صادرت شیرآلات بهداشتی

صادرات شیرآلات بهداشتی

قوانین و تمهیدات بسیار زیادی برای استاندارد های صادرات شیرآلات بهداشتی موجود می باشد. با این حال شرکت شیرآلات بهداشتی سهند توانسته است در تولید شیرآلات تمامی مقررات را رعایت کرده و به صادرات شیرآلات بهداشتی به خارج از کشور ایران بپردازد. اگر شما نیز به دنبال خرید شیرآلات سرویس بهداشتی ، شیرآلات اشپزخانه، خرید شیرالات بهداشتی در تهران و تمامی کشور ایران هستید. در این متن با ما همراه باشید، همچنین قیمت انواع شیرآلات بهداشتی در شرکت سهند ذکر شده است.

شیرآلات بهداشتی سهند

صادرت شیرآلات بهداشتی

نکته اصلی صادرات شیرآلات بهداشتی مسلما تطبیق دادن محصولات با تولیدات داخلی کشور مورد نظر می باشد. تا استاندارد های واردات با قوانین و مقررات کشور همخوانی داشته و گواهی ورود به دریافت کند. شرکت سهند صادرات شیرآلات بهداشتی و تولیدی شرکت خود را به کشور های دیگر مانند کشور های عربی، ترکیه، هند، کشور های آسیای میانه، تایلند، کشور های آمریکای جنوبی، مالزی، بولیوی، افغانستان، اروپا و… می پردازد.

صادرات این شیرآلات از تهران توسط گروه بازرگانی قوی همراه با خدمات مورد نظر دریافت کننده. مانند ریخته گری، رنگرزی دیزاین با بالا ترین کیفیت ممکن انجام می شود. همچنین قیمتی که شرکت سهند برای قیمت انواع فروس شیرآلات بهداشتی ساختمانی زیر قیمت بازار می باشد و بسیار به صرفه است.

از انواع شیرالات عرضه شده در شرکت سهند می توان به شیرآلات بهداشتی ظرفشویی، شیرآلات بهداشتی دستشویی، شیرآلات روشویی، شیرآلات حمام، شیرآلات توالت، شیرآلات سبک و سنگین و همچنین شیرالات توکار و روکار اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت های دقیق و به روز این شیرالات در سایت سهند در خدمت شما هستیم.

خرید شیرآلات سرویس بهداشتی

شیرآلات سرویس بهداشتی یکی مهم ترین شیرآلات می باشد. که برای خانه مورد نیاز است،اگر به دنبال خرید شیرالات سرویس بهداشتی با بالا ترین کیفیت و کمترین قیمت هستید. تا سهند را به شما پیشنهاد می کنیم. این برند دارای انواع و اقسام شیرآلات سرویس بهداشتی برای خرید می باشد. و شما در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

خرید شیرآلات سرویس بهداشتی

۱ ــ شیرآلات اهرمی سرویس بهداشتی

یکی از پرطرفدارترین نمونه های خرید شیرالات سرویس بهداشتی را می توان شیرآلات اهرمی با دستگیره در سال ۲۰۲۲ معرفی کرد، شیرآلات اهرمی مدت بسیار زیادی است که جایگزین شیرالات دستگیره ای شده اند و در تمامی خانه های امروزی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از این شیر ها بسیار راحت بوده و بدون اینکه هیچگونه سختی می تواند. ترکیب مناسبی از آب سرد و گرم با تنظیم فشار مناسب در اختیار شما قرار دهد.

۲ ــ شیرآلات دو دستگیره ای

شیرآلات دو دستگیره ای را می توان جز قدیمی ترین نمونه های صادرات شیرآلات بهداشتی معرفی کرد. اما این شیرالات دارای مدل های جدید نیز هستند که در سرویس بهداشتی خانه های سنتی و مدرن می توان از آنها استفاده کرد. تنظیم اب در این نمونه از شیرآلات توسط شما انجام می شود و هر دستگیره به صورت جداگانه تنظیم کنده آب گرم یا اب سرد می باشد. البته قابل ذکر است که خرید شیرآلات سرویس بهداشتی برای مکان های عمومی در این نمونه مناسب نیست. زیرا برخورد دست با دستگیره بسیار زیاد می باشد و ممکن است عاملی برای بیماری ایجاد کند.

