شیک ترین شیرآلات اشپزخانه

شیک ترین شیرآلات اشپزخانه

شیک ترین شیرآلات اشپزخانه: آیا به دنبال بهترین و شیک ترین شیرآلات آشپزخانه هستید؟ برای خرید شیک ترین شیرآلات آشپزخانه شما در ابتدا باید به فضای خانه مورد نظر دقت داشته باشید تا بتوانید یک نمونه شیر مطابق با خانه مورد نظر خریداری کنید، در این متن نمونه های مختلف شیرآلات لوکس برای سرویس بهداشتی، آشپزخانه، حمام و… را برای شما بیان کرده ایم‌، با شیرالات ساختمانی سهند همراه باشید.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

شیک ترین شیرآلات آشپزخانه

شیک ترین شیرآلات اشپزخانه: درصد بالایی از افراد به دنبال خرید بهترین و با کیفیت ترین شیک ترین شیرآلات آشپزخانه هستند تا نیازی به تعمیر و تعویض آنها در گذر زمان نداشته باشند، اما شما علاوه بر ظاهر و زیبایی یک شیر برای طول عمر بالا باید کیفیت تولید و شرکت تولید کننده نیز دقت داشته باشید، زیرا در برخی از مواقع دو شیر دارای ظاهری مانند هم هستند اما به دلیل استفاده از مواد اولیه متفاوت در ساختار دارای طول عمر متفاوت می باشد، در ادامه انواع شیرآلات برای شما توضیح داده شده اند.

انواع شیرآلات لوکس بر اساس طراحی

شیرآلات بر اساس طراحی به دو دسته آنتیک و مدرن تقسیم می شوند؛نمونه های آنتیک برای دکوراسیون های نوستالژیک در دستشویی ، حمام یا آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند، این شیرآلات دارای طراحی بسیار خاص هستند و سرشیرهای آنها از عرض بسیار کمی تشکیل شده است، به صورتی که می توان گفت هر سرشیر در بین دو انگشت شما قرار می گیرد. شیرآلات لوکس مدرن نیز دارای طراحی هندسی و مینیمالیستی است، که دارای محبوبیت بیشتری نسبت به شیرآلات آنتیک می باشد، زیرا خلاقیت تولید آنها بسیار خاص و همه پسند است.

پیشنهاد می‌شود: فروش عمده شیرالات بهداشتی ساختمان در تهران

قابل ذکر است که در برخی از نمونه ها از طرح های آنتیک و مدرن به همراه هم استفاده می شود و شما می توانید از شیرآلات مخصوص در فضاهای خاص استفاده کنید، البته این طرح ها معمولا برای هتل ها و رستورانهای لاکچری مورد استفاده قرار می گیرد تا نشان دهنده برتری و ترند بودن محیط و فضای موجود باشد.

انواع شیک ترین شیرآلات آشپزخانه

شیک ترین شیرآلات اشپزخانه: برای خرید شیرآلات شناخت انواع شیرآلات لوکس برای خانه ایرانی کمک می کند تا شما بهترین و مطابق ترین شیر را برای خانه خود خریداری کنید، به صورت کلی انواع شیرآلات لوکس برای خانه ایرانی به دو دسته واشر دار و بدون واشر تقسیم می شوند و هر کدام دارای کارایی های متفاوت و دسته های متفاوتی نسبت به همدیگر هستند.

پیشنهاد می‌شود: ۱۰ مدل شیرآلات لوکس آشپزخانه ایرانی

افرادی که شیک ترین شیرآلات آشپزخانه ایرانی انتخاب می کنند که بسیار خوش سلیقه هستند و هماهنگی طراحی شیرآلات با دکوراسیون خانه برای آنها مهم است، زیرا شیرآلات سالها درخانه شما باقی خواهند ماند و درصورتی که انتخابی اشتباه در طراحی شیر داشته باشید، همیشه مشاهده کننده آن خواهید بود.‌

شیرآلات لوکس واشردار ( شیرآلات فشاری)

شیرآلات واشر دار دارای نمونه های بسیار زیادی است اما از نمونه لوکس این شیر تنها می توانیم به شیر فشاری اشاره کنیم، شیر های فشاری به عنوان قدیمی ترین شیرهای موجود در جهان شناخته می شوند و دارای قیمت ارزانی هستند. البته قدیمی بودن این شیرها به معنی لوکس نبودن آنها نیست بلکه امروزه شرکت های برتر تولید شیرآلات طراحی های خاص و جدیدی را برای آنها در نظر گرفته اند که حتی از نمونه های تولید جدید شیرآلات نیز زیباتر و لوکس تر هستند.

