براق کردن شیرآلات بهداشتی با روغن بچه

براق کردن شیرآلات بهداشتی با روغن بچه

براق کردن شیرآلات بهداشتی با روغن بچه

در این مقاله از وب‌سایت شیرآلات بهداشتی سهند قصد داریم روش براق کردن شیرآلات بهداشتی با روغن بچه را توضیح‌دهیم. برای تمیز کردن انواع شیرآلات روش‌های مختلفی وجو دارد که برخی از آن‌ها تعجب برانگیز است. یکی از این روش‌ها استفاده از روغن بچه برای براق کردن و تمیز کردن شیرآلات استیل می‌باشد. برای این کار می‌توانید مقداری روغن بچه را روی یک پارچه تمیز بریزید و سپس تمیز کردن شیرآلات را شروع کنید. بوسیله پارچه آغشته به روغن همه جای شیرآلات را چرب کنید. در پایان با یک پارچه تمیز دیگر، روی سطوح بکشید تا اثر لکه‌ها از بین برود. روغن بچه ضمن اینکه شیرآلات را تمیز وبراق می‌کند، مانع از پوسیدگی شیرآلات نیز می‌شود. شیرآلات حمام به راحتی با این روش تمیز می شوند کافیست امتحان کنید.

نکات تمیز کردن شیرآلات بهداشتی

برای تمیز کردن هر نوع شیرآلات نکاتی وجود دارد که آگاهی از آن‌ها می‌تواند باعث حفظ زیبایی، کیفیت و ماندگاری آن‌ها می‌شود. در این قسمت می‌خواهیم نکاتی را معرفی کنیم که می‌تواند در تمیز کردن شیرآلات استیل موثر واقع شود.

  • قبل از هر کاری علت پیدا شدن لکه شیرآلات را پیدا کنید، تا بتوانید روش موثری برای پاک کردن لکه‌ها پیدا کنید.
  • از به کار بردن شوینده‌های اسیدی و شیمیایی مانند وایتکس، جوهر نمک و غیره خودداری کنید. این نوع شوینده باعث از بین رفتن پوشش شیرآلات می‌شود و همچنین آن‌ها را از ضمانت خارج می‌کند.
  • برای تمیز کردن شیرآلات استیل یا هر نوع شیرآلات دیگر، از مسواک و برس نرم استفاده کنید تا سطح شیر آلات از خراشیدگی محفوظ بماند.
  • از به کار بردن سیم ظرفشویی و اسکاچ‌های زبر برای تمیز کردن شیرآلات خودداری کنید، زیرا سبب خط و خش و آسیب‌های بیشتری به شیرآلات می‌شود.
  • یکی از بهترین روش‌هایی که مانع از تجمع رسوب و لکه بر روی شیرآلات می‌شود، این است که در پایان هر روز شیرآلات شستشو شود و توسط حوله نرم و تمیز خشک شود.
  • شوینده‌های خانگی از محلول‌های هستند که با جنس‌های متفاوت شیرآلات سازگاری دارند، بنابراین اگر قصد تمیز کردن شیرآلات منزلتان را دارید، اولین گزینه انتخابی شما شوینده‌های خانگی باشد.
افتخارات شیرآلات سهند

اولین دارنده استاندارد اتحادیه اروپا (CE ) و بزرگترین صادرکننده انواع شیرآلات بهداشتی مرغوب
ساختمان در چندین سال اخیر، توانسته است در دو سال  پیاپی ، تنها دارنده تندیس رعایت حقوق
مصرف کنندگان در صنعت شیرآلات‌بهداشتی ساختمان باشد .که این مهم بیانگر تمرکز و توجه این
مجموعه بر کیفیت تولیدات و خدمات مضاعفی است که به مصرف کنندگان عزیزش پیشکش می دارد .

صفحه رسمی شیراالات سهند در اینستاگرام

Rate this post

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

۰۷

اسفند
شیرآلات

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

این روزها افراد بسیار زیادی را می توان دید که دغدغه های فراوانی برای خرید و قیمت شیرآلات لوکس دارند. رنگ طلایی را می توان یکی از رنگ های لوکس و پرکاربرد در تولید شیرآلات دانست که زیبایی آن می تواند چشم هر ببینده ای را به خود خیره سازد. طی سال های اخیر این شیرآلات توانسته […]

3 روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

۳۰

بهمن
شیرآلات, شیرآلات بهداشتی

۳ روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

همانطور که می دانید، درخشش شیرآلات نقش موثری در ظاهر و زیبایی حمام، سرویس بهداشتی و یا حتی آشپزخانه دارد. بنابراین لازم است مراحل کارآمد نظافت آن ها را بشناسیم و این اصول و روش ها را به موقع اعمال کنیم. یکی از مراحل مهم در استفاده از انواع شیرآلات بهداشتی سهند، نصب صحیح آن هاست. اما[…]