۳ ــ شیرآلات هوشمند سرویس بهداشتی

یکی از جدید ترین نمونه های خید شیرآلات سرویس بهداشتی در شرکت سهند را می توان صادرات شیرآلات بهداشتی هوشمند معرفی کرد. شیرآلات هوشمند مکانیسم بسیار بالا در صرفه جویی اب می باشند. و با استفاده از سنسور های درون شیرآب امواج مادون قرمز را دریافت می کنند. به همین دلیل درصرتی کخ چسم در برابر آنها قرار گیرد. اب باز می شوند و اگر جسم حرکت کند و برود، اب بسته می شود.

قابل ذکر است که در این نمونه شیر یک اهرم فشار دارد که شما می توانید از آن برای مخلوط کردن آب سرد و آب گرم استفاده کنید. اما درصورت استفاده نکردن از اهرم فشار، شیر به صورت هوشمند اب را با دمای هوا تطبیق می دهد.

شیرآلات آشپزخانه

شیرآلات آشپزخانه

شیرآلات آشپزخانه از اساسی ترین نمونه های خرید شیرآلات سرویس بهداشتی در تهران از شرکت سهند انجام می شود. شیرآلاتی آشپزخانه علاوه بر کارایی تاثیر بسیار زیادی در زیبایی خانه و فضای آشپزخانه دارد. حتی قابل ذکر است که بسیاری از افراد برای تغییر دیزاین خانه خود از تغییر شیرآلات آشپزخانه استفاده می کنند.

 امروزه طرح ها و ترکیب های مدل مختلف شیرآلات آشپزخانه  با رنگ های مختلف ارائه شده است. که شما می توانید از آنها استفاده کنید برای مثال می توانیم به شیرآلات آشپزخانه مدرن دارای استیل ضد زنگ در رنگ های مختلف به صورت برجسته. شیرآلاتی آشپزخانه مینیمالیسم با سبک بسیار ویژه در رنگ های مختلف و قابلیت چندکاره بودن. شیرآلات آشپزخانه ترکیبی سنتی و مدرن برای دکوراسیون های بسیار خاص از جنس مرمر و خیره کننده. شیرآلات آشپزخانه طرح خاص و استثنایی با طرح های مناسب با چیدمان اشپزخانه که به صوت اختصاصی طراحی می شوند.

خرید شیرآلات بهداشتی در تهران

افرادی که در تهران زندگی می کنند می توانند به صورت حضوری از شرکت سهند. خرید شیرآلات بهداشتی در تهران را انجام دهند اما افرادی که در نقاط جغرافیایی دیگر ایران زندگی می کنند می توانند. به صورت آنلاین از خرید شیرآلات بهداشتی در تهران استفاده کنند. در سایت سهند تمامی انواع شیرآلات اشپزخانه، شیرالات سرویس بهداشتی و… قرار داده شده است. و همچنین قیمت انواع صادرات شیرالات بهداشتی نیز موجود می باشد.

خرید شیرآلات بهداشتی در تهران

 

شرکت سهند یکی از معروف ترین شرکت های تولید کننده قیمت انواع شیرآلات بهداشتی در تهران می باشد. که هدف تولید را تامین مصالح ساختمانی و بهداشتی خصوصی و عمومی قرار داده است. برای افرادی که خرید حضوری را انتخاب می کنند، فروشگاه های سهند در تمامی تهران بنا شده اند و خرید هزینه رفت و آمد بالایی برای شما نخواهد داشت. همچنین برای افرادی که خرید صادرات شیرآلات بهداشتی در تهران به صورت انلاین را انتخاب کرده اند. ارسال محصولات رایگان می باشد و هیچگونه هزینه ای برای ارسال به تهران و شهر های دیگر کشور ایران از شما دریافت نخواهد شد.

بیشتر مطالعه کنید: تفاوت شیرآلات ارزان با لوکس

Rate this post

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

۰۷

اسفند
شیرآلات

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

این روزها افراد بسیار زیادی را می توان دید که دغدغه های فراوانی برای خرید و قیمت شیرآلات لوکس دارند. رنگ طلایی را می توان یکی از رنگ های لوکس و پرکاربرد در تولید شیرآلات دانست که زیبایی آن می تواند چشم هر ببینده ای را به خود خیره سازد. طی سال های اخیر این شیرآلات توانسته […]

3 روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

۳۰

بهمن
شیرآلات, شیرآلات بهداشتی

۳ روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

همانطور که می دانید، درخشش شیرآلات نقش موثری در ظاهر و زیبایی حمام، سرویس بهداشتی و یا حتی آشپزخانه دارد. بنابراین لازم است مراحل کارآمد نظافت آن ها را بشناسیم و این اصول و روش ها را به موقع اعمال کنیم. یکی از مراحل مهم در استفاده از انواع شیرآلات بهداشتی سهند، نصب صحیح آن هاست. اما[…]