عمر مفید شیرآلات بهداشتی چقدر است

عمر مفید شیرآلات بهداشتی چقدر است: بهترین شیرآلات بهداشتی به هیچ عنوان از طول عمر کوتاه برخوردار نیستند و به همین دلیل بهره‌مندی از فروش شیرآلات بهداشتی ساختمانی مناسب دغدغه بسیاری از افراد شده است، البته قابل ذکر است که خرید شیرآلات بهداشتی ارزان نقطه مقابل طول عمر شیرآلات بهداشتی است اما در این متن به توضیحاتی درباره این موضوع خواهیم پرداخت.

شیرآلات یکی از اجزای مهم هر خانه و داخلی از نظر کارایی و زیبایی هستند. زمانی که همه تصمیم به خرید شیرآلات بهداشتی ارزان می‌گیرند. در کنار زیبایی، به دنبال محصولی بادوام با عمر طولانی هستند. توجه داشته باشید که پس از نصب شیرها، آنچه در افزایش طول عمر و دوام شیرآلات مهم است. نحوه نگهداری و استفاده صحیح از آنهاست.

در واقع نحوه نگهداری از بهترین شیرآلات بهداشتی خانگی باعث می‌شود که همیشه ظاهر و زیبایی اصلی خود را داشته باشند و همچنین کارایی و عملکرد ایده آل خود را حفظ کنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از عوامل موثر بر دوام شیرآلات بپردازیم.

که قبل بهره‌مندی از فروش شیرآلات بهداشتی ساختمانی و انتخاب باید در نظر گرفته شود. سپس با راهکارهایی برای افزایش طول عمر شیرآلات خانگی شما را در نگهداری و حفظ زیبایی و کارایی شیرآلات راهنمایی می‌کنیم.

عوامل موثر در افزایش طول عمر شیرآلات خانگی

1. کیفیت مواد اولیه شیرآلات خانگی

 کیفیت بالای شیرآلات و در واقع طول عمر آنها به نوع مواد اولیه به کار رفته در آنها بستگی دارد. این مواد اولیه نباید ناخالصی داشته باشند. معمولاً شیرهای آب خانگی از آلیاژ برنج یا سرب خشک ساخته می‌شوند. آلیاژ برنج نسبت به سرب خشک دوام بیشتری دارد و دیرتر ترک می‌خورد، به همین دلیل در زمان بهره‌مندی از فروش شیرآلات بهداشتی ساختمانی شما باید به این نکات توجه کنید.

عوامل موثر در افزایش طول عمر شیرآلات خانگی

۲. آبکاری شیرآلات خانگی:

 نوع آبکاری شیرها در طول عمر آنها بسیار حائز اهمیت است. بهترین نوع آبکاری شیرآلات بهداشتی و خانگی PVD می‌باشد. این نوع آبکاری باعث می‌شود که شیرهای آب دارای خواص ضد باکتری، ضد زنگ و ضد فرسایش باشند. همچنین بهتریت شیرآلات بهداشتی  را با محیط‌های مختلف مرطوب یا خشک تطبیق می‌دهد.

۳. ضخامت بدنه و آبکاری شیرآلات خانگی:

یکی دیگر از مواردی که در افزایش طول عمر شیرآلات موثر است ضخامت بالای بدنه و ضخامت آبکاری شیرها می‌باشد. معمولاً شیرهایی که در آبکاری ضخیم‌تر هستند دیرتر کدر می‌شوند، پس اگر از خرید شیرآلات بهداشتی ارزان بهره می‌برید؛ به این نکته نیز توجه داشته باشید.

عمر مفید شیرآلات بهداشتی چقدر است راهکارهایی برای افزایش آن

اگرچه هر دستگاهی عمر مفیدی دارد اما با رعایت چند نکته ساده می‌توانید نقش موثری در افزایش عمر مفید آن دستگاه‌ها داشته باشید. اگر با توجه به فاکتورهای ذکر شده توانسته‌اید شیرآلات مناسبی را خریداری کنید، باید به این نکته توجه داشته باشید که خرید شیرآلات با کیفیت پایان کار نیست.

در واقع مراقبت و نگهداری از شیرآلات در منزل نیز تاثیر بسزایی در افزایش طول عمر، دوام و زیبایی آن‌ها دارد. در این قسمت شما را با مواردی که باعث کاهش یا افزایش طول عمر شیرآلات خانگی می‌شود آشنا می‌کنیم.

1.  لک شدن و کاهش طول عمر شیرآلات خانگی:

 یکی از مواردی که شاید در نگاه اول چندان مهم به نظر نرسد، تاثیر لکه‌های باقی مانده بر روی شیرآلات است. این لکه‌ها اغلب به دلیل چربی، کثیفی یا باقیمانده مواد تمیز‌کننده روی شیر آب قرار می‌گیرند. توجه داشته باشید که اگر این لکه‌ها به موقع پاک نشوند باعث خوردگی شیر آب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید شیرآلات بهداشتی ساختمان

۲. رسوب و کاهش طول عمر شیرآلات خانگی:

شل شدن واشر و نشتی از عواملی است که باعث رسوب در شیرهای خانگی و کاهش عمر مفید آنها می‌شود. بنابراین توجه داشته باشید که برای جلوگیری از هدر رفتن آب و تشکیل رسوب در شیرها، باید همیشه واشر سوپاپ را به موقع تعویض کنید.

