خرید شیرآلات سرویس بهداشتی شیک

امروزه با پیشرفت تکنولوژی تولید انواع شیرآلات مدرن رواج یافته و خرید شیرآلات سرویس بهداشتی شیک و استفاده از این محصولات به زیبایی خانه و آشپزخانه شما می افزاید. با اینکه در حال حضر انواع شیرآلات شکیل و آنتیک در بازار به وفور دیده می‌شود اما هر کدام از این شیرآلات در کنار زیبایی مزایا و معایبی را در بر دارد که اکنون به شرح برخی از آنها خواهیم پرداخت. در ادامه این مقاله از شیرآلات بهداشتی سهند همراه ما باشی.

شیر تک دسته

شیر تک دسته یکی از پرمصرف ترین نوع شیرآلات است. در هنگام خرید این نوع شیرآلات باید فاصله آن را با اجسام اطراف در نظر گرفت تا هنگام چرخاندن دسته با اجسام برخورد نکند. در واقع باید فضای باز بیشتری برای آن در نظر گرفت.

شیرآلات دو دسته

خرید شیرآلات سرویس بهداشتی شیک: نوع دیگری که تقاضای بسیاری از سوی مصرف کننده دارد، شیرآلات دو دسته است. با این نوع از شیرهای آب، به سبب دو دسته بودن (ورودی آب سرد و گرم) تنظیم دمای آب اختیاری است و این مورد یکی از مزایای این نوع از شیرآلات محسوب می‌شود. از شیرآلات دو دسته ای می‌توان به عنوان قدیمی ترین‌ها یاد کرد.

این نوع دستگیره، یکی برای آب سرد و یکی برای آب گرم ساخته شده و برای ولرم کردن آب نیاز است که هر دو اهرم را به مقدار لازم چرخاند. به علت تماس بیش از حد با دستگیره ها این نوع شیرآلات برای اماکن عمومی مناسب نیست.

شیرآلات با سری شلنگی قابل تنظیم

در هنگام استفاده از نوعچ شیرآلات با سری شلنگی قابل تنظیم، زمانی‌که آب از شلنگ خارج می‌شود، باید از وزنه های تعادلی استفاده کرد تا این مشکل برطرف شود. از مزایای این نوع از شیرهای آب، دسترسی آسان آب به مکان هایی که فاصله زیادی تا شیرآب دارند.

می‎‌باشد و اغلب اینگونه شیرآلات به جهت سهولت کاربرد آن با بیرون کشیدن سری شلنگ از شیر در آشپزخانه مصرف می‌شود. از سوی دیگر، اگر سینک ظرفشویی از لحاظ اندازه کوچک باشد این نوع شیر کارایی مورد نیاز را نخواهد داشت.

شیرهای چشمی دار

نوع دیگر شیرآلات، شیرهای چشمی دار است که زمانی‌که دست در مقابل حسگر آن قرار بگیرد آب از آن جاری می‌شود. حتما تا کنون در اماکن عمومی با شیرآلات هوشمند که توسط یک چشمی عمل می کنند مواجه شده اید. این نوع محصول به دلیل عدم تماس دست دارای بهداشت بالایی است.

برای استفاده از این نوع شیرآلات باید یک جسم در میدان دید چشمی قرار گیرد تا سنسور برای خروج آب فعال شود.  در این نوع از شیرآلات می‌توان توسط پنلی که روی شیر آب قرار دارد به دلخواه می‌توان استفاده به صورت دستی یا چشمی را تنظیم کرد. همچنین با استفاده از این نوع شیرهای آب می‌توان مصرف آب را نیز مدیریت کرده و از هدر رفت آب جلوگیری کنیم و این از بزرگترین مزایای این نوع است.

در کنار این مزایا، این نوع شیرآلات بهداشتی ارزان معایبی هم دارند و آن حساس بودن به ضربه است. همچنین باید چشمی آن همیشه تمیز باشد تا حسگر آن فعال شود.

