خرید شیرآلات لوکس در تهران

خرید شیرآلات لوکس در تهران

اگر قصد خرید شیرآلات لوکس در تهران را دارید یا به دنبال جایی هستید که بتوانید با تنوع بالا و قیمت‌ مقرون به صرفه شیرآلات مناسب خود را خریداری کنید، شیرآلات سهند بهترین گزینه برای خرید هستند. ممکن است گاهی برای مشاهده شیرآلات حمام، سرویس بهداشتی یا آشپزخانه با برندهای مختلف و طرح ‌های متنوعی راهی فروشگاه ها شوید.

امروزه با وجود ترافیک و شلوغی این کار کمی سخت و طاقت فرسا به حساب می آید. حال اگر قصد دارید از شهرستان برای خرید انواع شیرآلات به تهران سفر کنید، بهتر است دست نگه دارید. شما در ابتدا باید با چند مرکز فروش شیرآلات آشنا شوید.

خرید شیرآلات لوکس در تهران از لحاظ کارایی و کاربرد مشابه شیرآلات معمولی هستند. این نوع شیرآلات انواع اهرمی، چرخشی، چشمی، هوشمند دارند. تفاوت مهم آنها با مدل های معمولی در رنگ و جنس روکش آنهاست که باعث زیبایی هر چه بهتر شیرآلات خواهد شد.

نکات کلیدی در هنگام خرید شیرآلات لوکس در تهران

تنها کارایی، کیفیت و قیمت شیرآلات لوکس نیست که مورد توجه افراد قرار می گیرد، بلکه زیبایی آن ها نیز نقش مهمی در جذب مخاطب دارد. برای برخی از افراد نما و شکل ظاهری شیرآلات مهم ترین فاکتور برای انتخاب و خرید است.

زیرا شیرآلات به همراه روشویی و کابینت از دسته لوازم دکوراتیو سرویس بهداشتی به حساب می آید. مهم ترین نکته در هنگام خرید شیرآلات لوکس در تهران تناسب آنها با سبک دکوراسیون منزل است. روکشی که در شیرآلات استفاده شده رنگ های خاصی دارد.

به این ترتیب هارمونی خوبی برای سبک های خاص معماری ایجاد خواهد کرد. از جمله این شیرآلات می توان به شیرآلات مسی اشاره کرد که سبک های صحرایی، توسکانی و روستایی بهترین سبک برای خرید این نوع شیرآلات هستند. همچنین قیمت های مقرون به صرفه ای نیز دارند.

برای مثال شیرآلات با رنگ سفید که جنس چینی دارند، از قیمت بالاتری نسبت به شیرآلات فلزی برخوردار هستند، اما دوام و مقاومت کمتری دارند.

خرید شیرآلات لوکس در تهران با سهند

جدیدترین به بروزترین مدل های شیرآلات لوکس سهند را می توانید با گارانتی و خدمات پس از فروش از فروشگاه سهند خریداری کنید. سهند خاص ترین شیرآلات را به صورت تکی یا ست و با قیمت های مقرون به صرفه ای در بازار عرضه می کند.

سهند خرید آنلاین ۷ روز هفته به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز را برای مشتریان خود امکان پذیر کرده است و ارسال محصولات به تمامی نقاط ایران با کمترین زمان ممکن انجام می گیرد.

پیشنهاد می‌شود: شیک ترین شیرآلات اشپزخانه

راهنمایی کامل هنگام خرید شیرآلات لوکس

شیرآلات بهداشتی از مهم ترین تجهیزات خانه به شمار می روند. برخی عوامل همچون زیبایی، گارانتی معتبر  و کیفیت شیرآلات، در هنگام خرید باید مورد بررسی قرار گیرد، اما فاکتورهای مهم دیگری همچون کیفیت و استاندارد بودن متریال به کار رفته در تولید شیرآلات نیز حائز اهمیت هستند.

در ادامه راهنمایی کاملی جهت خرید شیرآلات لوکس در تهران برای شما عزیزان شرح کرده ایم.

جنس شیرآلات

ماده اولیه اکثر شیرآلات تولید شده آلیاژ شمش برنج است که طبق سازمان استاندارد ایران به طور تقریبی ۵۸ تا ۶۰ درصد آن مس و مابقی روی و ناخالصی های مجاز هستند. میزان سرب موجود در این آلیاژ حدود ۲/۵ درصد است. علاوه بر کیفیت مواد اولیه، ملزومات و قطعات موجود در داخل شیر نیز باید الزامات فنی استاندارد را طی کرده باشد.

پیشنهاد می‌شود: شیرآلات آب هوشمند چیست + ۵ کاربرد آن

به طور مثال سوپاپ، واشر و پیچ و مهره ها باید کیفیت بالایی را برخوردار باشند. ماشینکاری خوب نیز از عوامل دیگری است که در طولانی مدت تاثیر خود را در کیفیت شیرآلات نشان خواهد داد. به عنوان مثال در شیرهای اهرمی محل نشیمن کارتریج باید کاملا تخت باشد.

