نگهداری از شیرآلات بهداشتی لاکچری ?

نحوه نگهداری از شیرآلات بهداشتی لاکچری ?

ما در این مقاله از وب سایت شیرآلات بهداشتی سهند نحوه نگهداری از شیرآلات بهداشتی لاکچری ? را به شما آموزش خواهیم داد. همان طور که می دانید شیرآلات جز اکسسوری های مهم حمام و سرویس بهداشتی محسوب می شوند که با پا گذاشتن در این فضاها نمای آنها سریعا به چشم می آید. بنابراین تنها کیفیت و جنس آنها ملاک نیست، بلکه به لحاظ ظاهری نیز بایستی متناسب با دکوراسیون کلی منزل باشد.

شیرآلات‌بهداشتی لوکس یا لاکچری

این روزها شاهد دسته ای از انواع شیرآلات با طراحی و ظاهر خاص هستیم که تحت عنوان شیرآلات لوکس عرضه می شوند. این مدل ها دارای تفاوت های چشمگیر به لحاظ ظاهری و قیمت هستند. کاربرد آنها در فضای حمام و سرویس بهداشتی نمایی زیباتر و لوکس تر به این فضاها می دهد. از آنجائیکه این نوع از شیرآلات تنوع بالایی دارند، لازم است تا  در هنگام انتخاب به همخوانی طرح، رنگ و سبک این شیرآلات با لوازمی چون روشویی، کابینت و آینه دستشویی و همچنین سبک کلی منزل خود دقت کنید.

قیمت شیرآلات بهداشتی لاکچری

قیمت شیرآلات لوکس و لاکچری خارجی به نسبت طراحی منحصر بفرد و آبکاری دقیقی که دارند گران می باشند. اما عمر و کیفیت بالایی دارند نسبت به شیرآلات داخلی.

روش نگهداری از شیرآلات بهداشتی لاکچری

شیرآلات لوکس نیازمند نگهداری و مراقبت بیشتری نسبت به انواع معمولی هستند؛ علاوه بر اینکه بطور مداوم تمیز شوند، در انتخاب شوینده مناسب نیز باید دقت کرده و محتاط بود؛ به هیچ عنوان از شوینده های قوی و خورنده و یا برس های سیمی برای نظافت آنها استفاده نکنید، حتی زمانی که رسوب گرفته باشند.

پاک کردن شیرآلات بهداشتی لاکچری
  1. بهترین پاک کننده آب و صابون رقیق شده و یا آب و سرکه سفید است. پس از آبکشی نیز حتما بایستی با حوله خشک شوند.
  2. در صورتی که شیر رسوب گرفته باشد می توانید نصف لیوان آب لیمو ترش تازه به همراه دو قاشق جوش شیرین را مخلوط کرده و با کمک اسفنج است روی شیر بمالید، 15 دقیقه صبر کرده سپس آبکشی کنید.
شرکت شیر آلات بهداشتی سهند

شرکت شیرآلات بهداشتی سهند افشان آذر با بیش از بیست سال سابقه در امر تولید، تحت نام تجاری سهند ، امروز از پیشتازان عرصه تولید در کشور ایران است . مجموعه سهند به واسطه تلاش مجدانه متخصصان و مهندسان نخبه همواره در کسب افتخارات، اولین صنعت خود بوده است .

شیرآلات بهداشتی سهند دارنده استاندارد اتحادیه اروپا (CE )

با توجه به تاثیر شیرآلات بهداشتی در سلامت مردم ، شیرالات سهند افتخار دارد اولین دارنده استاندارد اتحادیه اروپا (CE ) و بزرگترین صادرکننده بهترین شیرآلات‌بهداشتی ساختمان و شیرآلات بهداشتی لاکچری در چندین سال اخیر باشد و توانسته است در دو سال  پیاپی ، تنها دارنده تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان در صنعت شیرآلات بهداشتی ساختمان باشد که این مهم بیانگر تمرکز و توجه این مجموعه بر کیفیت تولیدات و خدمات مضاعفی است که به مصرف کنندگان عزیزش پیشکش می دارد .