ست کردن شیرآلات لوکس سرویس بهداشتی

روش ست کردن شیرآلات لوکس سرویس بهداشتی: شیرالات بهداشتی یکی از اصلی ترین موارد زیبایی و لوکس بودن منازل امروزی به شمار می‌آید. زمانی که قصد خرید و تعویض شیرالات آشپزخانه و یا حمام و دستشویی منزل خود را دارید باید به ست بودن و همسان بودن آنها با دیزاین منزل خود توجه کنید.

ست کردن شیرآلات لوکس لوازم بهداشتی یکی از اساسی ترین ها هنگام زیباسازی و ساخت و ساز: ویلاها، منازل، رستوران‌ها، پاساژهای گردشگری بزرگ است. شیرالات بهداشتی نه تنها در سرویس بهداشتی بلکه در حمام ها و آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که خرید شیرآلات سرویس بهداشتی آشپزخانه اصلی ترین آن به شمار می‌ر‌ود زیرا آشپزخانه قلب خانه شما محسوب می‌شود.

تعویض شیر آب می تواند موجب ارتقا فوری آشپزخانه شما باشد. هنگامی که می خواهید طراحی و عملکرد بهتری داشته باشید، لازم نیست منتظر یک بازسازی کامل باشید. در این مقاله قصد داریم شما را با شیرالات لوکس و ویژگی های آنها آشنا کنیم.

شیرالات بهداشتی آشپزخانه

شیرآلات بهداشتی سهند در آشپزخانه برای انجام یک کار ساخته شده اند. تفاوت اصلی در نحوه نصب، نوع دستگیره ها و ظاهر کلی آنها است. شیر آب کشی رایج ترین نوع آن است. به دلیل عملکردی که دارد به آن شیر آب کشی می‌گویند. در یک طرف دهانه اغلب یک سمپاش وجود دارد که می‌توان آن را با زاویه بیرون کشید، سپس پس از اتمام کار به جای خود بازگرداند.

شیرالات دیواری به جای سینک به دیوار وصل می‌شود. این یک انتخاب محبوب برای آشپزخانه های مدرن است زیرا فضای کمتری را روی میز اشغال می‌کند. همچنین نصب آن بسیار آسان است و می‌تواند یک پروژه DIY برای کسانی باشد که با لوله کشی راحت هستند.

شیرالات جزیره ای همانطور که از نام آن پیداست، در جزایر آشپزخانه طراحی شده است. آنها قوس بلندتری نسبت به سایر شیرها دارند، بنابراین می‌توانند به روی قابلمه ها و تابه های بلندتر برسند.

بیشتر بخوانید: عمر مفید شیرآلات بهداشتی چقدر است

شیرالات بهداشتی آشپزخانه

ست کردن شیرآلات لوکس لوازم بهداشتی

همانطور که می‌دانید ست کردن شیرآلات لوکس و هماهنگی وسایل و لوازم منازل یکی از هدف ها و خواسته های بانوان می‌باشد. باید بدانید که ست کردن شیرآلات لوکس لوازم بهداشتی یکی از مسائلی است که باید در تمام مراحل ساخت و دیزاین خانه و ویلاها و… مورد توجه قرارگیرد.

البته قیمت شیرآلات بهداشتی لوکس با توجه به کیفیت و کارایی که دارند به مراتب بالاتر از شیرالات بهداشتی معمولی می‌باشند، اما استفاده از آنها، زیبایی و مدرن بودن منحصر بفردی را به خانه ها می‌بخشد. انتخاب شیرالات بهداشتی آشپزخانه و حمام و… نشان دهنده سلیقه شما است، هرچه نسبت به سبک و طراحی و برندهای آنها حساسیت بیشتری داشته باشید به طوری که این حساسیت به انتخابی درست و عاقلانه منتهی شود.

سلیقه‌ای منحصر به فرد را در شما نشان می‌دهد. این را بدانید که خرید شیرآلات سرویس بهداشتی ارزان قیمت شاید یک تعرفه مناسب نسبت به قیمت شیرآلات لوکس داشته باشند اما ممکن است در دراز مدت و با گذشت زمان به فرسودگی و خرابی منجر شود.

خرید شیرآلات سرویس بهداشتی

مهندیس ساختمان و متخصصان دکوراسیون داخلی خرید شیرآلات سرویس بهداشتی را در الویت روند کاری خود قرار می‌دهند. هرچه نسبت به قیمت و تعرفه شیرآلات بی اهمیت تر باشید و از آن سو نسبت به کیفیت و لوکس بودن آن توجه بیشتری نشان دهید. بهترین کیفیت و زیباترین طراحی را می‌توانید برای منازل خود به ارمغان آورید.

یکی از اقدامات اولیه‌ مهمی که باید در خرید شیرآلات سرویس بهداشتی و شیرآلات آشپزخانه در نظر بگیرید، ست کردن شیرآلات لوکس با یکدیگر می‌باشد. برای مثال بهتر است برای شیرالات آشپزخانه شما و شیرالات سرویس بهداشتی خانه هایتان از یک رنگ و مدل استفاده شود.

این درست است که شیرالات سرویس بهداشتی با شیرآلات آشپزخانه متفاوت است اما شما برای ست کردن آنها با هم می‌توانید از شیرالاتی با یک رنگ و مدل مشابه استفاده کنید. ست کردن شیرآلات لوکس لوازم بهداشتی می‌تواند زیبایی و همسان بودن منحصر به فردی را به محیط زندگی و کاری شما بدهد.