۳. نظافت مناسب و افزایش طول عمر شیرآلات خانگی:

 برای نظافت شیرآلات به دلیل حساسیت لایه رویی آنها بهتر است با مواد اسیدی مانند وایتکس تمیز نشوند. اگر شیرها را به صورت روزانه با آب سرد بشویید تاثیر بسزایی در تمیزی آنها خواهد داشت.

 همچنین استفاده از محلول‌های مخصوص سطوح شیرآلات که حالت جرمی دارند و رسوبات را از سطح شیرها پاک می‌کنند توصیه می‌شود. این محلول‌ها به بدنه شیرآلات آسیبی نمی‌رساند و باعث افزایش طول عمر شیرها می‌شود. همچنین می‌توانید از ترکیب آب و صابون برای تمیز کردن لکه‌های شیر استفاده کنید.

 کافی است ظرفی حاوی آب و صابون تهیه کنید و شیرهای آب را با اسکاج یا حوله نرم تمیز کنید. همچنین یکی از روش‌های سنتی نظافت شیرآلات استفاده از سرکه سفید است. محلول رقیق شده سرکه سفید رسوباتی را که برای مدت طولانی روی شیرآلات آشپزخانه باقی مانده‌اند از بین می‌برد. اگر شما از خرید شیرآلات بهداشتی ارزان بهره برده‌اید، حتما به این نکته توجه کنید.

۴. تعمیر به موقع و افزایش طول عمر شیرآلات خانگی:

 توجه به مکانیزم شیرآلات (واشر، اهرمی و چشمی) و حساس بودن به نشت آب، چکیدن یا صدای غیرعادی شیر. باعث می‌شود که شیرآلات را در زمان مناسب تعمیر کنید. این امر از طولانی شدن خرابی شیر و ایجاد آسیب‌های دیگر به ساختار شیر جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: شیرآلات لوکس ایرانی بخریم یا خارجی

فروش شیرآلات بهداشتی ساختمانی

فروش شیرآلات بهداشتی ساختمانی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید می‌توانید بهترین شیرآلات را به صورت آنلاین نیز سفارش دهید، برای این کار کافیست به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و یک خرید آنلاین جذاب را تجربه کنید.

در فروشگاه شیرآلات بهداشتی سهند می‌توانید بهترین شیرآلات بهداشتی مانند هیرو، کی دبلیو سی، شودار، رسن و … را به طور کامل بررسی کنید و بسته به نیاز و بودجه خود مدل مورد علاقه خود را خریداری کنید.

در این فروشگاه علاوه بر تضمین بهترین قیمت می‌توانید از مزایای زیر نیز بهره‌مند شوید

  • پشتیبانی
  • ۱۰ روز ضمانت خرید (گارانتی بهترین قیمت)
  • اصل بودن کالا
  • مغایرت با کالای موجود در سایت و امکان عودت در صورت پشیمانی از خرید
  • مشاوره و حتی فروش و ثبت سفارش تلفنی در مدت ۳ ساعت برای مشتریان

در این مقاله سعی کردیم نکاتی را درباره اینکه عمر مفید شیرآلات بهداشتی چقدر است و روش های مراقبت از بهترین شیرآلات بهداشتی و شیرآلات بهداشتی ارزان و کمک به افزایش کارایی و طول عمر آنها به شما معرفی کنیم. توجه داشته باشید که رعایت نکردن این نکات ساده به مرور زمان باعث خرابی کامل شیر و هزینه‌های بالاتر برای تعمیر و تعویض می‌شود.

به مطالعه ادامه دهید: آبکاری شیرآلات حمام و آشپزخانه

Rate this post

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

۰۷

اسفند
شیرآلات

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

این روزها افراد بسیار زیادی را می توان دید که دغدغه های فراوانی برای خرید و قیمت شیرآلات لوکس دارند. رنگ طلایی را می توان یکی از رنگ های لوکس و پرکاربرد در تولید شیرآلات دانست که زیبایی آن می تواند چشم هر ببینده ای را به خود خیره سازد. طی سال های اخیر این شیرآلات توانسته […]

3 روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

۳۰

بهمن
شیرآلات, شیرآلات بهداشتی

۳ روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

همانطور که می دانید، درخشش شیرآلات نقش موثری در ظاهر و زیبایی حمام، سرویس بهداشتی و یا حتی آشپزخانه دارد. بنابراین لازم است مراحل کارآمد نظافت آن ها را بشناسیم و این اصول و روش ها را به موقع اعمال کنیم. یکی از مراحل مهم در استفاده از انواع شیرآلات بهداشتی سهند، نصب صحیح آن هاست. اما[…]