کاربرد شیرآلات سرویس بهداشتی

کاربرد شیرآلات سرویس بهداشتی

کاربرد شیرالات سرویس بهداشتی از هیچ کس پوشیده نیست. شیرآلات بهداشتی، همانطور که از نامش پیداست، نوعی شیر است که استانداردهای بهداشتی خاصی را برای کاربردهای غذایی، نوشیدنی، پزشکی و سایر کاربردها رعایت می کند.

عملکرد استریل شیرآلات بهداشتی برای حفظ خلوص محصولات مصرفی که از طریق آنها جریان می یابد، بسیار اهمیت دارد. بدنه این محصول به طور کلی از فولاد ضد زنگ به وجود می اید که استانداردهای بهداشتی بالایی را رعایت می کند.

تمام قسمت هایی که با سیال، گاز یا محیط دوغاب تماس دارند آینه ای صیقلی خواهند شد. درجه پولیش و تمیزی باید با استانداردهای بهداشتی مشخص شود توسط عملکرد صنعتی آن مطابقت داشته باشد. این عمدتا در مناطق بهداشتی فرآوری مواد غذایی، کارخانه های داروسازی و بیمارستان ها به کار می رود.

اگر سری به فروشگاه های انواع شیرآلات و تجهیزات سرویس های بهداشتی بزنید، متوجه می شوید که مدل های بسیار زیاد و متنوعی از این اقلام در بازار وجود دارد که ممکن است انتخاب را برای شما سخت تر کند. شیرآلات امروزه نه تنها برحسب جنس، بلکه بر اساس عملکرد و تکنولوژی روز در انواع مختلف طراحی و به بازار روانه می شوند.

در این مقاله انواع کاربرد شیرآلات بهداشتی را برای شما توضیح خواهیم داد تا در هنگام خرید شیرآلات و نصب آنها بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

شیرآلات بهداشتی سهند

خرید شیرآلات سرویس بهداشتی

شیرآلات آب یکی از پرکاربردترین لوازم خانه به حساب می آیند که با توجه به مکان و نوع کاربری، انواع مختلفی دارند.‌ طبیعی است که پس از مدتی استفاده، شیرهای آب دچار فرسودگی می شود و مشکلاتی را برای شما به وجود می اورد.

حتما مطالعه نمایید
انواع مختلف شیرآلات ساختمانی

شیرآلات آشپزخانه با توجه به محلی که مورد استفاده می‌ گیرند، ساختار متفاوتی نیز دارند. از مهم ترین آنها می ‌توان به شیرآلات توپی، شیر دیسکی، شیر کارتریجی و شیر فشاری اشاره کرد که هر یک دارای ویژگی‌های خاص خود هستند.

برای آشنایی با کاربردهای انواع شیر آب باید بدانید که سه مورد اول در دسته شیرالات بدون واشر قرار می‌گیرند و آخرین مورد نیز جزو گروه شیرالاتی هستند که واشردار هستند.

خرید شیرآلات بهداشتی در تهران

خرید شیرآلات بهداشتی کمی سخت تر از خرید کالاهای روزمره است. در مورد این محصول باید نکاتی چون زیبایی، موارد فنی و کاربردی را در نظر داشته باشید. در غیر این صورت مجبور به تعویض مداوم و زود هنگام شیرآلات می شوید.

از آنجا که تعویض زود به زود شیرآلات با توجه به قیمت بالای آن مقرون صرفه نیست؛ بنابراین باید خرید خود را آگاهانه تر و با دقت بیشتری انجام دهید. از طرفی به دلیل تنوع در مواد، سبک و آبکاری ها، قیمت های متفاوتی برای شیرآلات وجود دارد که انتخاب را برای شما سخت تر می کند.

به طور کلی کاربرد شیرآلات سرویس بهداشتی از دو ماده اولیه برنج و سرب خشک تولید می شوند. مشکلی که در رابطه با شیرآلات سربی وجود دارد این است که سرب برای سلامتی انسان مضر است و در کمترین زمان در اثر تماس با آب دچار خوردگی می شود. به همین علت ورد سرب به آب می تواند سلامت انسان را با خطرات جدی مواجه کند.

خرید شیرآلات بهداشتی در تهران

نکات مهم در خرید شیرآلات بهداشتی

برای خرید و فروش شیرآلات بهداشتی ساختمانی باید نکاتی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال روکش شیرآلات است. منظور از روکش این محصول همان پوسته خارجی شیرآلات به حساب می اید که پوشش نهایی آن را نشان می دهد. با استفاده از آلیاژهای مختلف و فلزات با روش آبکاری این روکس ایجاد می شود.

