انواع مختلف شیرآلات ساختمانی

انواع مختلف شیرآلات ساختمانی

شناخت انواع مختلف شیرآلات ساختمانی قطعا به شما کمک زیادی می کند تا در زمان بازسازی منزل یا خرید بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.  به طور کلی شیرآلات ساختمانی و بهداشتی به دو دسته مختلف شیرآلات واشردار و شیرآلات بدون واشر تقسیم بندی می کنند.

شیرهای توپی، دیسکی و کارتریجی در دسته شیرآلات بدون واشر و  شیرآلات فشاری جز شیرآلات واشردار هستند. شناخت انواع مختلف شیرآلات آشپزخانه بسیار مفید و ارزشمند است، چراکه در زمان‌ های ساخت و ساز یا بازسازی منزل، شناخت این جنس محصولات حیاتی است و به شما برای انتخابی بهتر کمک شایانی می‌ کند.

قبل از شروع باید بدانید که شیرآلات ساختمانی به دو دسته شیرآلات واشر دار و شیرآلات بدون واشر تقسیم‌ بندی خواهند کرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی همراه با متدهای طراحی جدید از شیرآلات ساختمانی متناسب با محل نصب و کارایی آن ‌ها به کار می برند.

بنابراین قبل از اینکه برای خرید شیرآلات اقدام کنید، باید تحقیقات لازم را انجام دهید و تمامی فاکتورهای لازم برای خرید ایده آال را در نظر بگیرید. همچنین فراموش نکنید که طول عمر شیرآلات ساختمانی به ‌جز در موارد محدود بسیار بالاست و برای مدت‌زمان زیادی به کار می روند.

اگر شیرآلات خریداری شده کیفیت مناسبی نداشته باشد یا از مواد نامرغوب ساخته ‌شده باشند، در مدت کوتاهی با مشکلات کاربری گوناگونی باید دست و پنجه نرم کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطبه با انواع مختلف شیرالات ساختمانی اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

شیرآلات بهداشتی سهند

فروش انواع مختلف شیرآلات ساختمانی

انتخاب فروش شیرآلات بهداشتی ساختمانی مناسب و باکیفیت متناسب با سبک منزل خود، یکی از موضوعات حائز اهمیت در دکوراسیون داخلی منزل به حساب می آید. شما بعد از ساخت خانه، باید برای قسمت های مختلفی همچون حمام، دستشویی و آشپزخانه از شیرآلات باکیفیتی استفاده کنید.

به گونه ای که بعد از گذشت چند سال از ساخت منزل خود، شیرآلات خانه شما به تعویض نیاز نداشته باشند؛ در نتیجه شما باید نکات مهم در هنگام انتخاب و خرید شیرآلات را حتما بلد باشید. به طور کلی بدنه اصلی شیرآلات از دو جنس برنج و سرب خشک است.

با توجه به اینکه سرب خشک بعد از مدتی در واکنش با آب به خوردگی دچار و وارد آب آشامیدنی می شود، برای سلامتی انسان بسیار خطرناک است. هنگام خرید این مدل دقت کنید که شیر مورد نظر شما حتما از جنس برنج باشد. اگرچه شیرآلاتی که از سرب خشک ساخته می شوند، قیمت پایین تری دارند، اما خیلی سریع تر دچار پوسیدگی می شوند و دوام خود را از دست می دهند.

کیفیت انواع مختلف شیرآلات ساختمانی

عدم توجه به برندهای معتبر و استاندارد انواع مختلف شیرآلات ساختمانی و تنها در نظر گرفتن قیمت پایین علاوه بر ایجاد هزینه و دردسر برای افراد، باعث صرف زمان زیادی و البته هزینه خواهد شد. اما هر خرید ارزان قیمتی نیز نشانه بی کیفیت بودن کالا نیست.

لازم به ذکر است که هرگز قیمت را فدای کیفیت نکنید. همچنین وجود علامت استاندارد نشانگر کیفیت مناسب و مطلوب کالا است. اما این موضوع تنها یکی از فاکتورهای خرید این کالا به حساب می آید. عوامل مهم دیگری نیز در تعیین کیفیت کالا تاثیرگذار هستند.

کیفیت انواع مختلف شیرآلات ساختمانی

با وجود تنوع محصولات شیرالات موجود در بازار، افراد در انتخاب کالای با کیفیت دچار مشکلات متعددی می شوند. در رابطه با شیرآلات نمی توان به قطعیت نظر داد که کدام برند، کیفیت و جنس بهتری دارد. زیرا اکثر شرکت های اروپایی و آمریکایی سفارش محصولات خود را به چین می دهند و تحت لیسانس این شرکت ها در چین تولید و به بازار عرضه می شوند.

