قیمت شیرآلات به چه عواملی بستگی دارد

قیمت شیرآلات به چه عواملی بستگی دارد همانطور که می‌دانید برای داشتن یک خرید خوب باید به دنبال محصولی با کیفیت و قیمت مناسب باشید. کالا‌های گران قیمت لزوماً کیفیت بالاتری ندارند و بالعکس. در این مقاله نکات مهم مؤثر بر قیمت شیرآلات را برای شما شرح می‌دهیم.

اگرچه قیمت شیرآلات بهداشتی می‌تواند در انتخاب شما برای خرید شیرآلات تأثیر زیادی بگذارد. اما عوامل دیگری نیز وجود دارد که انتخاب شیرآلات مناسب را به کاری سخت و حساس تبدیل می‌کند.

بسیار مهم است که چه نوع و کیفیتی بخرید زیرا مدت زمان ماندگاری محصول را تعیین می‌کند. توصیه می‌کنیم برای خرید شیرآلات هزینه‌ای صرف نکنید و بهترین کیفیت را برای این منظور انتخاب کنید. در غیر این صورت در کمتر از یک سال شیر‌ها فلس شده، پوسیده، زنگ‌زده و… می‌شوند و همه این عوامل باعث می‌شود.

که دوباره نیاز به خرید شیر آب داشته باشید. آیا در سال گذشته می‌توان با همان قیمت قبلی خرید کرد؟ با توجه به شرایط اقتصادی فعلی کشور، بهتر است در خرید شیرآلات دقت کافی را داشته باشید تا خریدی عالی داشته باشید و نیازی به پرداخت مجدد نداشته باشید.

عوامل دخیل در قیمت شیرآلات

اگر برای خرید شیرآلات به بازار بروید متوجه تفاوت قیمت خواهید شد که مطمئناً شما را شگفت‌زده خواهد کرد. چه عواملی باعث می‌شود یک محصول با قیمت‌های متفاوت به فروش برسد؟ در ادامه به بررسی عوامل مؤثر بر قیمت شیرآلات می‌پردازیم.

نوع مواد مورد استفاده در ساخت شیرآلات

در پاسخ به سوال قیمت شیرآلات بهداشتی به چه عواملی بستگی دارد؟ اولین و مهمترین عاملی که بر قیمت شیرآلات تأثیر می‌گذارد، متریال به کار رفته در ساخت این تجهیزات می‌باشد. متأسفانه امروزه محصولات چینی زیادی در بازار وجود دارد که به دلیل طرح‌ها و مدل‌های زیبای خود افراد زیادی راغب به خرید آن‌ها می‌شوند و به عبارتی فریب زیبایی ظاهر خود را می‌خورند.

از طرفی کیفیت شیرآلات ممکن است این سؤال را مطرح کنید که مردم عادی اطلاعات تخصصی در مورد شیر آب ندارند! بنابراین چگونه می‌توان از کیفیت استاندارد آن مطلع شد و اطمینان حاصل کرد که مواد اصلی را در قبال قیمت پرداخت شده دریافت می‌کنند؟

معمولاً برند‌های معتبر شیرآلات چون شناخته شده هستند و تست خود را پس داده‌اند، ریسک خرید شما را بسیار کاهش می‌دهند. با این حال پیشنهاد می‌کنیم با یک متخصص در این زمینه به خرید بروید. برای اطلاع از قیمت شیرآلات چشمی دار وارد این صفحه شوید.

طراحی و مدل شیرآلات

عامل بعدی در تعیین قیمت شیرآلات بهداشتی مدل و در نتیجه نحوه عملکرد آن است. برخی از شیرآلات ظاهری بسیار ساده دارند و ساختار آن‌ها چندان پیچیده نیست، طبیعتاً چنین اقلامی نسبت به انواعی که ساختار پیچیده‌تری دارند، بسیار ارزانتر خواهند بود.

مثلاً قیمت شیر ​​پدالی با شیر معمولی یکیه؟ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در انتخاب مدل شیر آب به نوع کاربری آن توجه کنید. در این مثال شیرآلات پدالی بیشتر در مکان‌های عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند و نیازی به صرف چنین هزینه‌ای برای منزل خود ندارید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات شیرآلات آشپزخانه

برند سازنده برند و قیمت شیرآلات

برای  سوال قیمت شیرآلات بهداشتی به چه عواملی بستگی دارد؟ برند‌های مختلفی در صنعت تولید شیرآلات فعالیت می‌کنند که با توجه به کیفیت تولید و در نتیجه میزان رضایت مشتری رتبه‌بندی خواهند شد. طبیعتا برند‌هایی که از مواد اصلی و بر اساس روش‌های استاندارد برای ساخت انواع مدل شیرآلات استفاده می‌کنند.

