معایب شیرآلات چشمی

معایب شیرآلات چشمی + ۴ نکات مهم

معایب شیرآلات چشمی: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌با پیشرفت علم و تکنولوژی هر روز طراحی های جدیدی از شیرآلات به بازار ارائه شده اند که نمونه ای از آنها را می توانید شیرآلات چشمی معرفی کنیم. این شیرآلات کاربرد بسیار منحصر به فرد و خاص دارند که باعث شده است تا به عنوان ترند ترین شیرآلات جهان شنا‌خته شود اما بسیاری از افراد به دلیل ناآشنا بودن با کاربرد و چگونگی ساختار این شیرآلات نگران معایب شیرآلات چشم هستند، در این متن به صورت واضح تمامی معایب شیرآلات چشم را برای شما بیان می کنیم تا نگرانی شما برطرف شود.

معایب شیرآلات چشمی

معایب شیرآلات چشمی: همانطور که می دانید تمامی محصولات و اجسامی که شما در طول روز از آنها استفاده کنید دارای مزایا و معایب متفاوتی هستند، برخی از آنها دارای مزایای بیشتر و برخی از آنها دارای معایب زیادتر هستند که باعث می شود تا خوب بودن یا بد بودن آنها مشخص شود، شیرآلات چشمی از آن دسته محصولاتی محسوب می شود که دارای مزایای بیشتری نسبت به معایب خود است .

هزینه بالای خرید بزرگ ترین معایب شیرآلات چشمی

شیرالات چشمی دار: از بزرگترین معایب شیرآلات چشم می توانیم به هزینه بالایی که شما برای خرید شیرآلات باید پرداخت کنید اشاره کنیم، شیرآلات چشمی به دلیل ساختار و مزایای بسیار زیادی که دارند دارای قیمت بالاتری نسبت به باقی شیرآلات هستند و این باعث می شود که بسیاری از افراد از خرید این شیرآلات پشیمان شوند.

معایب شیرآلات چشمی: قابل ذکر است که قیمت بالای شیرآلات چشمی نسبت به شیرآلات دیگر عادی است زیرا شیرآلات چشمی به صورت خودکار آب را قطع و وصل میکنند و شما نیاز به تماس با شیر ندارید، همچنین با استفاده از شیرآلات چشمی ، میزان مصرف آب تا ۵۰% کاهش پیدا می کند.

با توجه به تحقیقات شیرآلات چشمی تا ۱۰ سال بدون هیچگونه مشکل و نیاز به تعمیر کارایی دارند، در این ۱۰ سال می توانید ۵۰% مصرف آب خود را کاهش دهید و هر سال هزینه بسیار زیادی را صرفه جویی کنید، در نهایت نه تنها شما با صرفه جویی در آب هزینه پرداختی برای خرید شیرآلات چشمی را دریافت می کنید بلکه درصد بالایی سود نیز خواهید کرد. به همین دلیل از معایب شیرآلات چشم ، هزینه بالا را می توان یک عامل عادی و قابل جبران تحلیل کرد.

شیرآلات چشمی بیشتر از باقی شیرآلات نیاز به تعمیر دارند

همانطور که میدانید شیرآلات چشمی نسبت به باقی شیرآلات از ساختار پیچیده تر و قطعات حساس تری تشکیل شده اند که ممکن است در طول زمان به دلایل متفاوت تحریک شده و نیاز به تعمیر داشته باشند، به همین دلیل برخی از افراد تعمیر زود به زود شیرآلات چشمی را جز معایب شیرآلات چشم معرفی می کنند. در صورتی که این عیب تنها بستگی به منبعی دارد که شما شیرآلات را از آنها خریداری می کنید.

برخی از شرکت ها و مجموعه های تولید کننده شیرآلات از قطعات بی کیفیت در تولید شیرآلات چشمی استفاده می کنند و همچنین برای فروش محصولات خود گارانتی و ضمانت پس از محصول در نظر نخواهند گرفت و این موضوع باعث می شود تا یکی از بزرگترین معایب شیرآلات چشم ، نیاز به تعمیر شیرآلات چشمی بدون گارانتی با هزینه بالا برای کاربران باشد. پیشنهاد می‌شود: ۱۰ مدل شیرآلات لوکس آشپزخانه ایرانی

شرکت سهند به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده شیرآلات چشمی از بهترین و با کیفیت ترین قطعات برای تولید شیرآلات چشمی استفاده می کند، شرکت سهند تضمین کننده کارکرد بدون تعمیر شیرآلات خود تا ۱۰ سال است و برای خرید شیرآلات خود ۶ سال گارانتی به شما هدیه می کند، یعنی حتی در صورت نیاز به تعمیر شما هیچ گونه هزینه پرداخت نخواهید کرد و به صورت رایگان از خدمات پس از فروش برخوردار هستید.