قبل از هرگونه پرداخت صورتحساب، به کارخانه تولیدکننده شیرآلات مورد نظر و البته کشور سازنده یا واردکننده آن و خدمات پس از فروش و گارانتی دقت زیادی کنید. چراکه در صورت ایجاد مشکل اگر این عوامل برای شما وجود نداشته باشد، ممکن است مجبور شوید شیرآلات منزل خود را برای بار هزارم تعویض کنید.

چه عواملی بر قیمت شیرآلات لوکس تاثیر می گذارد

همانطور که می‌ دانید، برای برخورداری از یک خریدی خوب و رضایت بخش، باید به دنبال کالای با کیفیت با قیمت مناسبی باشید. همیشه کالاهای گران قیمت، کیفیت بالاتری ندارند بنابراین در خرید هر نوع محصولی تنها به قیمت آن توجه نکنید.

در این ادامه نکات مهم اثرگذار بر قیمت قیمت شیرآلات لوکس را به شما توضیح خواهیم داد. هرچند که قیمت شیرآلات لوکس ممکن است تا حد زیادی بر انتخاب شما، برای خرید این محصول تاثیر بگذارد، اما عوامل دیگری نیز وجود دارند که انتخاب شیرآلات مناسب را، به یک کار دشوار و حساس تبدیل می‌کند.

اما این کار نشدنی نیست. شما با کمی دقت و صرف زمان می توانید خرید شیرآلات بهداشتی ارزان با بهترین کیفیت را انتخاب کنید. این مسئله بسیار مهم است که شما چه جنس و کیفیتی را مدنظر دارید. چراکه این ویژگی ها مدت ماندگاری کالا را تعیین می کنند.

چه عواملی بر قیمت شیرآلات لوکس تاثیر می گذارد

توصیه ما به شما این است که برای خرید شیرآلات به هیچ عنوان ریسک و عجله نکنید. با صرف کمی زمان می توانید بهترین کیفیت را برای این منظور انتخاب کنید. در غیر این صورت در کمتر از یکسال، شیرآلات شما جرم گرفته، پوسیده می شوند و گاهی اوقات ممکن است زنگ بزنند. همه این عوامل باعث می شوند مجدد نیاز به خرید شیرآلات بهداشتی ارزان داشته باشید.

قیمت شیرآلات چشمی دار چگونه تعیین می شود

اولین و مهم ترین عاملی که روی قیمت شیرآلات تاثیر می گذارد، جنس متریال به کار رفته در ساخت این کالا است. از سویی دیگر ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که مردم عادی که اطلاعات تخصصی در مورد شیرآلات ندارند. چگونه می توانند از کیفیت استاندارد آن مطلع شوند و بهترین انتخاب را داشته باشند؟

معمولا برندهای معتبر انواع مختلف شیرآلات ساختمانی، به دلیل اینکه به اندازه کافی معروف شده ‌اند، امتحان خود را پس داده ‌اند؛ بنابراین ریسک خرید شما را به شدت کاهش می ‌دهند. فاکتور بعدی که در تعیین قیمت شیرآلات اثر می گذارد، مدل و در نتیجه نحوه کارایی محصول است.

قیمت شیرآلات چشمی دار چگونه تعیین می شود

با سهند نگران کیفیت شیرالات خود نباشید

با کسب اطلاعات در رابطه با انواع مختلف شیرآلات ساختمانی این امکان را دارید که انتخابی منحصر به فرد و عالی داشته باشید. سهند یکی از انتخابات مناسب برای شماست. با خرید شیرآلات سهند دیگر نگران دوام و کیفیت شیرآلات خود نباشید.

به مطالعه ادامه دهید: کاربرد شیرآلات سرویس بهداشتی

Rate this post
حتما مطالعه نمایید
قیمت شیرآلات توکار در ایران

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

۰۷

اسفند
شیرآلات

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

این روزها افراد بسیار زیادی را می توان دید که دغدغه های فراوانی برای خرید و قیمت شیرآلات لوکس دارند. رنگ طلایی را می توان یکی از رنگ های لوکس و پرکاربرد در تولید شیرآلات دانست که زیبایی آن می تواند چشم هر ببینده ای را به خود خیره سازد. طی سال های اخیر این شیرآلات توانسته […]

3 روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

۳۰

بهمن
شیرآلات, شیرآلات بهداشتی

۳ روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

همانطور که می دانید، درخشش شیرآلات نقش موثری در ظاهر و زیبایی حمام، سرویس بهداشتی و یا حتی آشپزخانه دارد. بنابراین لازم است مراحل کارآمد نظافت آن ها را بشناسیم و این اصول و روش ها را به موقع اعمال کنیم. یکی از مراحل مهم در استفاده از انواع شیرآلات بهداشتی سهند، نصب صحیح آن هاست. اما[…]