مدل های مختلف شیرآلات آشپزخانه

مدل‌ مختلف شیرآلات آشپزخانه

در این مقاله سعی کردیم نکاتی را در مورد مدل‌ مختلف شیرآلات آشپزخانه بیان کنیم. شما بر اساس نیازتان می‌توانید از هر‌کدام از این شیرآلات آشپزخانه تهیه کنید. توجه داشته باشید که اگر می خواهید هزینه پایین‌تری بابت شیرآلات بپردازید، بهتر است از شیرآلات بهداشتی ارزان استفاده کنید. خرید شیرآلات بهداشتی ارزان موجب می شود که در هزینه‌ها صرفه‌جویی شود. البته این نوع از شیرآلات‌ها امکانات پایین‌تری نسبت به شیرآلات‌های چشمی و هوشمند دارند و در نتیجه انتخاب به صرفه‌تری می‌باشند.

اگر قصد خرید شیرآلات را دارید می‌توانید سری به مجموعه ما سهند بزنید تا انواع مختلفی از آن را مشاهده کنید. ما در مجموعه سهند آماده خدمات‌رسانی و ارائه بهترین کیفیت شیرآلات به شما عزیزان هستیم. امیدواریم که این مقاله توانسته باشد اطلاعات مفیدی در مورد خرید شیرآلات بهداشتی ارزان در اختیارتان گذاشته باشد و با استفاده از آن خریدی باکیفیت و مقرون به صرفه داشته باشید.

شیرآلات بهداشتی سهند

انواع شیرآلات آشپزخانه

شیرآلات آشپزخانه از لحاظ تنوع بسیار فراوان هستند. این شیرآلات باتوجه جنس و سبک طراحی می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند. استفاده از شیرآلات مناسب موجب زیباتر شدن فضای آشپزخانه نیز می‌شود. البته توجه داشته باشید که برای اینکه آشپزخانه‌ای با دکوراسیون مناسب داشته باشید، احتیاجی نیست که به نوسازی کامل آشپزخانه بپردازید بلکه می‌توانید از شیرآلات مناسب و با کیفیت استفاده کنید.

استفاده از مدل‌ مختلف شیرآلات آشپزخانه مناسب می تواند تاثیر بسیار زیادی بر آشپزخانه منزلتان بگذارد. در ادامه مقاله قصد داریم به معرفی انواع شیرآلات بپردازیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بیشتر بخوانید: کاربرد شیرآلات سرویس بهداشتی

شیرآلات آشپزخانه شاوری

با استفاده از این شیرآلات می‌توانید فضای بیش‌تری را در اختیار داشته باشید. این نوع شیرآلات ثابت نیستند و می‌توانند بخاطر قابلیت گسترده بودن حرکت آن جریان آب را به دو شکل معمولی و اسپری مانند در اختیار شما قرار دهند. از آنجا که این مدل از شیر آشپزخانه انعطاف حرکتی بالایی دارد، می‌توانید آب را به تمام سینک برسانید. حتی در برخی از مدل‌های مختلف شیرآلات آشپزخانه می‌توانید به شست و شوی سایر قسمت‌های آشپزخانه نیز اقدام کنید و حتی با استفاده از شیر به آبیاری گلدان‌هایتان نیز بپردازید.

این نوع شیر‌ها دارای یک دسته هستند که توسط آن دسته می‌توانید جریان آب را با یک دست و بیرون آوردن شیر آب را با دست دیگر انجام دهید. البته این شیر‌ها یک عیب بزرگ دارند و آن این است که اگر مراقب نباشید آب به همه جا پخش می‌شود.

شیرآلات آشپزخانه شاوری

شیرآلات آشپزخانه فنری

از دیگر مدل‌های مختلف شیرآلات آشپزخانه شیرآلات فنری می‌باشد. باتوجه به ظرافت و طراحی خاصی که این شیر آشپزخانه دارد، استفاده از آن بسیار مرسوم شده است. جریان آب در این نوع شیر‌ها به راحتی انجام می شود و آب به هر نقطه ای از سینک ظرفشویی که در نظر داشته باشید، می‌رسد. شستشوی ظروف و قابلمه به وسیله این شیر‌ها بسیار راحت است.

سری که در شیرآلات فنری به کار رفته است ثابت می‌باشد و می‌توانند رو به پایین قرار بگیرند. در این صورت می‌توانید به راحتی دست‌هایتان را بشویید. البته توجه داشته باشید که مدل‌ مختلف شیرآلات آشپزخانه قابلیت‌های مختلفی نیز دارند. به عنوان مثال شیرهای آشپزخانه فنری مانند شیر‌های شاوری انعطاف‌پذیری بالا در حرکت ندارند.