قطعی برق یکی از معایب شیرآلات چشم

معایب شیرآلات چشمی: یکی از بدترین معایب شیرآلات چشم را می توانیم قطعی برق معرفی کنیم، همانطور که میدانید منبع اصلی شیرآلات چشمی برق است به همین دلیل در صورتی که شما از قطعی برق در خانه خود رنج ببرید، شیر آب نمی تواند کاربرد داشته باشد. شرکت سهند برای جبران این عیب شیرآلات چشمی ساختار شیرآلات را به دو دسته تقسیم کرده است.

دسته اول شیرالات چشمی با استفاده کابل ساختمان منبع خود را دریافت می کنند و در صورتی که شما از قطعی برق رنج ببرید، شیر نمی تواند به کارکرد خود نیز ادامه دهد، دسته دوم با استفاده از یک باتری بسیار قوی منبع خود را تامین می کنند و شما می توانید در زمان اتمام انرژی باتری از باتری جدید استفاده کنید.

تنظیمات پیچیده شیرآلات چشمی

معایب شیرآلات چشمی: بسیاری از افراد به دلیل ساختار پیچیده شیرآلات آگاهی نسبت به تنظیمات شیرآلات چشمی ندارند و نمی توانند به تنظیم دما، فشار آب یا چرخش آب بپردازند به همین دلیل تنظیمات پیچیده را یکی از معایب شیرآلات چشم معرفی می کنند، در صورتی که شرکت سهند در زمان فروش شیرآلات چشمی نحوه کارکرد و چگونگی تنظیم شیرآلات را به شما آموزش خواهند داد و همچنین یک دفترچه راهنما برای استفاده از ریموت و شیرآلات به شما ارائه می شود.

پیشنهاد می‌شود: شیر آلات اتوماتیک چشمی هوشمند

قراردهی حسگر مادون قرمز در مکان نامناسب

معایب شیرآلات چشمی: یکی از بدترین معایب شیرآلات چشم  را می توانیم استفاده از حسگر مادون قرمز در شیرآلات چشمی معرفی کنیم، برای مثال اگر شما به شیرآلات چشمی با دقت نگاه کنید، متوجه خواهید شد که در قسمت پشت شیر یا پایین شیرآلات حسگر مادون قرمز وجود دارد و می تواند دست شما یا اجسام را در زمان نزدیک شدن یا دور شدن از شیرآلات تشخیص دهد. پیشنهاد می‌شود : شیرآلات آب هوشمند چیست

اما اگر شما یک اسکاچ در دست خود داشته باشید یا یک ظرف در دست خود داشته باشید، شیر نمی تواند دست شما را تشخیص دهد و این به عنوان یکی از معایب شیرآلات چشم در نظر گرفته می شود. دلیل تشخیص ندادن دست های شما جای نامناسب حسگر مادون قرمز در برخی از شیرآلات است که باعث می شود شستشو با تاخیر مواجه باشد.

شرکت سهند برای برطرف کردن این نمونه از معایب شیرآلات چشم  در ساخت شیرآلات چشمی مکان حسگر مادون قرمز خود را تغییر داده است و با آزمایش های متفاوت یک مکان مناسب انتخاب کرده تا حسگر حتی در زمان حمل اجسام راحت دست های شما را تشخیص دهد و شستشو دست و اجسام بدون مشکل در کمترین زمان ممکن انجام شود.

Rate this post

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

۰۷

اسفند
شیرآلات

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

این روزها افراد بسیار زیادی را می توان دید که دغدغه های فراوانی برای خرید و قیمت شیرآلات لوکس دارند. رنگ طلایی را می توان یکی از رنگ های لوکس و پرکاربرد در تولید شیرآلات دانست که زیبایی آن می تواند چشم هر ببینده ای را به خود خیره سازد. طی سال های اخیر این شیرآلات توانسته […]

3 روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

۳۰

بهمن
شیرآلات, شیرآلات بهداشتی

۳ روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

همانطور که می دانید، درخشش شیرآلات نقش موثری در ظاهر و زیبایی حمام، سرویس بهداشتی و یا حتی آشپزخانه دارد. بنابراین لازم است مراحل کارآمد نظافت آن ها را بشناسیم و این اصول و روش ها را به موقع اعمال کنیم. یکی از مراحل مهم در استفاده از انواع شیرآلات بهداشتی سهند، نصب صحیح آن هاست. اما[…]