنگ است. این نوع از شیرآلات را شیر آفتابه و یا همان شیر توالت می‌شناسند.

نکات مهم هنگام خرید شیرآلات بهداشتی ارزان استاندارد

در هنگام خرید بهترین شیرآلات بهداشتی ارزان علاوه بر توجه بر روی قیمت باید به برخی از نکات نیز توجه داشته باشید. این نکات عبارت‌اند از:

  • استاندارد بودن محصولات

یکی از اصلی‌ترین نکاتی که در هنگام خرید شیرآلات بهداشتی ارزان باید در نظر داشته باشید استاندارد بودن محصولات می‌باشد. با توجه به بررسی‌های انجام شده سهم بسیار بزرگی از جنس شیرآلات به آلیاژ مس برمی‌گردد. میزان سرب در شیرآلات به هیچ عنوان نباید بیش از 2.5 درصد باشد؛ زیرا باعث به خطر انداختن سلامتی مصرف کنندگان می‌شود. علاوه بر این موضوع باید به این نکته دقت داشته باشید که شیرآلات باید تمامی قطعات خود را با توجه به استانداردهای روز طراحی کرده باشند.

بیشتر بخوانید: بهترین مارک شیرآلات ایرانی و خارجی

  • زیبایی شیرآلات ارزان قیمت

یکی از فاکتورهایی که در هنگام خرید شیرآلات ارزان باید به آن توجه شود زیبایی است. به این نکته توجه داشته باشید انتخاب شیرآلات زیبا و شیک برای نصب آن در حمام، سرویس بهداشتی، محیط‌های کاری، اداره‌ها و.. باعث می‌شود شما از شستن دست‌های خود را نیز لذت ببرید. حال به این فکر کنید که انتخاب شما با توجه به هماهنگی محیط باشد؛ در این صورت زیبایی شما دو چندان خواهد شد.

  • مقرون به صرفه در استفاده

مقرون به صرفه بودن شیرآلات علاوه بر قیمت شیرآلات با کیفیت به میزان خروجی آب از شیر نیز بستگی خواهد داشت. امروزه با توجه به کمبودهای آبی که در سراسر دنیا وجود دارد تولید کنندگان زیادی وجود دارند که موفق به طراحی شیرآلاتی شده‌اند که مقرون به صرفه هستند. لازم به ذکر است شیرآلاتی که امروزه در حال تولید می‌باشند از کارتریج 25 برخوردار شده‌اند که این امر نقش بسیار بزرگی در صرفه جویی مصرف آب دارد.

  • دوام محصولات

اگر شما یکی از افرادی هستید که به دنبال خرید شیرآلات ارزان و با دوام هستید بهتر است به سراغ شیرآلات اهرمی بروید که دارای طراحی خاصی می‌باشند. این شیرآلات به دلیل داشتن تنظیم آب مصرفی، کارتریج‌های سرامیکی و… باعث شده است طول عمر بالاتری داشته باشند. لازم به ذکر است که این دسته از شیرآلات امروزه در بازار به عنوان پرفروش‌ترین شیرآلات یاد می‌شود.

  • نصب راحت

از دیگر ویژگی‌هایی که بهترین خرید شیرآلات سرویس بهداشتی دارند و باید هنگام خرید به آن دقت داشته باشید سهولت در نصب شیرآلات می‌باشد. به این نکته توجه داشته باشید که نصب راحت و آسان یک مجموعه شیرآلات دارای اهمیت بالایی است. ممکن است شیرآلاتی که خریداری کرده‌اید دارای پیچ و مهره‌های زیادی برخوردار شده باشد و متوجه نصب آن نشوید. این امر باعث می‌شود شما برای نصب این شیرآلات هزینه‌های زیادی را برای نصب پرداخت کنید.

قیمت شیرآلات بهداشتی ساختمان

بهترین شیرآلات بهداشتی دارای تنوع بسیار بالایی در هنگام خرید هستند؛ دلایل مختلفی وجود دارد که بر روی قیمت این محصولات تأثیر گذار هستند. برای انتخاب شیرآلات بهداشتی شما باید به بودجه خود توجه داشته باشید.

بیشتر بخوانید: تفاوت قیمت شیرآلات لوکس برنجی و استیل

آیا پایین‌تر بودن قیمت ست شیرآلات ارزان، کیفیت آن را تحت تأثیر قرار می‌دهد؟

یکی از اصلی‌ترین پارامترهایی که بر روی کیفیت شیرآلات تأثیر گذار می‌باشد کیفیت ماده‌های اولیه است. یکی از بهترین ماده‌های اولیه برای تولید انواع شیرآلات بهداشتی آلیاژ شمش برنج است.

با وجه به استانداردهایی که در ایران وجود دارد این آلیاژ دارای 58 الی 60 درصد مس و زیر 2.5 درصد سرب در تولید خود است. قیمت شیرآلات بهداشتی ارزان استاندارد به دلیل وزن پایین، طراحی اکونومی، فرایند تولید ساده‌تر دارای قیمت‌های بسیار کمی هستند.

امروزه در بازارهای داخلی و خارجی شیرآلات ارزان مختلفی با کیفیت بالا وجود دارند. در نتیجه نمی‌توان گفت که بهترین شیرآلات بهداشتی ارزان دارای کیفیت پایینی هستند. به این نکته توجه داشته باشید که تشخیص جنس به کار رفته در تولید شیرآلات با وزن کردن آن‌ها امکان‌پذیر نمی‌باشد.

در نتیجه بهتر است در زمان خرید شیرآلات بهداشتی ارزان استاندارد به کیفیت پرداختکاری، آبکاری و گارانتی معتبر آن دقت داشته باشید تا بتوانید بهترین شیرآلات بهداشتی را خریداری کنید و تجربه خوبی در این راه به دست آورید.

بیشتر بخوانید: خرید شیرآلات سرویس بهداشتی شیک