حتما مطالعه نمایید
روش صحیح برای تمیز کردن و درخشندگی شیرالات بهداشتی سهند

از جمله آنها می توان به نیکل، مس، برنج، برنز، اپوکسی و استیل اشاره کرد. بهترین جنس روکش در بازار استیل است. زیرا در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاومت بسیار زیادی دارد. در بازار برای شیرآلات نیز برندهای داخلی و برندهای خارجی وجود دارد.

این که کدام برندها بهتر است را نمی ‌توان به طور قطعی تعیین کرد. اما در مورد تولیدات داخلی برخورداری از علامت استاندارد کیفیت مطلوب محصولات را نشان می دهد. برای جنس و قطعات استفاده شده در شیرآلات استانداردهای خاصی وجود دارد.

میزان سرب به کار رفته در آلیاژ نباید بیشتر از دو و نیم درصد باشد. همچنین مهره، واشر و سوپاپ شیرآلات نیز باید از کیفیت مطلوبی داشته باشد. استفاده از شیرآلات کم مصرف می تواند به بحران کم آبی کمک شایانی کند. در هنگام خرید شیرآلات بهداشتی باید به کارایی دو قطعه توجه زیادی کنید.

از مهم ترین معیارهای در خرید هر کالایی زیبایی آن است. در رابطه با شیرآلات بهداشتی نیز فاکتورهایی چون رنگ و آبکاری در زیبایی شیرآلات تاثیر بسزایی دارند. شیرآلات را در درجه اول باید با توجه به سبک دکوراسیون و سبک منزل خود انتخاب کنید. قدم دوم توجه به ضخامت مناسب و کیفیت آبکاری آن است. برای این منظور افراد تست هایی چون کراس کات و سالت اسپری انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: خرید بهترین شیرآلات بهداشتی در سال ۲۰۲۲

نکات مهم در خرید شیرآلات بهداشتی

قیمت انواع شیرآلات بهداشتی

شیرآلات بهداشتی با توجه به انواع و کاربردهایی که دارد، از قیمت متفاوتی نیز برخوردار هستند. در بازار شیرآلات بهداشتی ارزان مختلفی به لحاظ کارکرد وجود دارد که می توانید با توجه نیازتان آنها را خریداری کنید. شیرآلات در انواع مختلفی همچون پدالی، چشمی، ساده، اهرمی وجود دارند که از میان آنها شیرآلات اهرمی بیشترین دوام و سهولت در استفاده را دارد.

حتما مطالعه نمایید
7 نکته مهم در خرید شیرآلات آشپزخانه

شیرآلات اهرمی تنها با استفاده از یک دسته امکان تنظیم فشار و دمای آب فراهم می کند. زیرا کاربرد شیرآلات سرویس بهداشتی به طور همزمان می تواند آب سرد و گرم را با یکدیگر مخلوط کند و دمای مطلوب را به شما دهد. همچنین برای این نوع شیرآلات نوع خاصی از کارتریج‌ های سرامیکی تولید شده که مشکلات آب بندی را در دراز مدت کاهش می دهد. بدین معنی که با خریدن شیرآلات اهرمی هیچگاه مشکل چکه کردن را نخواهید داشت.

خرید شیرآلات بهداشتی ارزان با بهترین کیفیت

با سهند نگران خرید شیرآلات بهداشتی نباشید

خرید شیرآلات بهداشتی برای منزل شاید در نگاه اول کمی سخت باشد، اما اگر فروشگاه مطمئن و معتبری را پیدا کنید که بهترین و باکیفیت ترین شیرآلات را داشته باشد، این نگرانی رفع می شود. با خرید شیرآلات بهداشتی از سهند می توانید زیبایی را به منزل خود هدیه دهید.

با مراجعه به سایت سهند می توانید از قیمت و کاربرد شیرآلات سرویس بهداشتی به راحتی اطلاعات کسب کنید. این فروشگاه در طول شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

بیشتر بخوانید: قیمت شیرآلات چشمی دار

Rate this post

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

۰۷

اسفند
شیرآلات

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

این روزها افراد بسیار زیادی را می توان دید که دغدغه های فراوانی برای خرید و قیمت شیرآلات لوکس دارند. رنگ طلایی را می توان یکی از رنگ های لوکس و پرکاربرد در تولید شیرآلات دانست که زیبایی آن می تواند چشم هر ببینده ای را به خود خیره سازد. طی سال های اخیر این شیرآلات توانسته […]

3 روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

۳۰

بهمن
شیرآلات, شیرآلات بهداشتی

۳ روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

همانطور که می دانید، درخشش شیرآلات نقش موثری در ظاهر و زیبایی حمام، سرویس بهداشتی و یا حتی آشپزخانه دارد. بنابراین لازم است مراحل کارآمد نظافت آن ها را بشناسیم و این اصول و روش ها را به موقع اعمال کنیم. یکی از مراحل مهم در استفاده از انواع شیرآلات بهداشتی سهند، نصب صحیح آن هاست. اما[…]