راهنمای خرید شیرآلات بهداشتی ساختمانی

راهنمای خرید شیرآلات بهداشتی ساختمان

راهنمای خرید شیرالات بهداشتی ساختمان : مانند هر محصول دیگری، شناسایی نوع شیر، سازنده، اندازه ورودی یا خروجی، فشارهای کاری و حداکثر، دمای محلول از شیرآلات بسیار مهم است. برای اطمینان از سازگاری شیمیایی مناسب، راهنمای خرید شیرالات بهداشتی ساختمانی بسیار مهم است.

دانستن سطح PH محلول نیز می تواند عامل مهم دیگری در تعیین اجزا و مواد مناسب باشد. شیرآلات ساختمانی جریان مایع را تقریبا در تمام سیستم ها و فرآیندها کنترل می کنند. آنها تقریبا در همه جا یافت می شوند، در خانه ها، در صنایع، در بیمارستان ها.

همانطور که آنها رایج هستند، هنوز هم در انتخاب شیر مناسب برای ساختمان یک چالش بزرگ است. راهنمای خرید شیرالات بهداشتی ساختمانی به شما کمک می کند که بهترین شیرآلات را خریداری کنید.

راهنمای خرید شیرآلات بهداشتی ساختمانی

انتخاب شیرآلات بهداشتی سهند برای خرید . در اینجا نکاتی برای انتخاب و خرید شیر مناسب آورده شده است.

الزامات ویژه شیرآلات را بررسی کنید

قبل از خرید سوپاپ، مطمئن شوید که همانطور که انتظار دارید کار می کند. از خود بپرسید که شیر چقدر طول می کشد تا پاسخ دهد و چه مقدار فشار برای باز کردن آن لازم است. همچنین باید شیرهای معمولاً باز و بسته را در نظر بگیرید زیرا هر کدام هدف متفاوتی را دنبال می کنند.

انتخاب مناسب می تواند قابلیت اطمینان دریچه را بهبود بخشد. آنچه انتخاب را تعیین می کند این است که آیا دریچه معمولاً در طول عملکرد عادی سیستم بسته تر است یا باز.

نحوه انتخاب شیر مناسب

شیرآلات از مواد مختلف با کیفیت های مختلف مانند استحکام و مقاومت شیمیایی ساخته می شوند. بنابراین باید استحکام و سازگاری شیمیایی شیر انتخابی خود را بدانید. یک دریچه نباید با مایعات یا گازهایی که از آن عبور می کنند واکنش نشان دهد.

راهنمای خرید شیرآلات بهداشتی ساختمانی

اگر با مواد شیمیایی خورنده یا خشن سر و کار دارید، شیرآلات پلاستیکی می توانند بهترین گزینه باشند.

نوع و اندازه شیرآلات

شیرآلات در انواع و اندازه ها متفاوت هستند و این همان چیزی است که نوع استفاده از آنها را تعیین می کند. از شیرها می توان برای تنظیم جریان سیال/گاز، مخلوط کردن جریان، منحرف کردن جریان یا قطع جریان استفاده کرد. آنها همچنین می توانند برای جلوگیری از جریان برگشتی و برای آزادسازی فشار استفاده شوند. عملکرد یک شیر تعیین می کند که کدام نوع دریچه را انتخاب کنید.

نگهداری

راهنمای خرید شیرالات بهداشتی ساختمانی بدون در نظر گرفتن تعمیر و نگهداری کامل نمی شود. شیرآلات با گذشت زمان فرسوده می شوند، بنابراین باید هزینه تعمیر و نگهداری را در انتخاب شیر در نظر بگیرید. این هم برای پایداری کاربرد و هم برای قابلیت اطمینان شیرآلات مهم است. کار با شیر معیوب بسیار خطرناک است. زیرا ممکن است منجر به نشت آب و آسیب به کابینت ها شود.

هنگام انتخاب باید نوع اتصال شیر را نیز در نظر بگیرید. زیرا این امر بر سرعت و سهولت تعویض یا تعمیر تأثیر می گذارد. هر نوع اتصال دارای مزایا و معایب خود است.

چگونه شیرآلات مناسب خود را انتخاب کنیم؟

یکی از مهم ترین اجزایی که در دکوراسیون داخلی نقش بسزایی در جذابیت فضا دارد و به آن توجه زیادی می شود، شیرآلات است. در صورتی که با انتخاب و نصب شیرآلات در هر فضایی کاملا تفاوت و زیبایی حس شود. برای برخورداری از خانه ای زیبا با طراحی دکوراسیون حرفه ای باید شیرآلات زیبا و باکیفیت را خریداری کنید.

اما برای انتخاب مناسب شیر آلات علاوه بر سلیقه فردی باید راهنمای خرید شیرالات سرویس بهداشتی ساختمانی را کامل بدانید. در ادامه با ما همرا هباشید.