قیمت به صرفه شیرآلات

امروزه با افزایش رقبا در زمینه فروش شیرآلات مدل ها و قیمت شیرآلات دستخوش تغییر است. با بررسی و تحقیق می توانید قیمت شیرآلات را با یکدیگر مقایسه کنید. ممکن است به ازای قیمتی پایین تر نیز شیرآلاتی با ظاهر و نمایی مناسب پیدا کنید، اما در صورت عدم برخورداری از گارانتی احتمال بی کیفیت بودن این شیرآلات بسیار زیاد است.

زیبایی و طراحی شیرآلات لوکس

دکوراسیون و فضای منزل نشان دهنده سبک خاص شما است. اگر از آن دسته افرادی هستید که به مدل های لوکس علاقه دارید، بهتر است قبل از خرید به اندازه کافی در زمینه خرید شیرآلات لوکس در تهران تحقیق فراوانی را انجام دهید.
برای کسب اطمینان کافی از کیفیت آبکاری و ضخامت مناسب لایه نیکل و کروم شیرآلات باکیفیت، تست هایی مانند سالت اسپری و کراس کات روی شیرآلات صورت می گیرد. با انجام این کار خیالتان از بابت کیفیت آن راحت خواهد شد.
یکی از عواملی که بیشتر به چشم می آید، کیفیت بالای پرداخت شیرآلات بهداشتی است. اگر در نور مناسب به سطح شیر نگاه کنید نباید روی آن موجی را مشاهده کنید. در غیر این صورت پرداخت شیرآلات دقت کافی را ندارد.

پیشنهاد می‌شود: تفاوت شیرآلات ارزان با لوکس

دوام و ماندگاری شیرآلات

نسل جدید شیرآلات اهرمی، با کارتریج سرامیکی مشکلات آب بندی را تقریبا به صفر رسانده است. اگر می خواهید از چکه نکردن شیرآلات اطمینان حاصل کنید، خرید شیرآلاتی با کارتریج سرامیکی را در اولویت قرار دهید. سایر شیرآلات نیز با توجه به کیفیت آنها به دمت طولانی چکه نمی کنند.

اما اعتبار و دوام این نوع شیرآلات نسبت به کارتریج های سرامیکی قابل قیاس نیست. شیرآلات اهرمی با مخلوط کردن آب سرد و آب گرم و استفاده از یک دسته برای تنظیم فشار و دمای آب، فضای کمتری را اشغال می کند. همچنین می توان دسته شیرآلات اهرمی را در دمای دلخواه و مناسبی تنظیم کرد.

گارانتی و خدمات پس از فروش سهند

گارانتی و خدمات پس از فروش از دیگر مواردی است که هنگام خرید شیرآلات لوکس در تهران باید مورد توجه قرار بگیرد. حتی شیرآلات قیمت پایین و در عین حال استاندارد در هنگام خرید باید ضمانت امضا شده و با تاریخ معتبری برخوردار باشند.

بهتر است در رابطه با مدت زمان وارانتی که مربوط به تامین قطعات پس از اتمام مدت گارانتی است نیز اطمینان حاصل کنید.

انواع شیرآلات لوکس سهند

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، انواع شیرآلات اهرمی، کلاسیک، چشمی، پدالی، هوشمند، دیجیتال در بازار تولید و عرضه می شوند. علاوه بر این از نظر محل نصب نیز انواع شیرآلات توکار و روکار در بازار وجود دارند. همچنین شیرآلات شاوری، شیرآلات دو منظوره، فنری، و پایه بلند نیز انتخاب شیرآلات را برای برخی از افراد پیچیده تر می کنند. قیمت انواع شیرآلات، کاربرد، معایب و مزایای آنها نیز با یکدیگر متفاوت است. به عنوان مثال شیر ظرفشویی فنری بلندترین علم را در میان انواع شیر ظرفشویی برخوردار است، اما شیر ظرفشویی شاوری به واسطه شلنگ بلند خود کل سینک را پوشش می دهد.

Rate this post

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

۰۷

اسفند
شیرآلات

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

این روزها افراد بسیار زیادی را می توان دید که دغدغه های فراوانی برای خرید و قیمت شیرآلات لوکس دارند. رنگ طلایی را می توان یکی از رنگ های لوکس و پرکاربرد در تولید شیرآلات دانست که زیبایی آن می تواند چشم هر ببینده ای را به خود خیره سازد. طی سال های اخیر این شیرآلات توانسته […]

3 روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

۳۰

بهمن
شیرآلات, شیرآلات بهداشتی

۳ روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

همانطور که می دانید، درخشش شیرآلات نقش موثری در ظاهر و زیبایی حمام، سرویس بهداشتی و یا حتی آشپزخانه دارد. بنابراین لازم است مراحل کارآمد نظافت آن ها را بشناسیم و این اصول و روش ها را به موقع اعمال کنیم. یکی از مراحل مهم در استفاده از انواع شیرآلات بهداشتی سهند، نصب صحیح آن هاست. اما[…]