قیمت بالاتری را برای محصولات خود در نظر می‌گیرند. البته یک نکته بسیار مهم این است که برند را بر اساس قیمت انتخاب نکنید. ممکن است محصولات تقلبی را با قیمت گزاف به شما بفروشند و به دلیل قیمت بالا فکر کنید که این برند اصل است.

شیرآلات بهداشتی سهند شیرآلات با کیفیت بالا را به فروش می‌رساند و کارشناسان ما در هنگام تولیدات برند‌های ایرانی و واردات برند‌های خارجی همواره علاوه بر ارتباط مستقیم با کارخانه‌های تولید داخل از اصل بودن شیرآلات اطمینان حاصل می‌کنند.

راهنمای خرید مدل‌های مختلف شیرآلات در بازار

در این قسمت از مقاله علاوه بر تمرکز بر سوال قیمت شیرآلات بهداشتی به چه عواملی بستگی دارد؟ به مدل‌های مختلف شیرآلات و کارایی هر کدام را به شما معرفی می‌کنیم تا با توجه به ساختمان مورد نظر و کارایی آن بهترین‌ها را خریداری کنید زیرا مدل شیر آب قطعاً بر قیمت شیرآلات لوکس برای خرید شما تأثیر خواهد گذاشت

شیرآلات توپی

یکی از بهترین گزینه‌ها برای شیرآلات آشپزخانه، شیر‌های توپی هستند که واشر ندارند و به کمک اهرم کار می‌کنند. علت نامگذاری این نوع شیر آب، نحوه عملکرد آن است به گونه‌ای که اهرم به دور کلاهک توپی می‌چرخد ​​و در نتیجه می‌توان شدت و دمای آب را تنظیم کرد.

شیر‌های دیسکی

این شیرآلات نیز تک اهرمی بوده و به عنوان مدل‌های بسیار شیک و مدرن شناخته می‌شوند. همچنین در چنین شیر‌هایی اهرمی وجود دارد که با کمک آن دمای آب تنظیم می‌شود. تنظیم شدت جریان آب بر عهده دو دیسک است که در داخل شیر تعبیه شده و با بالا و پایین رفتن سرعت آب کنترل می‌شود.

بیشتر بخوانید: قیمت شیرآلات توکار در ایران

شیرآلات کارتریج و فشاری

شیر‌های کارتریج مشابه شیر‌های فشار هستند و هر دو دارای دو اهرم هستند. تفاوت اصلی این شیر وجود یا عدم وجود واشر است که در شیر‌های کارتریجی وجود ندارد. البته اگرچه این دو نوع شیر از نظر ظاهری شبیه هم هستند، اما در هنگام باز و بسته کردن اهرم متوجه تفاوت این دو خواهید شد. استفاده از اهرم در شیر‌های فشار کمی دشوار است زیرا اهرم باید روی واشر حرکت کند.

راهنمای خرید شیر آب

با توجه به اینکه شیرآلات یکی از تجهیزات مهم در هر ساختمانی می‌باشد به نکات بسیار مهمی اشاره می‌کنیم که در بررسی سوال قیمت شیرآلات بهداشتی به چه عواملی بستگی دارد؟ باید مورد توجه قرار گیرد:

از برند‌های دارای گارانتی خرید کنید

از این گذشته، ممکن است در طول مدت استفاده از شیرآلات، مشکلی پیش بیاید و نیاز به تعمیر یا تعویض باشد. در این صورت اگر برند مربوطه برای محصولات خود گارانتی داشته باشد بدون هیچ هزینه‌ای از شما پشتیبانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: قیمت شیرآلات سنگی و شیرآلات فلزی

خرید خود را بر اساس طراحی دکوراسیون داخلی انجام دهید

هماهنگی شیرآلات با دکوراسیون در هر قسمت از خانه شیر‌هایی را نصب کنید که با طراحی دکور آن قسمت هماهنگی داشته باشد و منظره را زیباتر کند. این موضوع برای آشپزخانه که فضای باز است و فضای داخلی آشپزخانه از سالن غذاخوری قابل مشاهده است بیشتر اهمیت دارد.

با توجه به عملکرد مورد نظر، شیرآلات مناسب را خریداری کنید

مسلماً نوع شیرآلات مورد استفاده در یک واحد مسکونی با انواع مورد استفاده در محیط‌های اداری، هتل‌ها و… متفاوت است. به عنوان مثال در محیط‌های اداری اولویت شما قبل از قیمت شیرآلات بهداشتی باید استحکام و مقاومت شیرآلات باشد و سپس به سراغ مدل و زیبایی بروید.

به مطالعه ادامه دهید: کیفیت شیرآلات به چه عواملی بستگی دارد