قیمت شیرآلات لوکس

همانطور که گفته شد شیرالات بهداشتی انواع مختلفی دارند و در صنایع مختلف از آنها استفاده می‌شود. امروزه با توجه به تقاضا و خواست مصرف کنندگان هم شیرالات لوکس و مدرن و هم شیرالاتی معمولی تولید و ساخته می‌شوند.

همانطور که مشخص است هرچه محصولی باکیفیت تر و کارایی بالاتری داشته باشد و حتی از برند بهتری تولید و عرضه شود از قیمت و تعرفه بالاتری برخوردار خواهد بود. به همین دلیل قیمت شیرآلات لوکس به مراتب بالاتر از قیمت و تعرفه شیرالات اهرمی معمولی می‌باشند. شیرالات لوکس امروزه بیشتر مورد توجه و استفاده مصرف کنندگان می‌باشد.

زیرا کارایی آنها راحت تر و زیبایی بیشتری دارند. برای مثال: در هتل ها و رستوران های لوکس و بزرگ علاوه بر ست کردن شیرآلات لوکس لوازم بهداشتی از شیرالات بهداشتی چشمی و لمسی استفاده می‌شود که هم زیبایی بخش است و هم از بهداشت بیشتری برخوردار می‌باشند. در نمونه دیگر امروزه از شیرالات آشپزخانه دومنظوره بیشتر در ساخت خانه ها و ویلاهای مدرن استفاده می‌شود که قیمت بالایی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: آبکاری شیرآلات بهداشتی صنعتی چیست

قیمت شیرآلات لوکس

انواع شیرالات بهداشتی و روش ست کردن شیرآلات لوکس سرویس بهداشتی

انواع شیرالات بهداشتی در محیط های متفاوت استفاده می‌شوند. برای مثال شیرالاتی که برای سرویس بهداشتی مناسب است در آشپزخانه مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. از انواع شیرالات بهداشتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

شیرالات اهرمی ساده: که دارای یک اهرم برای سرد و گرم شدن آب است.

شیرالات دومنظوره: که دارای دو اهرم و دو خروجی برای آب شیرین و شور است.

شیرالات چشمی: دارای تکنولوژی چشمی برای روشن و قطع شدن آب است.

شیرالات لمسی: با استفاده از یک لمس کوچک در قسمت کارگزاری شده سنسور آن روشن و خاموش می‌شود.

شیرالات دیجیتالی مدرن: جدیدترین شیرالات خارجی است که دارای یک صفحه نمایشگر دیجیتال لمسی است که کنترل آب را برعهده دارد.

شیرالات پدالی: با استفاده از پدالی که دارد روشن و خاموش می‌شود و باید با استفاده از پا به پدال آن فشار وارد نمود.

بیشتر بخوانید: بهترین شیرآلات ساختمان از کجا بخریم

نتیجه گیری

یک آشپزخانه رویایی با طراحی شروع می شود، به کارایی می افزاید و با وسایل به پایان می رسد. یک سینک کم عمق با یک شیر آب کثیف بر روی پیشخوان یا سینک، آشپزخانه‌ای نه چندان رویایی را ایجاد می‌کند. انواع مختلفی از شیرآلات بهداشتی در بازار وجود دارد. آنها برای تکمیل تجهیزات بهداشتی مختلف مانند: دستشویی، حمام، آشپزخانه، و… طراحی شده اند.

شما اگر تصمیم به تعویض و خرید شیرالات بهداشتی دارید باید قبل از انتخاب خود به تحقیق و بررسی بهترین برندها بپردازید و با استفاده از تجربه مصرف کنندگان دیگر انتخابی صحیح و با دوام داشته باشید.

خرید یک محصول باکیفیت و قیمت بالا بهتر از یک محصول بی‌کیفیت با تعرفه پایین است زیرا عمر کارایی آنها کمتر از محصولات باکیفیت می‌باشد و سالم سازی و تعمیر آنها به مرور زمان یک هزینه کلان برای شما به همراه خواهد داشت. شما با کمک از مشاوران ما می‌توانید بهترین محصول را با بهترین کیفیت و مناسب با بودجه خود خریداری کنید.

به مطالعه ادامه دهید: بهترین مارک شیرآلات ایرانی و خارجی

Rate this post

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

۰۷

اسفند
شیرآلات

مزایا و معایب خرید شیرآلات طلایی رنگ

این روزها افراد بسیار زیادی را می توان دید که دغدغه های فراوانی برای خرید و قیمت شیرآلات لوکس دارند. رنگ طلایی را می توان یکی از رنگ های لوکس و پرکاربرد در تولید شیرآلات دانست که زیبایی آن می تواند چشم هر ببینده ای را به خود خیره سازد. طی سال های اخیر این شیرآلات توانسته […]

3 روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

۳۰

بهمن
شیرآلات, شیرآلات بهداشتی

۳ روش خانگی جرم گیر شیر آلات بهداشتی

همانطور که می دانید، درخشش شیرآلات نقش موثری در ظاهر و زیبایی حمام، سرویس بهداشتی و یا حتی آشپزخانه دارد. بنابراین لازم است مراحل کارآمد نظافت آن ها را بشناسیم و این اصول و روش ها را به موقع اعمال کنیم. یکی از مراحل مهم در استفاده از انواع شیرآلات بهداشتی سهند، نصب صحیح آن هاست. اما[…]