کدام جنس شیرآلات بهترین گزینه است؟

به طور کلی هر نوع شیرآلاتی از دو قسمت داخلی و اصلی شیر و پوشش خارجی تشکیل می شود. از نظر جنس شیر آب آلیاژ موجود در هر قسمت باید این نکته ذکر شود که تا چند سال پیش دو نوع ماده ای که برای شیر آلات استفاده می شد، آلیاژ برنج و سرب خشک بود.

همانطور که می دانید، سرب ماده ای بسیار خطرناک و سمی است. که اگر شیر آلات به خوبی آبکاری نشوند به مرور زمان سرب موجود در شیر آلات آسیب های خطرناکی را برای افراد به وجود می اورد. به همین دلیل امروزه تولید کنندگان شیر آلات از کاربرد سرب در تولید محصولات خود دست برداشت اند و بیشتر همان آلیاژ برنج را استفاده می کنند.

شیرآلات چشمی؛ گزینه ای مناسب برای صرفه جویی در مصرف آب

امروزه با کاهش میزان آب و کمبود آن اکثر تولید کنندگان در تلاش هستند که تکنولوژی هایی را برای کاهش میزان مصرف آب به کار ببرند. از جدیدترین تکنولوژی های کاربردی و برجسته که در بازار وجود دارد، استفاده از قیمت شیرآلات چشمی دار است.

در این نوع شیر آلات سنسورهایی نهفته است که از طریق دریافت و ارسال نور مادون قرمز فعالیت می کنند. به گونه ای که با نزدیک کردن دست خود به سنسور شیر، شیر به صورت خودکار باز شده و با دور کردن دست به صورت اتوماتیک جریان اب قطع خواهد شد. برای صرفه جویی در مصرف آب می توان از شیرآلاتی که وبلاتور دارند، استفاده شود.

بیشتر بخوانید: طرز کار شیر آب چشمی دار

کدام جنس شیرآلات بهترین گزینه است؟

هنگام خرید شیرآلات به رنگ ان نیز دقت کنید

در راهنمای خرید بهترین شیرالات بهداشتی ساختمانی رنگ شیر آب بسیار اهمیت دارد. شیرآلات با رنگ کروم به دلیل زیبایی، قیمت مقرون به صرفه و راحتی ست شدن با انواع دکوراسیون طرفداران زیادی را دارد، اما شیرآلات، در رنگ‌ های مختلفی در بازار تولید می ‌شوند که هرکدام ویژگی‌ های برجسته ای دارند.

رنگ‌ های رزگلد و طلایی در دکوراسیون ‌هایی با سبک کلاسیک کاربرد فراوانی دارند. آبکاری این نوع شیرآلات به روش pvd صورت می گیرد که دوام و ماندگاری شیرآلات را بالات می برد. شیرآلات رنگی، مخصوصا رنگ مشکی امروزه طرفدار زیادی را به خود اختصاص داده است.

استفاده از شیر روشویی با رنگ مشکی از شیرآلات محبوب بازار فروش است که زیبایی خاصی در محیط ایجاد می‌ کند. از دیگر رنگ‌ های محبوب در شیرآلات، رنگ پرطرفدار سفید است که نه ‌تنها به راحتی با محیط ست می‌ شوند، بلکه احساس تمیزی و پاکی را نیز به منزل منتقل می‌کنند.

به روکار یا توکار بودن شیرآلات توجه کنید

در گذشته شیرآلات توکار در مکان ‌هایی که فضای کمتری دارند به کار می رفت. اما امروزه با تولید شیرآلات توکار شکیل و زیبا، این نوع از شیرآلات به پرطرفدارترین‌ شیرآلات برای دکوراسیون مدرن تبدیل شده‌ اند. در شیرآلات توکار، تنها لوله خروجی آب، اهرم و سردوش قابل مشاهده است و تمام لوله ‌ها و تجهیزات آن درون دیوار نهادینه شده است.

به مطالعه ادامه دهید: جنس مواد ساخت شیرآلات بهداشتی

Rate this post

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

۰۷

اسفند
شیرآلات

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

این روزها افراد بسیار زیادی را می توان دید که دغدغه های فراوانی برای خرید و قیمت شیرآلات لوکس دارند. رنگ طلایی را می توان یکی از رنگ های لوکس و پرکاربرد در تولید شیرآلات دانست که زیبایی آن می تواند چشم هر ببینده ای را به خود خیره سازد. طی سال های اخیر این شیرآلات توانسته […]

3 روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

۳۰

بهمن
شیرآلات, شیرآلات بهداشتی

۳ روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

همانطور که می دانید، درخشش شیرآلات نقش موثری در ظاهر و زیبایی حمام، سرویس بهداشتی و یا حتی آشپزخانه دارد. بنابراین لازم است مراحل کارآمد نظافت آن ها را بشناسیم و این اصول و روش ها را به موقع اعمال کنیم. یکی از مراحل مهم در استفاده از انواع شیرآلات بهداشتی سهند، نصب صحیح آن هاست. اما[…]