شیرآلات مدرن

شیرآلات مدرن برای پر کردن ظروف بیشتر در رستوران‌ها و آشپزخانه ها استفاده می‌شود. برای پر کردن ظروف از آب و نیز شستشوی ظروف بزرگ مناسب است. در هنگام انجام این کارها دیگر نیازی به جابجایی ظروف نیست ولی اگر آشپزی مهمی نداشته باشید. این شیرها به کارتان نخواهد آمد؛ زیرا این نوع از شیرها به یک منبع بزرگ آب که در کنار یا پشت گاز است، متصل است و این می‌تواند از معایب این نوع از شیرآلات باشد.

شیرآلات مدرن مکمل که تقریبا کارایی شیر آب قبلی را دارد با این تفاوت که این شیر به منبع اصلی آب متصل است و می‌توان از آب سرد و گرم به صورت جداگانه و به راحتی استفاده کرد. این از مهم ترین مزایای این مدل می‌باشد. همچنین از معایب اصلی این نوع شیرآلات داشتن فضای محدود است.

بیشتر بخوانید: قیمت شیرآلات بهداشتی برای محیط اداری

شیرآلات اهرمی

شیرآلات اهرمی متشکل از یک دستگیره هستند و گرم و سرد کردن و نیز ولرم کردن آب با همان یک دستگیره انجام می‌پذیرد. این نوع شیرآلات به دلیل افزایش بهداشت و کاهش تماس با اهرم مورد پسند اکثریت قرار گرفته است.

شیرآلات ایستاده و دیواری

شیرآلات ایستاده و دیواری است با توجه به موقعیت قرارگیری دو مدل است. نوع اول که دیواری است برای حمام و سرویس بهداشتی مناسب بوده و نوع دوم که ایستاده است روی سینک و یا کانتر روشویی سویس بهداشتی و یا آشپز خانه نصب می‌شود.

جریان آب و گرم و سرد شدن آب و فشار در شیرآلات دیجتالی توسط یک صفحه نمایش دیجتال انجام می‌شود.

شیرآلات پدالی

نوع آخر که شیرآلات پدالی است، به دلیل عدم تماس اهرم با دست‌ها جزو بهداشتی ترین شیرآلات محسوب می‌شود برای استفاده از آن کافی است تا فشاری توسط پای مصرف کننده به پدال وارد شود که حجم آب خروجی نیز وابسته به فشار وارد شده به پدال است.

بیشتر بخوانید: تفاوت قیمت شیرآلات لوکس برنجی و استیل

خرید شیرآلات سرویس بهداشتی

داشتن شناخت کافی از شیرآلات، جنس آن، عملکرد و سایر موارد لازم باعث می‌شود. در خرید شیرآلات سرویس بهداشتی بهترین انتخاب را داشته باشیم. شیرآلات دارای انواع گوناگونی هستند که از جمله آنها می توان شیرآلات اهرمی، شیرآلات دو دستگیره ای، انواع شیرآلات ایستاده و دیواری، شیرآلات هوشمند، شیرآلات دیجیتالی و در آخر شیرآلات پدالی که قبلا به آن اشاره کردیم را نام برد.

بیشتر بخوانید: آبکاری شیرآلات بهداشتی صنعتی چیست

انتخاب هر کدام از این محصولات ارتباط مستقیمی با نوع، مکان و شیوه ی مصرف شما دارد اما باید تاثیر انکارناپذیر شیرآلات را بر زیبایی و جلوه ی مکان مورد نظرتان در نظر بگیرید و در کنار کیفیت به ظرافت و زیبایی محصول نیز توجه داشته باشید.

در خرید شیرآّلات سرویس بهداشتی برای منازل، اماکن عمومی، ادارات و … می‌بایست عوامل بسیاری را در نظر بگیریم. در کنار تمامی عوامل دخیل در خرید شما، داشتن قیمت مناسب از مهم ترین معیارهای انتخاب محصول مورد نظر است.

شرکت ما محصولات مورد نیاز شما را با بالاترین کیفیت و استانداردها با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید بهترین شیرآلات بهداشتی را با توجه به کاربرد و بودجه ی مورد نظرتان از ما بخواهید. خرید شیرآلات سرویس بهداشتی شیک را به ما بسپارید و از کیفیت و دوام محصولات ما لذت ببرید.

به مطالعه ادامه دهید: همه چیز درباره خرید شیرآلات بهداشتی