شیرآلات آشپزخانه میکسر یک دسته‌ای

پس از معرفی مدل های مختلف شیرآلات آشپزخانه به این مدل می رسیم. اکثر شما با این نوع از شیرآلات آشنایی دارید. این مدل این شیر‌ها به صورت گردنی می‌باشد و دسته‌ای در کنار یا وسط آن قرار دارد. با چرخاندن دسته به سمت چپ و راست می‌توانید میزان گرمی یا سردی آب را تعیین کنید. البته این شیر یک عیب دارد و آن این است که ممکن است کمی زمان ببرد تا دمای دلخواه شما تنظیم شود.

این شیرآلات از پیش از این تاکنون امتحان خود را پس داده اند و مطمئن می‌باشند. همچنین تعمیرات آن ها نیز راحت است. شما بهتر است با مدل‌های مختلف شیرآلات آشپزخانه آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

شیرآلات آشپزخانه میکسر یک دسته‌ای

 

شیرآلات آشپزخانه چشمی

شیرآلات آشپزخانه چشمی

میتوان گفت که یکی از بهترین انواع شیرآلات آشپزخانه این شیر می‌باشد. به وسیله این شیر آب کاملا یکنواخت و در دمای تعیین شده جاری می‌شود. در استفاده از این شیر نیازی نیست به هیچ اهرم یا شی‌ای دست بزنید بلکه تنها کافی است دستتان را زیر آب گرفته تا آب شروع به جاری شدن کند. تنظیم دما بر روی این شیر‌ها معمولا به وسیله پایه آن تعیین می‌شود.

بزرگ‌ترین عیبی که این نوع از شیر‌ها دارند، قیمت بالای آن‌هاست. استفاده از شیرآلات آشپزخانه چشمی موجب راحتی آشپزی می شود. کاربرد شیرآلات چشمی هنگام آشپزی و هنگامی که نمی‌خواهید به اهرم دست بزنید مشخص می‌شود.

شیرآلات آشپزخانه هوشمند

شیرآلات آشپزخانه هوشمند از جمله شیرآلاتی هستند که اخیرا مرسوم شده‌اند. این شیرآلات کار در آشپزخانه را راحت کرده‌اند. این شیر‌ها در انواع رنگ‌ها و مدل‌ها در بازار وجود دارند. از قابلیت‌های شیر‌های هوشمند میتوان به نمایشگر دیجیتال که میزان دمای آب را نشان می‌دهد، صرفه جویی در مصرف آب و … اشاره کرد.

با توجه به هوشمند بودن این شیر‌ها شما نمی‌توانید خود به تنهایی به نصب و تعمیر آن اقدام کنید بلکه می‌توانید برای اینکار از یک متخصص کمک بگیرید. این موضوع سبب گران شدن هزینه‌های تمام شده این شیر خواهد شد. هرچه مدل‌ مختلف شیرآلات آشپزخانه هوشمند‌تر باشد و قابلیت‌های بیش‌تری داشته باشد، قیمت آن نیز بالا‌تر خواهد بود.

به مطالعه ادامه دهید: انواع مختلف شیرآلات ساختمانی

Rate this post
حتما مطالعه نمایید
شیر آلات اتوماتیک چشمی هوشمند

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

۰۷

اسفند
شیرآلات

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

این روزها افراد بسیار زیادی را می توان دید که دغدغه های فراوانی برای خرید و قیمت شیرآلات لوکس دارند. رنگ طلایی را می توان یکی از رنگ های لوکس و پرکاربرد در تولید شیرآلات دانست که زیبایی آن می تواند چشم هر ببینده ای را به خود خیره سازد. طی سال های اخیر این شیرآلات توانسته […]

3 روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

۳۰

بهمن
شیرآلات, شیرآلات بهداشتی

۳ روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

همانطور که می دانید، درخشش شیرآلات نقش موثری در ظاهر و زیبایی حمام، سرویس بهداشتی و یا حتی آشپزخانه دارد. بنابراین لازم است مراحل کارآمد نظافت آن ها را بشناسیم و این اصول و روش ها را به موقع اعمال کنیم. یکی از مراحل مهم در استفاده از انواع شیرآلات بهداشتی سهند، نصب صحیح آن هاست. اما[…]