تفاوت شیرآلات ارزان با لوکس

تفاوت شیرآلات ارزان با لوکس

تفاوت شیرآلات ازان با لوکس، آیا به دنبال خرید شیرآلات لوکس هستید اما نمی دانید قیمت شیرآلات لوکس چقدر می باشد و نمی توانید هزینه بالای آن را پرداخت کنید؟ ما برای خرید شیرآلات بهداشتی لوکس با کمترین قیمت ممکن سایت شیرآلات بهداشتی سهند را به شما معرفی می کنیم، این سایت فروشنده شیرآلات ارزان می باشد و همچنین شما برای خرید شیرآلات بهداشتی ارزان می توانید قیمت ها را هر روز در لیست خرید مشاهده کنید، از این قیمت ها می توانیم به قیمت شیرالات چشمی دار اشاره کنیم.
شیرآلات بهداشتی سهند

علت تفاوت شیرآلات ارزان با لوکس

بسیاری از افراد تصور دارند که خرید شیرآلات لوکس با بالاترین قیمت تمامی ویژگی های اصلی مانند طول عمر،کیفیت،خدمات، گارانتی،مواد مصرفی و… را تغییر می دهند و به هر میزان که شیر را با قیمت بالاتری خرید کنند از مزیت های بیشتری نیز برخوردار خواهند شد، اما در مرکز شیرآلات بهداشتی سهند شما تفاوت قیمت نه تنها در خرید شیرآلات بهداشتی ارزان بلکه در خرید شیرآلات بهداشتی لوکس نیز متوجه خواهید شد.

قیمت شیرآلات لوکس تعیین کننده کیفیت آنها نیست بلکه ویژگی هر شیر تعیین کننده کاربرد آن می باشد برای مثال شیرآلات لوکس عمر بیشتری دارند، از موارد مصرفی عالی برای تولید آنها استفاده شده است و شما به هیچ عنوان با حساسیت پوستی روبرو نخواهید شد، دارای آبکاری مناسب هستند.

ظاهر بسیار خوب دارند، وزن بسیار سبک دارند، نیاز به تعمیر و تعویض تا مدت طولانی نخواهید داشت و حتی در صورت نیاز می توانید از گارانتی استفاده کنید به همین دلیل می توانید از ان در همه جا استفاده کنید در حالی که ممکن است قیمت بسیار کمی داشته باشد.

قیمت شیرآلات لوکس

قیمت شیرآلات لوکس با توجه به نوع آنها مشخص می شود زیرا قیمت شیرآلات لوکس نیز از انواع مختلفی تشکیل شده اند، برای مثال از نمونه های شیرآلات لوکس می توان به شیرآلات اهرمی، شیرآلات دستگیره ای مدل جدید، شیرآلات دیجیتال ، شیرآلات چشمی، شیرآلات چرخشی و… اشاره داشت.

به همین دلیل می توان قیمت شیرآلات لوکس با توجه به جنس، ظاهر، کاربرد، رنگ و نوع ساختار تعیین می شود، برای مثال قیمت شیرهای لوکس دیجیتال از قیمت شیر لوکس اهرمی بیشتر می باشد.

قیمت شیرآلات لوکس

به این نکته دقت داشته باشید شاید تفاوت شیرآلات ارزان با لوکس بیشتر است اما شما برای خرید شیرآلات بهداشتی لوکس از ۶ سال ضمانت کالا بهره مند هستید و در صورت هر گونه مشکل در کارکرد شیرآلات بهداشتی سهند می توانید به تعویض یا تعمیر آن بپردازید.

همچنین در صورتی که شما از خرید عمده شیرآلات بهداشتی سهند استفاده کنید با تخفیف قابل توجه در قیمت شیرآلات لوکس روبرو خواهید شد اما اگر به صورت تکی خرید شیرآلات بهداشتی لوکس خود را انجام دهید، این تخفیف برای  شیرآلات لوکس در نظر گرفته نمی شود.

بیشتر بخوانید: انواع مختلف شیرآلات ساختمانی

خرید شیرآلات بهداشتی ارزان

افرادی که به دنبال خرید شیرآلات بهداشتی ارزان از شیرآلات بهداشتی سهند هستند می توانند از خرید شیرآلات بهداشتی ایرانی استفاده کنند، این شیرآلات قیمت بسیار کمتری نسبت به شیرآلات وارداتی دارند و شما می توانید با کمترین هزینه به خرید آنها بپردازید، شیرآلات بهداشتی سهند برای خرید شیرآلات بهداشتی ارزان یک ست کامل سرویس بهداشتی ، حمام و آشپزخانه در نظر گرفته است، این شیرآلات استاندارد می باشد و دارای ضمانت و گارانتی نیز هستند.