شیک ترین شیرآلات اشپزخانه: مزیت این شیرها استفاده از دو اهرم برای شیرآب گرم و آب سرد به صورت جداگانه است وبه دلیل حالت قدیمی آنها می توانیم از مدل های لوکس و جدید در خانه هایی که دارای دکوراسیون خاص و قدیمی هستند، استفاده کنیم.

شیرآلات لوکس بدون واشر

شیرآلات بدون واشر نمونه شیرآلات جدید هستند که در سال های اخیر طراحی شده اند و در درصد بالایی از خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند، محبوب ترین و ترند ترین نمونه های شیرآلات بدون واشر را می توانیم شیرآلات توپی، شیرآلات دیسکی و شیرآلات کارتریجی معرفی کنیم. در ادامه به توضیحاتی درباره هر کدام از نمونه های این شیرآلات خواهیم پرداخت.

شیرآلات لوکس توپی

شیرآلات توپی از جدیدترین نمونه های طراحی شده شیرآلات به شمار می‌‌آیند، نام دیگر این شیرآلات را می توانیم شیرآلات تک اهرمی معرفی کنیم زیرا عملکرد این شیر با استفاده از یک اهرم همراه با یک کلاهک توپی شکل انجام می شود که در قسمت بالای بدنه اصلی شیر قرار دارد و شما با چرخش آن می توانید میزان گرم بودن یا سرد بودن شیر را تنظیم کنید.

در بیشتر مواقع شیرآلات لوکس توپی برای آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند، زیرا می توانند عملکردهای متفاوت آشپزخانه را آسان کرده و شما با سهولت بیشتری تنظیم دما و فشار آب را انجام دهید، برای خرید بهترین شیرآلات لوکس توپی می توانید از مجموعه و شرکت سهند بهره مند باشید.

شیرآلات لوکس دیسکی

از جدید ترین نمونه های شیک‌ترین شیرآلات آشپزخانه می توانیم به شیرآلات لوکس دیسکی اشاره داشته باشیم، شیرآلات لوکس دیسکی به عنوان شیرآلات نسل جدید شناخته می شوند و در چند سال اخیر طراحی شده اند. این شیرآلات برای دکوراسیون خانه های قدیمی و سنتی مناسب نیستند و شما میتوانید از آنها در خانه های مدرن استفاده کنید.

ساختار شیرآلات دیسکی بر اساس یک اهرم و بدون واشر بودن طراحی شده است اما نسبت به شیرآلات توپی به دلیل استفاده از مواد اولیه بهتر و طراحی خاص تر دارای طول عمر بیشتری است، برای خرید ترند ترین نمونه های شیرآلات لوکس دیسکی می توانید از سایت سهند با بالاترین کیفیت همراه با ضمانت محصول بهره ببرید.

شیرآلات لاکچری کارتریجی

آیا تا به حال شیرآلات کارتریجی خریداری کرده اید؟ شیرآلات کارتریجی به عنوان جدیدترین طراحی شیک ترین شیرآلات آشپزخانه شمرده می شود، این شیر در ظاهر شبیه به شیرهای فشاری است اما از طراحی بسیار زیبا و خاص بهره گرفته که شما در درصد پایینی از خانه آن را مشاهده خواهید کرد.

شیک ترین شیرآلات اشپزخانه: از شیرآلات کارتریجی به دلیل قیمت بالاتر نسبت به شیرآلات دیگر تنها در خانه های بسیار لوکس و خاص استفاده می شوند،البته قابل ذکر است که شیرآلات کارتریجی تنها ظاهری شبیه به شیرهای فشاری دارند و در اطلاعات فنی برای باز و بسته شدن این شیرآلات شما نیاز به  وارد کردن هیچگونه فشار ندارید.

Rate this post

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

۰۷

اسفند
شیرآلات

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

این روزها افراد بسیار زیادی را می توان دید که دغدغه های فراوانی برای خرید و قیمت شیرآلات لوکس دارند. رنگ طلایی را می توان یکی از رنگ های لوکس و پرکاربرد در تولید شیرآلات دانست که زیبایی آن می تواند چشم هر ببینده ای را به خود خیره سازد. طی سال های اخیر این شیرآلات توانسته […]

3 روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

۳۰

بهمن
شیرآلات, شیرآلات بهداشتی

۳ روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

همانطور که می دانید، درخشش شیرآلات نقش موثری در ظاهر و زیبایی حمام، سرویس بهداشتی و یا حتی آشپزخانه دارد. بنابراین لازم است مراحل کارآمد نظافت آن ها را بشناسیم و این اصول و روش ها را به موقع اعمال کنیم. یکی از مراحل مهم در استفاده از انواع شیرآلات بهداشتی سهند، نصب صحیح آن هاست. اما[…]