برای خرید شیرآلات بهداشتی ارزان شما می توانید از شیرآلات اهرمی ساخت کشور ایران و همچنین از شیر های دستگیره ای مدل سال ۲۰۲۲ ساخت کشور ایران بهره مند شوید، البته قابل ذکر است که شیرآلات بهداشتی سهند به صورت کلی محصولات خود را با قیمت انواع شیرآلات بهداشتی کمتری از شرکت های دیگر عرضه می کند و شما حتی برای خرید شیرالات چشمی، شیرآلات دیجیتال، شیرآلات روکش دار و… نیز می توانید به خرید شیرآلات بهداشتی ارزان بپردازید.
خرید شیرآلات بهداشتی ارزان

قیمت شیرآلات چشمی دار

شیرآلات چشمی دار نمونه جدید از شیرآلات محسوب می شوند که دارای حسگر برو روی بدنه خود می باشند، برای کار با این شیرالات شما نیاز به هیچگونه تماس فیزیکی ندارید و می توانید تنها با نزدیک شدن به شیر و قرار دادن دست خود زیر شیر، آب را به صورت خودکار باز کنید و از آن استفاده کنید.

همچنین زمانی که از اب دور می شوید ، جریان آب به صورت مجدد قطع خواهد شد، در بازار به دلیل اضافه کردن سود خرید و فروش واسطه ها قیمت شیرآلات چشمی دار بسیار زیاد می باشد اما سایت شیرآلات بهداشتی سهند به دلیل فروش شیرآلات بهداشتی ساختمانی مستقیم و بدون واسطه با هدف افزایش فروش و کاهش سود با کمترین قیمت شیرآلات چشمی دار را در اختیار شما قرار می دهد.

یکی از دلایل بالا بودن قیمت شیرآلات چشمی دار مسلما استفاده از سنسور،چشم الکترونیکی،مادون قرمز،چشم اتوماتیک در ساختار شیر می باشد، قابل ذکر است که این شیرها با برق کار می کنند و شما نمی توانید پس از خرید خانه از آنها در ساختار خانه خود استفاده کنید.

زیرا در هنگام ساخت باید برق حفاظ دار برای این شیر در نظر گرفته شود، برای خرید با کمترین قیمت شیرآلات چشمی دار می توانید از سایت شیرآلات بهداشتی سهند بهره با پشتیبانی ۲۴ ساعت بهره مند شوید.

قیمت شیرآلات چشمی دار

شیرآلات بهداشتی سهند

شرکت تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی سهند از معتبرترین تولید کنندگان شیرآلات جدید و لوکس در کشور ایران می باشد که برای فروش محصولات خود از قیمت رقابتی استفاده کرده اند، قابل ذکر است که شیرآلات بهداشتی سهند در مقیاس جهانی از استاندارد های ویژه بهره مند هستند و دارای گواهی مدیریت و گواهی محیط زیست صادره از کشور آلمان می باشد.
در صورتی که شما از شرکت شیرآلات بهداشتی سهند، خرید شیرآلات بهداشتی لوکس یا خرید شیرآلات بهداشتی ارزان انجام دهید از خدمات پس از فروش برای تداوم در کیفیت محصول به همراه جلب اعتماد شما کاربران عزیز بهره مند خواهید بود. محصولات عرضه شده در شیرآلات بهداشتی سهند از تکنولوژی های جدید در ساخت بهره گرفته اند و ۸۰% به صورت هوشمند با تست های سختگیرانه تولید شده اند.

قابل ذکر است که شرکت شیرآلات بهداشتی سهند دارای ۲۰ سال سابقه کار در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی لوکس و ارزان می باشد که تنها به عرضه شیرآلات در کشور ایران بلکه به صادرات شیرآلات به خارج از کشور ایران نیز می پردازد.

تیم شیرآلات بهداشتی سهند دارای متخصصان و مهندسان بسیار نخبه می باشد که دارای استاندارد های اتحادیه اروپا هستند و معنای واقعی کیفیت را به شیرآلات بهداشتی سهند می بخشند.

به مطالعه ادامه دهید: مدل مختلف شیرآلات آشپزخانه

Rate this post

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

۰۷

اسفند
شیرآلات

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

این روزها افراد بسیار زیادی را می توان دید که دغدغه های فراوانی برای خرید و قیمت شیرآلات لوکس دارند. رنگ طلایی را می توان یکی از رنگ های لوکس و پرکاربرد در تولید شیرآلات دانست که زیبایی آن می تواند چشم هر ببینده ای را به خود خیره سازد. طی سال های اخیر این شیرآلات توانسته […]

3 روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

۳۰

بهمن
شیرآلات, شیرآلات بهداشتی

۳ روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

همانطور که می دانید، درخشش شیرآلات نقش موثری در ظاهر و زیبایی حمام، سرویس بهداشتی و یا حتی آشپزخانه دارد. بنابراین لازم است مراحل کارآمد نظافت آن ها را بشناسیم و این اصول و روش ها را به موقع اعمال کنیم. یکی از مراحل مهم در استفاده از انواع شیرآلات بهداشتی سهند، نصب صحیح آن هاست. اما[…]